Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 604
One of the good guys
2rs1's Avatar
8. februar er datoen for relasen i USA.
http://www.lucasarts.com/games/swkotor_sithlords/

Dette er da oppfølgeren til Kotor, Game of the year 2003 som høstet strålende kritikker over hele verden

Nå har jo dette vært ute på Xbox siden desember(?) og er egentlig bare interessert i å høre hvordan folk synes det er. Bytte utvikler fra 1'ern, men hørt at dem har klart seg bra og ikke forandra på så mye? INGEN SPOILERS TAKK

Men gleder meg iallefall som en liten unge til den 8. 1'ern er det beste spillet jeg har spillt. Så jeg kommer nok til å benke meg her til jeg har runna 2'ern
Har en følelse på meg at dette kommer til å bli en flopp, oppfølgere bruker å være litt dårligere.
Kommer til å holde meg unna dette spillet helt til jeg får bekreftet at dette er virkelig bra.
Enig med deg om at Kotor1 var et veldig bra spill eneste spillet jeg har runna 3 ganger. har sett fram til 2'eren lenge nå. er ikke no fan av spill konsoler så jeg er ganske intressert om hva folk som har spilt det synes om det.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Fant denne på sia til obsidian. Det lover jo godt. Ellers synes jeg det ser veldig likt ut som kotor, bare små grafikk og interface forandringer.. Så det spennende er om historien er like bra som kotor.

Fant review på GameSpy høres bra ut. *håpe*
Tviler på at dette kommer til å bli en flopp. Det er jo Bioware som har laget storyen, og Obsidian som har laget selve spillet(og Obsidian har omtrent alle utviklerne Black Isle + Bioware låner ut noen utviklere til Obsidian). Gleder meg som en unge
kan vel ikke si at oppfølgere generelt er en flopp?

kan jo nevne massevis av spill der oppfølgeren har forbigått orginalen når det kommer til både popularitet og terningkast (hvor det har vært mulig, vanskelig å slå en 6'er).

Warcraft-serien, GTA-serien, Metal Gear-serien, Half-Life etc etc