Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2553
hei...jeg sitter på skolen, og skal messe litt med en som sa jeg snakket høyt på datarommet(hadde jo musikk for full guffe jo).

det jeg trenger er en løkke som utfører denne kommandoen ca 10 000 ganger.

net send ****** *spam*

vil det funke med en vanlig for løkke?

eks.
for i < 10000
net send ****** *spam*
next

jeg trenger info fort...han stikker snart hjem

på forhånd takk
veggiss's Avatar
Trådstarter
bah...glem det

*slå i hodet til*
Ctrl+c....Ctrl+v :P
veggiss's Avatar
Trådstarter
var akkurat det jeg gjorde...heheheheh

han ble sur btw...skikkelig sur
@echo off
:loop1
net send pc spam

goto loop1


Det tror jeg skulle funke bra
Akuratt det der er beskrevet i BPV t-phile 001... Du finner den i "artikkler" greia

Scha
Dette her skal bli veldi arti på Lan`et hjemme her i helga
Men man kan jo skrive net stop messenger, så funker ikke dette mer.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
en annen _skikkelig_ enkel måte å lage loop i en bat fil er å bare starte batfilen på nytt igjen i selve batfilen

hehe, en annen ting, jeg net sendet serial_ki på tg. satt rett ved siden av ham og skreiv i cmd.. han merket ingenting. ble litt forfjamset ja
Er ikke alle som er klar over det.....
Hm..

Gamle saker det der, men kjekt

Har ikke helt med saken å gjøre, men jeg skulle scannet hele ph3ckings nettverket på skolen. Noe som er viktig output info er hvilken brukergrupper maskinene er i. Noen som vet om et bra program til å gjøre dette, og som har mulighet for å lage en output fil med all infoen? (/me har pene planer)
Opprinnelig postet av Scha
Akuratt det der er beskrevet i BPV t-phile 001... Du finner den i "artikkler" greia

Scha
Vis hele sitatet...
den er der ikke.
Opprinnelig postet av viggo
Dette her skal bli veldi arti på Lan`et hjemme her i helga
Vis hele sitatet...

Net stop messenger
▼ ... over en måned senere ... ▼
Gammelt, so?
nFF Marshall
morten's Avatar
Hvorfor trekker du frem masse gamle poster eirik?
Opprinnelig postet av Gusto
hehe, en annen ting, jeg net sendet serial_ki på tg. satt rett ved siden av ham og skreiv i cmd.. han merket ingenting. ble litt forfjamset ja
Vis hele sitatet...
hehe. du syntes det var kjekt ja. Det var jo artig
original reprint
xaff's Avatar
Hehe, spammet alle maskinene på hele skolen min, inkludert lærerrommet.

spam.bat:
@echo off
net send ******* ********
call spam.bat
eller bare:

spam.bat:
net send ***** **********
spam
Vis hele sitatet...
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Det der er genialt egentlig, bare at net send er fjerna på skolen. Ghosta opp med noen rare installer på de bærbare vi har. Anyway så kan man ha mye gøy med net send, sende til dirtyp0p og sånn når du er på irc, han skønte lite....
går det an å net sende til alle pc'ene på nettverket med EN kommando?
f.eks. "net send all hahahahahaha" eller.no?
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
net send * w00t!

* er for alle i workgroupen.. på skolen min er alle pcene i samme workgroup og jeg sendte "RAH RAH RAH RAH" (net send * <msg>) til over 300 pcer heh.. sysadminen ble småsur
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvis skolen har Novell, så finnes det en sånn messanger-sak som er med der, der kan du sende beskjeder til alle innlogga brukere.
Inkl admins, hehe
Opprinnelig postet av mongob0ffel
net send * w00t!

* er for alle i workgroupen.. på skolen min er alle pcene i samme workgroup og jeg sendte "RAH RAH RAH RAH" (net send * <msg>) til over 300 pcer heh.. sysadminen ble småsur
Vis hele sitatet...
hvis vi gjorde det, crasha hele nettverket og vi kunne høre datalæreren komme løpende i gangene (lyden av 20 forsjellige nøkler )
net (commandoen) er ikke aktivert defalut på win9x baserte maskiner. på winNT, feks 2000 og xp, derimot ... der kan man ha det morsomt. feks ta knekken på folk som spiller cs (hadde aldri trodd ms kunne lage noe så nyttig ), for ja den saken poper opp mens de spiller og sender de tilbake til windows. bare husk å skift maskinnavn, veldig fort ellers finner de deg ganske fort. anyway, noen som vet av en måte å skru av den saken på?

feks sett maskinnavn til Microsoft

net send * Your keyboard drivers are out of date. Please install new one or buy a newer keyboard.

så husker jeg ikke batfiler helt korrekt, men jeg mener det fantes en kommando for å vente i en viss tid. så da kan du sette den opp til hvert tidende minutt

mm
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det er vel ingen kommando for delay, men jeg tror du kan bruke choice fila til å sette opp en slags delay. Ellers er det jo mange program du kan laste ned som ordnet for å bli brukt i batch filer, slik at du kan få delay, farger, variabler osv.
Jeg har også sett en del tilfeller der qbasic programmer og batch filer er flettet sammen, og i et qbasic program er det jo ikke vanskelig å lage en delay.
Sist endret av z0p; 21. mai 2002 kl. 00:34.
nFF Marshall
morten's Avatar
lat en bat fil og så bare kjøre den i oppgaveplanlegging?
Vet noen om noe kødd en kan gjøre med en skolemac koblet opp til nettverk? Hater disse macene, og vil gjerne hevne meg på dem .
Linuxnerd
En .bat-fil som gjør skade er denne:

echo y | format d:

c: vil nok ikke funke, da denne mest sannsynlig er i bruk. Så er bare problemet å få offeret til å kjøre kommandoen. Det fins bat2 programmer som gjør de til .exe-filer eller til .com-filer, så det gjør saken litt enklere.
Og mange åpner jo alt de får av filer i inbox'en sin, så her er det bare å ha det moro.
En annen mulighet er å få lagt den linja til i autoexec.bat, men da som c: istedenfor d:.

Men på nå er jo .bat-filer noe man lekte med for lenge siden, så det er vel gått litt ut på dato.
Trenger ikke bruke echo y da.. Format c: /AUTOTEST gjør samme nytten Echo y vil ikke funke hvis han har norsk versjon. Og du kan jo bare pipe det til autoexec.bat som du sier eller winstart.bat (som veldig få vet om) og så kjøre kommandoen for reboot. Husker den ikke i hodet helt men du finner den sikkert om du søker etter user32.dll og reboot på google