Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  331 41166
Sitat av Oatre Vis innlegg
Har man forhåndsbestilt kan man spille
Vis hele sitatet...
jeg har forhåndsbestil med en gang det var mulig med premium osv..preloada osv men kommer fortsatt opp at det ikke er tilgjennglig før 31.okt
Sitat av Oatre Vis innlegg
Har man forhåndsbestilt kan man spille
Vis hele sitatet...
Det e vel feil, med mindre man bruker VPN.
Jeg er litt forvirret.. Ble bf4 lansert i dag eller skjer det den 31?Her står det at det blir lansert den 29, mens på origin står det den 31??. Har fårhåndsbestilt det via gamestop.
Sist endret av Rundballe`n; 29. oktober 2013 kl. 17:07.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Åja, hva slags VPN skal jeg bruke?
Sist endret av Oatre; 29. oktober 2013 kl. 17:13.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Den nevnt i tråden på Leddit.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Ser ikke noen confirming fra en EA employee at man ikke blir banna? Eller har ikke jeg lest godt nok?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Oatre Vis innlegg
Ser ikke noen confirming fra en EA employee at man ikke blir banna? Eller har ikke jeg lest godt nok?
Vis hele sitatet...
Du kan ikke bli bannet. Så mange spiller BF4 på denne måten nå, og det var også via VPN jeg fikk spilt BF3 før release og jeg ble aldri banna.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Ok, er på 85% på downloaden nå, så nå gleder jeg meg Noen som har testet det? Hvordan er fps i forhold til betaen?
Preloaden min gikk nettopp fra 18gb downloaded til 16gb....Merkelig.
Tenkte jeg skulle prøve VPN greia likevel, så jo rimelig enkelt ut.
noen andre som ikke får connecta til VPN? jeg får error hver gang..
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Jeg fikk det til, det er mye bedre optimalisert hvertfall! Kule maps og masse nytt gear
Noen andre som har, eller hadde problemer med preload? Greia er at den hopper hele tiden ned i %. Den kan ligge på 76%, så plutselig starter den fra 73% igjen....ser ut som det er helt tilfeldig, men blir jo aldrig ferdig i dette tempoet.
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
For dere som bruker den VPN'en i fra Reddit tråden, jeg tok den United States og funket utmerket.

Avslutt origin
Connect til vpn
start Origin
Start Bf4
Når battlelog åpner seg, så avslutter du VPN'en også finner en server. Spilte i mange timer i går funker perfekt
Sitat av Kniltass Vis innlegg
For dere som bruker den VPN'en i fra Reddit tråden, jeg tok den United States og funket utmerket.

Avslutt origin
Connect til vpn
start Origin
Start Bf4
Når battlelog åpner seg, så avslutter du VPN'en også finner en server. Spilte i mange timer i går funker perfekt
Vis hele sitatet...
Kom meg helt til battlelog, men når jeg prøver å joine en server, får jeg beskjed om product-key. Har prøvd å legge inn den som er på info, men får bare key already in use.

Vet du noen løsning på dette?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Kom meg helt til battlelog, men når jeg prøver å joine en server, får jeg beskjed om product-key. Har prøvd å legge inn den som er på info, men får bare key already in use.

Vet du noen løsning på dette?
Vis hele sitatet...
Skru av pcen og prøv igjen
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Kom meg helt til battlelog, men når jeg prøver å joine en server, får jeg beskjed om product-key. Har prøvd å legge inn den som er på info, men får bare key already in use.

Vet du noen løsning på dette?
Vis hele sitatet...
Vet dessverre ingen løsning på dette. I går funket det helt fint i hvertfall
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Kom meg helt til battlelog, men når jeg prøver å joine en server, får jeg beskjed om product-key. Har prøvd å legge inn den som er på info, men får bare key already in use.

