Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1100
IPTV Smarters Pro er en velkjent app/program mange har på datamaskinen for å se utallige tv-kanaler.

Når man er i fullskjerm og trykker windows-knappen på tastaturet så går man til skrivebordet/desktop. Noen ganger går det fint an å trykke på smarters-pro oppgavelinje-ikonet for å gå inn igjen å se tv-sendingen, men svært ofte går dette da helt i svart (svart heldekkende skjerm der oppgavelinjen fra desktop fremdeles er synlig) mens lyden fremdeles fungerer. Det eneste som da hjelper er å restarte hele smarters-pro.

Som folk sikkert skjønner er spørsmålet; hvorfor/hvordan kan jeg unngå dette/denne svarte skjermen ?
Sist endret av Hoppeliten; 2. august 2023 kl. 14:11.
Sitat av Hoppeliten Vis innlegg
IPTV Smarters Pro er en velkjent app/program mange har på datamaskinen for å se utallige tv-kanaler.

Når man er i fullskjerm og trykker windows-knappen på tastaturet så går man til skrivebordet/desktop. Noen ganger går det fint an å trykke på smarters-pro oppgavelinje-ikonet for å gå inn igjen å se tv-sendingen, men svært ofte går dette da helt i svart (svart heldekkende skjerm der oppgavelinjen fra desktop fremdeles er synlig) mens lyden fremdeles fungerer. Det eneste som da hjelper er å restarte hele smarters-pro.

Som folk sikkert skjønner er spørsmålet; hvorfor/hvordan kan jeg unngå dette/denne svarte skjermen ?
Vis hele sitatet...
Jeg mistenker at dette har noe med grafikk-kortet ditt å gjøre, og ikke nødvendigvis IPTV-streamen i seg selv. Har du prøvd å avslutte fullskjerm og kjøre fullskjerm på nytt?
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Jeg mistenker at dette har noe med grafikk-kortet ditt å gjøre, og ikke nødvendigvis IPTV-streamen i seg selv. Har du prøvd å avslutte fullskjerm og kjøre fullskjerm på nytt?
Vis hele sitatet...
Skjer meg også, er et vanlig problem antar jeg.
Bruker dere adblock ? i nettleser. Nå bruker ikke jeg noe slik iptv, men hadde lik feil med VGTV der bilde ble svart pga adblock på en pc. Antar tar adblock hos dere er utdatert etter endringer slik at den blokker det som ikke er reklame
Bruker adblock, ja. Men IPTV Smarters Pro er en app.
Sitat av Conflicted Vis innlegg
Bruker adblock, ja. Men IPTV Smarters Pro er en app.
Vis hele sitatet...
En app kan bruke nettleseren integrert i appen, så det kan fortsatt være Adblock.