Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 3622
Jeg har nå lastet ned San Andreas, men jeg har et problem, på http://thepiratebay.org/details.php?id=3341354 står at du kan mounte bildet(deamon tools?) eller brene det på cd.

Jeg tok først og mounta bildet og innstalerte spille, men jeg måtte ha cdèn, så jeg brente den.
men det står fortsatt at jeg må ha en cdèn sellom cdèn står i.

Noen som kan hjelpe meg?
Du må bytte ut .exe-fila med den .exe-fila som ligger i HOODLUM-mappa på DVDen.
Du må ha ein no cd-crack.

Edit: 5 sek for sein...
Trådstarter
det er en fil i den mappa, men når jeg kjører den så står det: Programmet kan ikke starte fordi vorbisfile.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt.
har reinstalert det nå,men fungerer stadig ikke. "frustrert"
Men har du prøvd å bytta ut den fila med den tilsvarande fila i HOODLUM-mappa?

Edit: blir vel kanskje omvendt..
Bytt den fila med den fila i spillmappa.
Sist endret av Seigmann; 11. juni 2005 kl. 00:26.
Du må flytte den over I GTA:SA mappa di først...
laste ned dll fila fra www.dll-files.com
Bytt ut gta_sa.exe me den gta_sa.exe som ligger i HOODLUM-mappa på DVDen du har lasta ned. Så kjører du spillet på vanlig måte, og forhåpentligvis vil det fungere 100% ;P
Trådstarter
Croyfer: du er nå min helt
Hvis du ikke er helt blind, så er det nå det alle har prøvd å si til deg.
Litt sånn som tineyoghurt-reklamen: Hvis du må ha det inn med teskje.
Hehe, bare for å være plagsomt repetiv, så er det lurt å lese .nfo fila før du bruker en post her på spørsmålet. Det står ganske tydelig der at du må kopiere exe-filen over. No flame intended.
Trådstarter
vell Croyfer sa det på en måte så jeg forsto, men fra et problem til et annet. Alle menneskene som jeg snakker med/ser er helt hvite? jeg håper virkelig ikke det er en del av spillet?
Sist endret av Croch; 11. juni 2005 kl. 01:03.
Rasister
Neida, sikkert en bug eller noe.
Trådstarter
blir den borte etter hvert, eller skal jkeg reinstalere spillet?
prøv det iværtfall du har ingenting og miste. hvis ikke det funker så trur jeg du må vente på en patch.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Croch: enkelt svar på at alle er hvite. Første byen du er i heter Albino Village, der skal du hente det sverdet som står i den store steinen og så gå opp i slottet og hen....... oj, sorry, feil spill
Sjekk grafikk innstillingene dine, prøv med en lavere oppløsning osv. Evt innstaller de nyeste driverne til skjermkortet ditt...
-totto
Trådstarter
Sitat av totto
Croch: enkelt svar på at alle er hvite. Første byen du er i heter Albino Village, der skal du hente det sverdet som står i den store steinen og så gå opp i slottet og hen....... oj, sorry, feil spill
-totto
Vis hele sitatet...
hehe...takk totto

EDITH:når jeg spilte med en gang jeg hadde instalert det, så var de vite da å. Da va grafikken på det dårligste, det var forsåvit ingen lyd heller, med mindre jeg satte meg inn i en bil.
Sist endret av Croch; 11. juni 2005 kl. 09:50.
lydproblemet dit er lett å fikse. Control Panel -> Sound and audio devices -> Advance Speaker settings, der sto det innstilt på 5.1 surround, men det hadde jeg ikke. Så jeg satt det på qadraphonic, å da funket alt helt perkfekt
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Tror ikke lydproblemet nødvendigvis er så "lett" å fikse. Jeg har et problem der lyden forsvinner delvis innimellom. Dvs at jeg får lyd i bilen, men når folka konverserer og slikt kommer det ikke lyd, pluss at teksten som jeg har satt på går alt for fort til at man kan lese det.
Dette er noe som skjer innimellom så jeg nekter å tro at det har noe med lydinnstillingene mine å gjøre.
Trådstarter
Jeg har akurat det samme problemet som deg tnt. Men jeg har i tilleg at hver eneste person er enten helt hvite, sorte eller blå, jeg har lånt spillet av en venn nå, men det hjelper fremdeles ikke