Vet du noen løsning på dette?
Vis hele sitatet...
Join en server uten å skru av VPN. Deretter kan du slå den av og spille vanlig. Husk å skru på VPN før du starter Origin.
Sist endret av Misoxeny; 30. oktober 2013 kl. 11:35.
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Join en server uten å skru av VPN. Deretter kan du slå den av og spille vanlig. Husk å skru på VPN før du starter Origin.
Vis hele sitatet...
Jepp, fant det ut selv, men edit-tida rant fra meg.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Da spiller vi endelig VPN! Noen som forresten hatt problemer med Siege of Shanghai? Hver gang skyskraperen skal til å rase, klikker spillet, drit irriterende
Homemade Retard
zeicko's Avatar
jeg har ikke vpn og spiller helt normalt :P
Fordi spillet er sluppet i Europa nå.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Mente slipper, men uansett, noen som har merka at sniper scopet er blurry?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Bare jeg som er forelsket i little bird på bf4? Kan ikke vente med å åpne 25mm kanonene. <3
Fantastisk mye trøbbel, funket fint før EU release med VPN,nå krasjer spillet hele tiden.
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Fantastisk mye trøbbel, funket fint før EU release med VPN,nå krasjer spillet hele tiden.
Vis hele sitatet...
Har du oppdatert PB? Etter at jeg oppdaterte PB så har jeg ikke hatt noe lagg og ingen kræsj. Kjør også en repair av BF4 så kanskje du klarer deg
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Har du oppdatert PB? Etter at jeg oppdaterte PB så har jeg ikke hatt noe lagg og ingen kræsj. Kjør også en repair av BF4 så kanskje du klarer deg
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd alt jeg har funnet av tips på reddit, ea, og bf forum. Ingenting hjelper.

Oppdatert pb, (Slettet først, så instalert, oppdatert), repair av bf4, borderless mode, windowed mode, bare spilt på servere med 32 eller mindre spillere, oppdatert drivere, kjørt som admin, kjørt spillet i 32-bit modus....tja, alt jeg har funnet av 'løsninger' - hjelper ingenting.
Kall meg cheap men når kommer shortcut packene?
5 timer, 1,3 K/D ratio. Nydelig spill! Selv om grafikken er hakket verre enn BF3 (på 360) så er gameplayet kulere. Blir nok å ordne dette til XBO/PS4, eventuelt PC hvis jeg investerer i en bedre PC etter hvert! Hva syns andre så langt?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av MrZone Vis innlegg
Kall meg cheap men når kommer shortcut packene?
Vis hele sitatet...
haha, har på to tidspunkt kikket etter de selv.

Må si jeg har litt blandete følelser for dette nye systemet med oppgradering kun i den klassen du spiller og battlepacks.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hva syns andre så langt?
Vis hele sitatet...
Er kjempefornøyd! De har fikset mye av det som jeg ikke likte på bf3, pluss at jeg får følelsen av at det er et helt nytt spill. Det er også mye bedere å se på, bedere dynamikk og alt. Har det på pc btw.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Får "desverre" bare 40-60 fps med HD6950 2GB og i5-2500k. Burde vell egentlig ha fått meg ny GPU, men overlever egentlig så langt da det er smooth. Kjører BF4 bedre enn jeg kjører arma 2
Nydelig utføring av launch! Ikke krasjet mer en 1 gang på pc. Skjønner at jeg må skaffe meg SSD siden jeg bruker 30 min på å loade map...
Sitat av MrZone Vis innlegg
Nydelig utføring av launch! Ikke krasjet mer en 1 gang på pc. Skjønner at jeg må skaffe meg SSD siden jeg bruker 30 min på å loade map...
Vis hele sitatet...
http://www.reddit.com/tb/1plbkg
Over 70 sider allerede, og mtp at en brøkdel av de som opplever problemet faktisk skriver der, vil jeg ikke kalle dette nydelig akkurat.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Volch0k Vis innlegg
http://www.reddit.com/tb/1plbkg
Over 70 sider allerede, og mtp at en brøkdel av de som opplever problemet faktisk skriver der, vil jeg ikke kalle dette nydelig akkurat.
Vis hele sitatet...
Rimelig mange noobs som sikkert har skyll i at spillet krasjer selv. Folk som ikke oppdaterer drivere etc.

Har krasjet et par ganger hos meg iløpet av 23 timer. Vil si det er rimelig bra til launch. Eneste jeg ser av problemer er at man ikke får stått i kø inn på en server.
Hvor mange av krasjene skyldes at UPnP er aktivert i ruteren, glemte her at ruteren var satt til fabrikk igjen og spillet krasjet etter 1-2min, slo av og ingen problemer mer
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Lima Vis innlegg
Rimelig mange noobs som sikkert har skyll i at spillet krasjer selv. Folk som ikke oppdaterer drivere etc.

