Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2684
Jeg lurer på om noen har noen tips & trix i hacking via netbios i cmd ol.
Hadde blitt veldig fornøyd om noen hadde gidda å skrive en liten "howto" som kunne forklart meg litt. Synes slikt er spennende å slå ned på andre maskiner og ha kontroll over folk som tror de er noe
tja, veldig enkelt da.. Hvis du sitter på et nettverk kan du skrive

shutdown -s -m \\datamaskinnavn -c kommentar -t 60 .. mer veit jeg ikke om,
iallefall ikke ikveld @drunk
Tror ikke det går og bare hacke via cmd i winxp uten noen form for programmer på han du vil hacke. Det letteste er og laste ned ett hacke prog, f.eks Sub-7 eller LetMeRule.
Letteste er jo bare å bruke sine egne exploit's... etc...
Les litt om winsock programmering og skriv sin egen trojaner ellerno
Sitat av BuzzR
tja, veldig enkelt da.. Hvis du sitter på et nettverk kan du skrive

shutdown -s -m \\datamaskinnavn -c kommentar -t 60 .. mer veit jeg ikke om,
iallefall ikke ikveld @drunk
Vis hele sitatet...

Hacking?


Les en tjukk bok om nettverk og hvordan windows fungerer.

Skal du ha kontroll over en annen maskin må du ta i nytte av trojaner.

Sånne søppel mennesker som tror de er noe når det gjelder "hacking" er ikke verdt å bruke tid på.

Skal du slå ned på dem, ta med deg en skrutrekker, ta ut- og tråkk på celeron prossesoren som de har fått av dell.
Sist endret av raz; 19. februar 2005 kl. 01:10.
Hvis personen har shares på maskinen (windows deling), så kan du prøve følgende:

winKey+E
F4
skriv inn "\\ip.addressen\c$" uten "" seff..

c$ går inn på c stasjonen, som er hiden byDefault på winXP ++. Dette krever admin brukernavn/passord. Siden XP kan installeres med blankt admin passord kan du skrive inn "administrator" som bruker og la passordet stå blankt. Er en longshot men funker altfor ofte.. Deretter kan du bruke net kommandoer e.l. sammen med brukernavn/pass. Du har oxo full axx til filsystemet så kan enkelt putte inn en trojan og legge inn en start commando i win.ini elns. Reboot maskina og du har remote på den.

Får du denne typen axx kan du oxo prøve å finne programmer som "pstoolz" slik at du får enda større muligheter fra cmd. Run/kill program, upload/download, etc etc. Netbios bruteforcing er oxo mulig... Er waste of time IMO, gjør heller no mer lærerikt.
Du kan jo ta en titt på psexec.
Du kan jo ta en titt på psexec.
Vis hele sitatet...
Som er en del av pstoolz pakka..
Vet ikke hvor jeg fikk z'en fra men.. anyways, her er linken: http://www.sysinternals.com/ntw2k/fr.../pstools.shtml

Inneholder oxo detaljert forklaring
gå i Dos prompt og sjekk "net use /help" og "net use /?"
det er vel ikke mange som har netbios enabled for tiden, men noen unntak er det jo
nei, det er ikke mange som har netbios enabled, men det er jo alltids noen som vil prøve å hacke andre.... i hvertfall på dataparty's. er jo ekstra gøy å hacke en som prøver å hacke noen andre

har av en eller annen grunn ikke hatt stort hell med "shutdown -s -m" på nyere pc'er, har vel kommi no patch eller no.

skal du bruke trojaner, så må du i hvertfall ha laga noe av de selv.... det er så dust å bruke f.eks Sub-7 eller LetMeRule. da fremstår du som en skikelig noob.
Sitat av voldern
Tror ikke det går og bare hacke via cmd i winxp uten noen form for programmer på han du vil hacke. Det letteste er og laste ned ett hacke prog, f.eks Sub-7 eller LetMeRule.
Vis hele sitatet...

han har et veldig godt poeng her. hvis dete skulle vært det måtte det enten ligget programmer for dette inne i XP, eller vært et eller annet sikkerhetshull der som hvertfall ikke du klarer å utnytte. Man har jo en rekke programmer inne i XP som sikkert kan gjøre mye faen for den uerfarne bruker, uten at jeg vet dette for sikkert.
f.eks.
net send "maskinnavn" beskjed til modtaker.

denne er skikkelig morsom hvis man kjører den ca 10 ganger i sekundet. du kan jo skrive en bath som gjør det fordeg.
Sitat av cspace
det er vel ikke mange som har netbios enabled for tiden, men noen unntak er det jo
Vis hele sitatet...
drivene dine deles automatisk hvis du kjører WIN.
de deler seg skjult, og du må enten lage en bat fil eller gå inn i
"start-programs-administrative tools -> Local Security policy"

og fjerne det der.

hvis du vil se hvilke sharer du egentlig har så:
Start -> Run -> Cmd -> Net Share

alle som har $ etter seg er skjult
Sitat av mirax
Jeg lurer på om noen har noen tips & trix i hacking via netbios i cmd ol.
Hadde blitt veldig fornøyd om noen hadde gidda å skrive en liten "howto" som kunne forklart meg litt. Synes slikt er spennende å slå ned på andre maskiner og ha kontroll over folk som tror de er noe
Vis hele sitatet...
howto på hvordan å hacke, for å så slå ned på noen som tror de er noe... Tåpelig. Trenger du en howto på hvordan å gå frem for å ta over noens maskin, så er du vel ingen hacker. Dessuten er det vel du som tror du er noe, når du skal gå til angrep på andre... synes dette er selvmotsigende.

Howtoen er sånn: Lær deg grunnleggende nettverkskunskaper. En trojan er ikke et hackerredskap, men et fjernstyringsprogram. En hacker med respekt for seg selv bruker ikke trojaner, men grunnleggende kommandoer. Jeg sier ikke mer, for jeg arbeider med nettverk og vil ikke på noen måte bidra til at personer "som tror de er noe" skal bli utsatt for denslags dritt fra andre "som tror de er noe".

Beklager å virke negativ, men dette er slik det er. Dessuten har jeg fått spysyken og ser da temmelig mørkt på ting..


Edit: Hackere skryter heller ikke av hva de har gjort, eller snakker om at de gjør det. Det skiller en hacker fra en wannabe.

Lykke til anyways.
Sist endret av han_som_reiste; 3. mars 2005 kl. 10:04.
Heh...
Kan mere en dere tror code bot's i c++
Trojan's holdte jeg på med for 2 år siden.
Jeg lurte egentlig bare på om det fantes noen commando i cmd som kan hjelpe litt
Sitat av effie
har av en eller annen grunn ikke hatt stort hell med "shutdown -s -m" på nyere pc'er, har vel kommi no patch eller no.
Vis hele sitatet...
Tror man må være admin for å få noe slikt til å virke...og du er vel ikke admin på dataen du prøver å slå av...