EDITH: når jeg tok å satt instillingene på windows til 800 x 600 så ser jeg i hvertfall personen(ikke blå,sort eller hvit), men lyden er stadig et problem
Sist endret av Croch; 11. juni 2005 kl. 12:49.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
DU mener at lydproblemet er der på orginalutgaven også?
Da trur jeg nesten maskina de er fucka hvis det ikke fikses med orginal versjon en gang.
usertitle import
bleh's Avatar
Jeg har et verre problem med dette spillet. Har fått det i original versjon (449,-), men faen heller, jeg blir så forbanna når det klikker. Det går helt fint å spille, helt til jeg skal ta en av de første missionene. Det er den som heter Ryder, du skal gå å snakke med han. Da restarter dataen helt. Dette skjer hver gang jeg prøver. HJELP?!
Miner meg når jeg spillte Mafia. Da var det skjermkortfeil. Kan være det samme.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Luric
Da trur jeg nesten maskina de er fucka hvis det ikke fikses med orginal versjon en gang.
Vis hele sitatet...
Tror muligens jeg har funnet problemt for min del hvertfall. Googlet litt på det og fant ut at jeg skulle teste å sette Hardware Sound Acceleration Level inne på start->run->dxdiag til "Basic acceleration" Etter det har det funket fint. (har bare testet i 10-15 min)
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Kan vel nesten bekrefte at dette var løsningen på problemet mitt. Nå funker lyden og subtitlesene slik den skal hele tiden.
Har samme problem som deg, tnt. Skal se om det også kan være løsningen for meg. Prøvde å laste ned nye lyddrivere og da funka det mye bedre. Men likevel dukka bugen opp av og til.

Har også et rart grafikkproblem. Vet ikke om det er meninga, men av og til bøyer bildet seg på en rar måte slik at det ser ut som personen jeg styrer drømmer. Litt tåpelig forklart, men mener folk har hatt et liknede problem med blant annet GTA:VC. Noen som vet om det finnes noen fikser for dette?
Fant ikke noen bedre steder å poste dette en i denne tråden..
Har et problem med et mission hos han japse fyren i san fierro, det heter ''Amphibious Assault'' eller no, det står at jeg ikke har nok svømme skills, har svømt uber lenge uten å få skills. Er det bare å svømme rundt, eller er det en dykkerskole et eller annet sted?
Jeg fikk dette i starten jeg når jeg skulle entre huset etter til CJ.. så plutselig restarta pcen seg. Har samme problem i Boiling Point, får prøve tnt sin løsning og se om dette er feilen hos meg også.
o shit waddup
Sitat av Cheese
Fant ikke noen bedre steder å poste dette en i denne tråden..
Har et problem med et mission hos han japse fyren i san fierro, det heter ''Amphibious Assault'' eller no, det står at jeg ikke har nok svømme skills, har svømt uber lenge uten å få skills. Er det bare å svømme rundt, eller er det en dykkerskole et eller annet sted?
Vis hele sitatet...
Du må svømme _under_ vann for å få bedre "lung capacity", noe du kommer til å trenge når de helvetes vietnameserne står og plaffer på deg med ak mens du svømmer rundt.

Forøvrig har jeg ikke hatt mange problemer med spillet, bortsett fra at det henger seg innimellom. Har lært at jeg må lagre ofte på den harde måten.
Jeg har et problem: noen ganger når jeg spiller blir plutselig skjermen helt lys, akuratt som om den brenner seg fast.

Skjermskudd(klikkbar):
http://img127.echo.cx/img127/4180/gta7rh.th.png
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Kan noen av dere som testet løsningen min bekrefte/avkrefte om det funket for deres del? Jeg har spillt i snart en uke å problemet er helt vekke. Eneste feilen jeg har funnet er at jeg har fått error slik at spillet quitet. Men det har bare skjedd en gang så det kan knapt nok kalles et problem.
Croch:
Hvis du ikke har oppdatert skjermkort drivere på en stund så kan det være lurt, du KAN/VIL få mye bedere ytelse i noen spill.

Hvis du har Geforce/Nvida går du inn på: www.nvidia.com
Hvis du har Radeon/Ati går du inn på www.ati.com
Sitat av tnt
Kan noen av dere som testet løsningen min bekrefte/avkrefte om det funket for deres del? Jeg har spillt i snart en uke å problemet er helt vekke. Eneste feilen jeg har funnet er at jeg har fått error slik at spillet quitet. Men det har bare skjedd en gang så det kan knapt nok kalles et problem.
Vis hele sitatet...

Jeg kom over samme problem som deg etter noen oppdrag. Forøvrig hjalp det lite å stille på den instillingen..
Sitat av froskenfredrik
Jeg har et problem: noen ganger når jeg spiller blir plutselig skjermen helt lys, akuratt som om den brenner seg fast.

Skjermskudd(klikkbar):
http://img127.echo.cx/img127/4180/gta7rh.th.png
Vis hele sitatet...
Muligens noe feil med videokortet ditt på pcen, muligens for liten plass på det. Skjekk vertfall videokortet.
Jeg har et annet problem.
Jeg har Hoodlum sin release. Den funket helt fint i noen dager, jeg spilte det søndagsmorgen, men så skulle jeg slå det på senere på søndag, timeglasset kom opp, var der i et sek og forsvant igjen, ingenting skjedde. Jeg har prøvd med ny crack og sånn. Reinstallert spillet, men det funka heller ikke. Er rart at det plutselig sluttet å virke... Er veldig provoserende og ikke få spilt.
Sitat av Pantoliano
Muligens noe feil med videokortet ditt på pcen, muligens for liten plass på det. Skjekk vertfall videokortet.
Vis hele sitatet...
Hvordan skal jeg "sjekke" videokortet?
Det er forresten et GeForce4 Ti 4200. Den har 128mb minne, men det skal da ikke være for lite? Skjermkortet fungerer aldeles utmerket ellers.

