Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5751
Jeg holder meg til øl og bourbon, men til alle dere alternative sjeler som roper etter syntetisk moro så kan jo nevnes et par legemidler man får reseptfritt på apoteket. Reisesyketabletter har rød trekant og er suspekte saker.

Man får bare kjøpt en pakke av gangen. Den ene heter Marzine og den andre tror jeg heter Postafen.

Tar man 5-10 slike blir man drita full, men hvordan følelsen er aner jeg ikke. Døtter ikke sånn dritt.
Dette er bare dumt. Er ikke noe poeng i tråden.
Jeg pleier å dytte i meg Postafen hver gang vi må reise med båt, og jeg har aldri følt meg noe annet enn kvalm. Hvordan vet du egentlig dette?
bruker selv postafen viss jeg skal med englands eller danskebåten(helst førstnevnte) har faktisk hørt noe om at det skal gi en rusvirkning, men har aldri hatt planer om og ruse meg på det.
Vi var en hel klasse på tur med hurtiruta for et års tid siden. Over halvparten ble sjøsyke da vi kom til den mest strabasiøse strekningen, mange tyllet i seg titalls postafen og så vidt jeg kunne erindre var det ikke en eneste person som så nevneverdig full ut. Høres ut som BS spør du meg. Dette var for øvrig niendeklassinger, og de burde vel egentlig tåle enda mindre postafen enn hva et voksent menneske gjør?
Marzine og postafen har forskjellige virkemidler. Marzine inneholder Cyclizin som gjør deg døsig og svimmel ved større doser. Hallusinasjoner kan også inntreffe hvis du propper i deg nok.
Trådstarter
Der har vi svaret. Postafen er jeg usikker på, men Marzine vet jeg fungerer da jeg har sett folk ta det.
Skal vi ruse oss på legemiddler så burde vi i det minste velge ut noen preparater som inneholder litt mer interessante virkestoffer.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Å Ruse seg på legemiddel/preparater er værre enn å ruse seg på flere ting man finner i naturen.. ta en rask titt på listen av bivirkninger.

Det er en god grunn til at jeg ikke knasker piller, jeg har sett kompiser bli helt ape på skiten, og da mener jeg ikke bare mens de er rusa, men resten av livet også, Inadvente folk som er vanskelig å ha en vanlig samtale med..

Nei, gi meg ei bønne å fyre opp istedet..