Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 897
Nå er jeg lei html, etter å ha sett så mange fete sider som er laga i flash vil jeg og!

Men hvilket program skal jeg bruke ? Dreamveaver trodde jeg skulle være bra, men jeg ser ikke en eneste option som har med flash å gjøre. Macromedia flash mx er for film, ikke for hjemmesider. Jeg fant noe bra greier, men det er sånt online web page building opplegg, jeg vil ha noe jeg kan bruke offline og..

skal på lan og vil imponere

også må jeg spre denne fete siden;

www.ninjai.com
Ninjai, the little ninja
Sist endret av Goda; 31. juli 2002 kl. 12:02.
Better than thou.
Uhm.... Flash lager du med Flash MX (evt. en tidligere versjon.) Du kan ikke lage noe flash i dreamweaver annet enn kanskje noen små flashknapper.
Swish...Der kan du lage alt mulig av flash ting...Så det så
du kan jo bruke Macromedia Flash 5. evt 4. en kamerat av meg som mekker flash liker v4 bedre enn v5, visstnok. ikke spør meg hvorfor. hvis du vil ha, kan du sette opp en ftp, så kan jeg godt slenge opp v5 til deg (har ikke v4).
Better than thou.
Jeg har Flash MX om du er hypp på det. Uansett, Flash 5 er digg, jeg vil gjerne ha det mia. :]
[offtopic]
Carlo; upper det til Xaff jeg, så kan du dra det ned derfra ;>
edit; når han setter opp ftp'n sin igjen.
[/offtopic]

edit igjen; ELLER, om du setter opp en ftp selv og gir meg login/pass.
Sist endret av mia; 31. juli 2002 kl. 18:06.
original reprint
xaff's Avatar
Jeg har allerede Flash MX liggende.

Edit: whops, jeg burde begynne å lese poster bedre.
Sist endret av xaff; 31. juli 2002 kl. 18:12.
Better than thou.
Flash 5, ikke MX. MX har jeg og.
flash 5 er for innviklet synes jeg, var ganske dreven i flash 4 før, skulle prøve å lage en enkel greie i flash 5, gikk rett til helvete

edit: når jeg tenker meg om, hva FAEN gjør denne posten i programmerings forumet?
Better than thou.
Actionscript er en stor del av Flash, men den burde kanskje blitt plassert i webscripting.
..
Trådstarter
ok.. la meg reformere(?) spørsmålet mitt..

www.2advanced.com
www.samurai.no

Sånn vil jeg lage
go practice.
..
Trådstarter
i hva ?
Better than thou.
Kjøp en actionscript bok, eller les en hel haug med actionscript tutorials på nettet, les og les og les, så scripter du, så lærer du deg hva som er god og dårlig design, så lærer du deg photoshop tekniker og så lager du noe jævlig fett.

Ser deg om noen år.
..
Trådstarter
*legger ned planer om å overgå www.2advanced.com og finner fram irc scriptet jeg jobba på*