Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 984
Hei,

Lurer på etpar ting, kanskje noen her kan hjelpe meg. Kjenner en person som tok ecstacy for litt siden. Personen fikk ingen effekt av tablettene, men det gjorde de andre som tok av samme batch. Personen jeg kjenner tar Citalopram actavis for sosial angst. Ettersom jeg har forstått, gjør også citalopram noe med serotonin nivået i hjernen, uten at jeg helt forstod akkurat hvilken effekt det skulle ha.

Er det sånn at MDMA + Citalopram actavis blir ild mot ild? Og, kan det være direkte farlig å kombinere disse stoffene?

Ulfstein

Fikk svar på spørsmålet mitt ved å bla i "Noia?" tråden
Sist endret av Ulfstein; 19. april 2014 kl. 19:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei!
Vil du fortelle hva svaret var? Er jo greit i tilfelle andre også googler det og havner i denne tråden
Sist endret av Rusmisbrukeren; 19. april 2014 kl. 20:03.
I verste fall kan man oppleve serotonin syndrom. Skjønner ikke at folk tørr å pakke i seg ecstacy når man går på medisiner uten å sjekke opp farene ved kombinasjon før inntak.
Sist endret av Mexxy; 19. april 2014 kl. 20:45.
Trådstarter
11 0
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Hei!
Vil du fortelle hva svaret var? Er jo greit i tilfelle andre også googler det og havner i denne tråden
Vis hele sitatet...
I denne tråden http://freak.no/forum/showthread.php?t=59945 står det følgende:

"Lykkepiller" / SSRI-medikamenter ol. (citalopram er et SSRI-medikament) hindrer serotonin/dopamin i å bli gjenoptatt i nervecellene for å holde nivået oppe, mens MDMA/Amfetamin/etc stimulerer nervecellene til å slippe ut massevis.

Og hvis det stemmer det Muradi sier, er det jo direkte farlig.