Har krasjet et par ganger hos meg iløpet av 23 timer. Vil si det er rimelig bra til launch. Eneste jeg ser av problemer er at man ikke får stått i kø inn på en server.
Vis hele sitatet...
Nei, det er EA/Dice som feiler her. Så forhåpentligvis blir det patchet.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Nei, det er EA/Dice som feiler her. Så forhåpentligvis blir det patchet.
Vis hele sitatet...
Når det løser seg for de fleste bare de får installert de siste skjermdriverene og Pb, så er da ikke det Dice sin skyld.
Selvfølgelig er det litt patching når spillet nettopp er sluppet.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Lima Vis innlegg
Når det løser seg for de fleste bare de får installert de siste skjermdriverene og Pb, så er da ikke det Dice sin skyld.
Selvfølgelig er det litt patching når spillet nettopp er sluppet.
Vis hele sitatet...
Det løser seg ikke bare ved å gjøre det. Så mange har problemet med ustabilitet, krasjing, rank som ikke blir lagret og andre ting. Vist er det dice sin oppgave å fikse dette da det er et problem og dice sin skyld.
Sist endret av Quakecry; 1. november 2013 kl. 10:41.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Det løser seg ikke bare ved å gjøre det. Så mange har problemet med ustabilitet, krasjing, rank som ikke blir lagret og andre ting. Vist er det dice sin oppgave å fikse dette da det er et problem og dice sin skyld.
Vis hele sitatet...
Tror du må lese hva jeg skriver bedre. Ja det er dice sin "skyld" at noen opplever krasj (ingen jeg kjenner). Mange fikk dette løst ved nye drivere. De resterende som opplever krasj og ustabilitet må Dice ta ansvar for, noe de helt sikkert gjør.

Tipper de som enda opplever krasj sitter med w7 og eldre hw
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Lima Vis innlegg
Tror du må lese hva jeg skriver bedre. Ja det er dice sin "skyld" at noen opplever krasj (ingen jeg kjenner). Mange fikk dette løst ved nye drivere. De resterende som opplever krasj og ustabilitet må Dice ta ansvar for, noe de helt sikkert gjør.

Tipper de som enda opplever krasj sitter med w7 og eldre hw
Vis hele sitatet...
Ja, burde lest litt bedre Har iallefall prøvd å gjort mitt, har windows 8, oppdatert drivere også videre. Men fremdeles blir jeg plutselig kastet ut av en server, som i går når skyskraperen på shanghai var iferd med å falle ned.
Jeg kommer aldri til å installere >W7, men jeg forventer god støtte på Windows 7 anyways.

Har ikke så gammel hw. 3570k + 560ti.

(Har ikke kjøpt bf4 enda mht. altfor mye å gjøre for tiden.)
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av uaexed Vis innlegg
Jeg kommer aldri til å installere >W7, men jeg forventer god støtte på Windows 7 anyways.

Har ikke så gammel hw. 3570k + 560ti.

(Har ikke kjøpt bf4 enda mht. altfor mye å gjøre for tiden.)
Vis hele sitatet...
Det er vel allerede godt bekreftet at støtten til W7 er borte. DirectX 11.1 er vell ikke på W7 noe som blir brukt i BF4. Du klarer deg uten, men det sier jo hvor vi er på vei. Ingen vits i å sitte å truge på W7 lenger
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Hvordan er interessen for en nFF fun-server?
Sist endret av nso; 1. november 2013 kl. 13:37.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av nso Vis innlegg
Hvordan er interessen for en nFF fun-server?
Vis hele sitatet...
Fun" som i gungame?
Det som er lettest å ha en jevn folkemasse på er vel Dm, eller Rush\domination da du ikke er avhengig av så mange players.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av nso Vis innlegg
Hvordan er interessen for en nFF fun-server?
Vis hele sitatet...
Værsåsnill, go for it.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
DirectX 11.1 er til w8? Isåfall frister det å kjøre en clean install og installere win8. Og ja, en nff-fun server hadde vært gøy:9
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Stemmer for nFF server!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Server er bestilt, så dere får gjøre dere klar for litt gaming i kveld!
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Drit nice, nso!
Noen som har lyst til å spille så er det bare å adde: http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Ullsokk1/ på pc
Sist endret av Ullsokk1; 1. november 2013 kl. 16:13.