Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2655
Må bare spørre, har sett det finnes noen kloke hoder her, som kansje kan forklare hva som skjedde når jeg gjemte hasjen min i en kaffekanne med kaffe i.

Var på kjøkkenet, mutter kommer på besøk, har koseklumpen, hardt anskaffet, i tobakken, slenger den opp i en bialetti espresso-kanne og durer rundt i dagen min.

Når mutter og alt er pakket vekk for dagen går jeg til kanna, og som den surva jeg er så er det jaggu gammal kaffe i kanna

Tar den ut og lar den ligge litt i papir, mekker, og nada virkning av go-sakene som sendte meg rett ned i sofa dagen før.
Hva i all verdens dager skjedde?
Kanskje det er funk i kaffien? :P
Marisa's Avatar
Trådstarter
Sitat av winkeesalami Vis innlegg
Kanskje det er funk i kaffien? :P
Vis hele sitatet...
Huff, det var nok kansje det men for å ikke fremstå som ei total sugge så utelot jeg at det var mugg i kaffen så jeg avsto med grinete tryne fra å drikke den
Ta vekk muggen, varm opp væsken og ha i en fin mengde sukker.
Det kommer til å smake greit og du kommer mest sannsynelig til å bli litt god!
Marisa's Avatar
Trådstarter
Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Ta vekk muggen, varm opp væsken og ha i en fin mengde sukker.
Det kommer til å smake greit og du kommer mest sannsynelig til å bli litt god!
Vis hele sitatet...
Jeg har helt den ut. Jeg orket simpelthen ikke helle i meg den muggen altså. Samtidig, når jeg helte den ut, så var jeg ikke klar over at kaffen hadde "drukket" av hasjen min Mulig jeg hadde gjort en annen desp vurdering av den guffa hadde jeg vist det, men gjort er gjort og like greit det. Gud ane hvor lenge den hadde stått lissom, grisejente!

Jeg skar av godt rundt og halve grammet inni hadde overlevd dagens svømmetur, mens 3 gram rundt var helt ubrukelige. Jeg er bare så nysgjerrig på hva slags reaksjon det var mellom kaffen og kose-klump.

Åååå, klumpen min altså! Faen, er det mulig
Hørers spesielt ut, hadde hasjen endret seg utsendemessig også? hvordan var den å mekke ?
Marisa's Avatar
Trådstarter
Sitat av zevz Vis innlegg
Hørers spesielt ut, hadde hasjen endret seg utsendemessig også? hvordan var den å mekke ?
Vis hele sitatet...

Neida, den var like søt og god utseendemessig, men kaffe må ha trukket ut maasse olje. Dette må ha blitt erstattet av kaffe-olje, for den var like spretten i formen og. Jeg ante fred og ingen fare jeg til jeg hadde røyka en. Å, røyka jeg bare en kopp med kaffe
Hold on! Var det liksom.. ferdig laga kaffe eller pulver?
Marisa's Avatar
Trådstarter
Sitat av winkeesalami Vis innlegg
Hold on! Var det liksom.. ferdig laga kaffe eller pulver?
Vis hele sitatet...
Ferdig laga espresso som hadde stått og mugna seg. Really, huff, når jeg får skrivi det ned så blir jeg så flau over meg selv altså, men jaja....
Regne me at svare på detta ligge i basic naturfag fra VGS Sånn med fett og baser ting, husker ikkje heilt ossen det der var meeeeeeeen sikkert en grunn for det :P
Dude, hvorfor la du den ikke bare i lomma di ? o.O Hehe,men det er ganske morsom historie da
Marisa's Avatar
Trådstarter
Jeg følgte dårlig med i naturfagen og det er mange år siden nå, så jeg er helt blank vettu, men arrgghh, den bialetti-kanna sto bare så fint til der, tenkte ikke på at jeg er ei sluske til tider, smikka den oppi for safekeeping, muttern klår på alt men drikker bare Ali Kaffe, ikke espresso, jeg tenkte simpelthen ikke. Bakfjærn var jeg nok :-P