Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3094
Heisann, noen som har noen gode alternativer til kjøp av bitcoins utenom localbitcoins ? Viktig at det er mulig å overføre pengene til egen lommebok, f.eks Electrum
Siden du ikke vil bruke localbitcoins så regner jeg med du har noen kriterier for hva tjenesten skal være, men du kan sjekke Kraken. Coins Kan overføres til egen wallet etter kjøp.
R3dNoi
R3dNoi's Avatar
Trådstarter
36 6
Sitat av i_et_nøtteskall Vis innlegg
Siden du ikke vil bruke localbitcoins så regner jeg med du har noen kriterier for hva tjenesten skal være, men du kan sjekke Kraken. Coins Kan overføres til egen wallet etter kjøp.
Vis hele sitatet...
Har alltid brukt localbitcoins, men står at selgerne jeg pleier bruke er out of coins eller on vacation
Har brukt Coinbase en del, enkelt og greit. Du må være obs på at det er litt høyere avgifter enn enkelte andre tjenester hvis du betaler med kort.