Edit: Som du ser på bildet er det bare den delen av bildet som viser spillet som blir lys, ikke delen med penge- og våpeninformasjon. Jeg kan også trykke escape og komme til menyen hvor alt er helt fint. Jeg kan til og med spille videre, men jeg ser ingenting.

Kan for ordens skyld legge til at dette er hoodlums release.
Sist endret av froskenfredrik; 15. juni 2005 kl. 16:34.
Sitat av tnt
Tror ikke lydproblemet nødvendigvis er så "lett" å fikse. Jeg har et problem der lyden forsvinner delvis innimellom. Dvs at jeg får lyd i bilen, men når folka konverserer og slikt kommer det ikke lyd, pluss at teksten som jeg har satt på går alt for fort til at man kan lese det.
Dette er noe som skjer innimellom så jeg nekter å tro at det har noe med lydinnstillingene mine å gjøre.
Vis hele sitatet...
Søkte litt på nette, og det er mange som har brukt denne metoden, og det har funka til de jeg har hørt om. Har også hørt om den metoden med sound aceleration, men det var ikke nødvendig for min del, for det funka å endre på de instillingene.
Jeg har gjort alt utenom og skifte fra 5-1 instillinger til vanlig. Skal gjøre det når jeg kommer hjem, stor sansynlighet for at det funker!
Har prøvd direct-x greiene, eneste de hjalp til med var og fikse himmeln fra flakkete til normal.

Ellers har jeg bare hatt ett problem med releasen, det var en gang det quitet..har hodlum release..ellers bra

Vil gjerne fortelle om en artig historie.. Jeg var i et ghettostrøk i begynnelsen av spillet, så trillet jeg en sykkel nedover bakken, den trillet borti en gjeng med kanskje 10 stykker... De klikket og trudde det var politiet tydligvis fordi de begynte og åpne ild mot to politibiler.. Endte med det gedigne slagsmålet der det lå strødd med lik, 2000dollar i penger og tjukt av våpen. uten at jeg gjorde en drit var artig
Sitat av Fornes
Jeg har et annet problem.
Jeg har Hoodlum sin release. Den funket helt fint i noen dager, jeg spilte det søndagsmorgen, men så skulle jeg slå det på senere på søndag, timeglasset kom opp, var der i et sek og forsvant igjen, ingenting skjedde. Jeg har prøvd med ny crack og sånn. Reinstallert spillet, men det funka heller ikke. Er rart at det plutselig sluttet å virke... Er veldig provoserende og ikke få spilt.
Vis hele sitatet...

Hadde samme problemet.. det var fordi en av save gamesene fucka up! Se hva som skjer hvis du fjerner dem, bare legg dem i en annen mappe i mens! Så ser du om det funker!

Mine Dokumeter-->GTA SAN ANDRAS USER FILES, tror det var der de lå!
Takker, det funka bra.
Hvordan legger jeg inn savefilene igjen? Vil helst ikke starte på nytt. Når jeg kopierte inn som det var funka det ikke.
De ligger i mine dokumenter.
Det vet jeg, men når jeg legger de filene jeg fjerna tilbake så skjer det samme. Skal ikke alle tilbake, isåfall, hvilke skal?
Weird at så mange ble plaga.
Har dere lik hardware eller no?
Jeg spilte igjennom hoodlum releasen tok 4 dager uten noen bugs.
Spillet crashet ikke.
Faktisk sykt stabilt..

AMD 64 3500+
Asus A8V Delux
Corsair PC3200 LL Pro
Saphire 9800 Pro (Omega drivere)
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Det er helt normalt at folk får problemer med spill. Er bare det at man hører det oftere på spill som er så populære.
Trådstarter
Jager: Har du noe tips på hvordan man klarer Learn to fly oppdraget?
Sitat av Croch
Jager: Har du noe tips på hvordan man klarer Learn to fly oppdraget?
Vis hele sitatet...
Du kan jo prøve her:
http://faqs.ign.com/articles/560/560360p1.html

Det er en walkthrough, men du kan også lese et par tips, i hvert fall til Advance Driving School og Learning to fly.

Du aner ikke hvor stygg den Circle Airstrip og Circle Airstrip And Landing (hvis ikke du har kommet dit da). Det tok i alle fall meg utrolig lang tid å få gull på dem.

SD
Trådstarter
er på den der man skal sirkle, det er en jævla kvise på ræva!
Hei, jeg har problemer med at jeg får ''blåskjerm'' når jeg spiller GTA San Andreas ( dumper Fysisk Minne ) noen som kan hjelpe meg med å ungå disse problemene?
Bruker Hoodlum Crack på spillet.