Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 676
Når jeg laster ned/opp på enkelte servere, så driver den og stopper hele tiden, plutselig står det "venter på server" og så må jeg trykke cancel, disconnecte og logge inn igjen for å starte nedlastningen igjen og trykke resume...

På noen er det kun etter hver fil, mens andre driver den å disconnecter flere ganger på samme fila (som f.eks. en divx fil). plagsomt å ikke kunne sette fila til nedlastning før man legger seg uten å ha fått ned mer enn noen 100 mb om morgenen...

På noen servere går det helt fint uansett hvor mye jeg laster ned, så jeg tror ikke det er innstillinger i ftpprogrammet mitt det er noe gale med...

er det noe innstillinger som gjør at jeg kan unngå dette? bruker forresten windows commander til å connecte til ftper...

annen info: windows xp, adsl etc...
Har vært borti det der mange ganger selv, og tror det er pga innstillinger på ftp serveren for det skjer ihvertfall ikke på alle ftpene jeg er på.
Prøv et annet ftp program som f.eks. FlashFXP,
og se om det samme skjer der..

Mest sannsynlig er det serveren sin feil,
men det er verdt et forsøk
Jeg bruker FlashFXP og det kommer det samme der... Så tror ikke det er programmet...