Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1142
Hei! Trenger litt hjelp med sortering av mail i Microsoft Outlook 2010.
Det er 3 forskjellige mailadresser registrert i Outlook. Det jeg vil få til, er at all mailen fra alle 3 mailadressene, skal komme opp i samme innboks! Jeg kan dra mappene fra hver enkelt innboks, inn i en "hovedinnboks," men da blir de liggende der som 3 undermapper ved navn "Innboks," under mappen innboks.

Kan noen forklare meg hvordan jeg kan få mailene fra alle 3 mailadressene til å ligge under èn innboks? På forhånd takk.
Sist endret av noerandom; 16. april 2012 kl. 11:26.
verktøy - Regler og verktøy

"Flytt meldinger fra noen til en mappe" - Neste
"Mottatt via kontoen angitt" - Velg en konto - Velg en mappe å flytte til
Husker ikke helt etter dette, men er vel noe alá: neste, neste, neste, neste, fullfør. I klassis Windows-stil.

Gjør dette 3 ganger
Sist endret av curx; 16. april 2012 kl. 11:42.
du lager en regel som sier at alle mail som er sendt til mail adresse X,Y,Z skal flyttes til mappe Q.

det må opprettes egene regler for hver mail adresse.
http://www.addictivetips.com/microso...-outlook-2010/

ta en titt der, kan også være greit å fortelle oss hvilke type protokoller kontoene er på. Om jeg ikke husker HELT feil så kan du vell i pop3\imap velge hva som skal være "inbox" folder, "drafts" folder etc.. Og du kunne da valgt en eksisterende folder.

Lenge siden jeg har holdt på med pop3\imap :-) Men ta en titt på linken.
Fikk det til. Hvis noen andre skulle ha samme problem, noe jeg regner med ingen har da det var såpass enkelt:

Fil -> kontoinnstillinger -> kontoinnstillinger. Så trykker du bare på mailen, og deretter "Endre mappe." Så setter du mappen til der hvor de vil at mailene du mottar skal dukke opp.
Deretter gikk jeg inn på de separate innboksene jeg hadde fra før av, og trykte Ctrl+A, og dro de eksisterende mailene over til den innboksen som nå mottar alle mail.
Sist endret av noerandom; 16. april 2012 kl. 11:57.