Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1112
Hvor kan en få tak i et forum som dette? ---------------->
Jeg har sett akkurat dette forumet rundt på mange sider, og de må jo komme fra samme sted!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
1. hvordan får du denne til å passe i programmeringsforumet ?
2. www.vbulletin.com
Det finnes også gratis forumer, som f.eks YaBB og phpBB. Du kan også lage ditt eget, ikke så vanskelig om du kan asp/cgi/php e.l. - noe jeg har startet på flere ganger men aldri orket å fullføre
Om noen er intresert så kan de få koden til "threads".. Forumet jeg skrev for bpvcentral.net. Det er ikke i bruk noen plass mer etter at jeg slutta og lage BPV og tok ned hele siten, så det er ingen plass du kan se det..

Uansett.. Det bruker ikke database (fordi jeg måtte betale ekstra hvis jeg ville ha MySQL på serven), men er ganske raskt alikevell.

Scha
Scha; jotakk vil gjerne se/ha koden til det forumet.

mm
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
scha: jeg er interessert. hadde vært artig å sett oppbygningen.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Scha, slash Me want to see!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har vært på ferie, og har derfor ikke hatt mulighet til og poste koden enda.. Jeg skal lete den fram og poste den iløpet av dagen...

Scha
uhmm.. Den gode ideen min om at jeg skulle gjøre noe med koden før jeg sendte den fra meg gikk til helvete... Her er uansett her er koden... La med en über-gammel version av Scha's HTML parser bare for å den til og funke...

Scha
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
takk. skal snuse litt på den når jeg kommer hjem
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Takk ja Scha, se på dine 1337 skillz senere i dag