Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1131
hei

Jeg skifta passord på msn for ei uke siden.Jeg lagra passordet på msn med automatisk pålogging, men nå når jeg har fått mail så kommer jeg meg ikke in og får lest mailen.Det kommer bare opp skriv inn passord og brukernavn inne i ett IE vindu.Hvordan kan jeg få lest mailen?Jeg kommer meg jo inn i msn:S

Noen forslag til måter å løse dette problemet på?
Jeg har skrevet en helt lik post om dette for en stund siden. fikk forøvrig aldri et svar på om det går an å få tak i passordet igjen, eller om det står en plass.

Jeg måtte gi opp min walla konto pga det.
Kom inn på MSN , men ikke til innboksen.

Du kan jo sende en mail til Hotmail(?) eller den emailleverandøren du har mail hos. Problemet mitt med wallamail var at det ikke sto noen måte på å kontakte dem på så fikk jo aldri tak i jævlene.
så du mener att eg bare skal lage meg en ny hotmail konto fordi det er ikke noen andre løsninger?
Husker du ditt "hemmelige spørsmål" da? da kan du jo skrive det inn, endre passord, så er alle mailene dine der
nei det er det jeg ikke gjør.Det er sikkert 5 år siden jeg laga kontoen.
Spørsmålet kommer opp.. Hadde du som spørsmål: Hva er navnet på kjæledyret mitt ? Bare tenk deg 5 år tilbake (om du kan?) og du får da passordet.
Er det sånn at du kan se "stjernene" der passordet står? Isåfall vet jeg at det fins programmer som kan vise hva som står bak disse. Husker bare ikke hva det heter.
Fiksa passordet til nån en gang.. er bare å sende personalia til support på hotmail, så fikser dem det.
SnadBoy's Revelation.
Det koster sikkert ikke så mye å lage en ny konto heller.
nå har du vell lært å bruke ett passord som du husker? det pleier å være en fordel å forandre passordet som du pleier å få som kan f.eks være v72kdsauA osv til ett som du lett husker og kan bruke flere plasser.

som f.eks å ha ett passord til alt der passordet er juleflax?

hehe bare ett lite tips.