Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1778
Nå er jeg i nød av å finne ut sim-kort passordet til en som stjal mobil min for en stund siden. Jeg har postet tidligere her på det og det har sikkert noen av dere lest.

Vel til bake til saken. Jeg trenger sim-kort passordet fordi at jeg skal nemlig registrere blink+ på det for så å knekke sim kortet og kaste det. Det synes jeg er en rimelig straff fordi han stjal mobil tlf min. Og det vil ikke gå ut på hannes regning det vil ikke gå i noens regning regner jeg med.

Jeg vil gjerne få dette gjort uten å bruke noen form for kabler.
det vil gå på dens regning som er på det simkortet. ingenting er gratis
altså slik fungerer det. Når man har kjøpt seg en tlf f.eks på ICA. Som er helt anonymt. Man kjøper tlf betaler for det ingenting blir registrert å nummeret står ikke registrert på deg en damn shit plass. Man setter det opp for blink+ å får det så lar man bare det stå sånn. Og når man har f.eks 10 kr på kortet og blir trekt i fra neste gang vil det stå -20. Og etter noen dager igjen vil det stå 0,-
▼ ... noen uker senere ... ▼
hvis du skal finne ut pin /puk koden på sim kort bruker en normal pc ca 4timer på det med en kort leser. hvis du tenker på og "bruke" andres nr og at dem får regninga så er enkleste og clone sim korte. og skriv ned emi nr på tlf. og clone din tlf med det samme.
Er et sim-kort passord det samme som pin-kode? Når det ikke er dekning på kortet går ikke transaksjonen gjennom og du mister selvfølgelig Blink+. Ingen teleoperatører GIR bort penger.