Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1177 135812
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
En annen ting med kjøringen er at bilene tåler alt for mye, kan ligge i topphastighet å treffe en vegg - noe som ikke gjør noe å du kan kjøre videre. Møtende biler du kjører inn i beveger nesten ikke på seg, og du blir heller ikke kastet ut av bilen ved en frontkollisjon lenger.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å klage på dette her.
Hvis det ikke hadde vært for dette hadde alle måtte byttet bil annenhvert minutt, og det hadde vært helt umulig å gjøre oppdrag. Da hadde ikke spillet vært så spesielt gøy.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å klage på dette her.
Hvis det ikke hadde vært for dette hadde alle måtte byttet bil annenhvert minutt, og det hadde vært helt umulig å gjøre oppdrag. Da hadde ikke spillet vært så spesielt gøy.
Vis hele sitatet...
Vel, dette er jo tydeligvis en smakssak, men jeg mener det hadde gjort spillet morsommere, og mer utfordrene. En veldig stor del av GTA er jo tross alt bilkjøring, så hvorfor heller ikke lære seg å kjøre bedre, lære seg å holde seg unna andre biler osv`? Var sånn i SA og IV, og det likte jeg.
Hei, hvordan kan jeg bruke stunt flyene jeg fikk med i special edition?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Kjører opp til lappen? Om du snakker IRL så har jeg hatt den i 4,5 år nå.
En annen ting med kjøringen er at bilene tåler alt for mye, kan ligge i topphastighet å treffe en vegg - noe som ikke gjør noe å du kan kjøre videre. Møtende biler du kjører inn i beveger nesten ikke på seg, og du blir heller ikke kastet ut av bilen ved en frontkollisjon lenger.

Dislike.
Men som sagt, fortsatt et flott spill da, ikke missforstå meg her.
Vis hele sitatet...
Merker ikke så alt for mye forskjell fra IV på de punktene du nevner, utenom det å bli kastet ut av vinduet. La derimot merke til at om man hopper ut fra et sted med bilen og lander feil, så eksploderer den på impact, og det er jo litt bra. Kan ikke huske at det var sånn i IV hvertfall?
Prøver å laste ned en digital kopi, men når den har lastet ned noen giga, så begynner den plutselig på nytt. Skjedd 3 ganger nå. Noen som har en løsning på det? Ser via Google at det er flere som har hatt samme problemet, men ingen som har kommet med noen forklaring på det.

Har restartet konsollen (PS3) , og det er mer enn nok plass på den.
Prøver å installere PLAY-discen til Xbox på min 8gb USB men når jeg trykker på ''Install'' så får jeg kun opp ett valg og det er Xbox HDD'en som bare har 250mb med resterende lagringsplass. Jeg kan ikke se USB'en min.

Er det noen som har vært borti et lignende problem ved denne eller tidligere anledninger?
Sitat av Quix Vis innlegg
Prøver å installere PLAY-discen til Xbox på min 8gb USB men når jeg trykker på ''Install'' så får jeg kun opp ett valg og det er Xbox HDD'en som bare har 250mb med resterende lagringsplass. Jeg kan ikke se USB'en min.

Er det noen som har vært borti et lignende problem ved denne eller tidligere anledninger?
Vis hele sitatet...
Du bør absolutt ikke installere den disken!
http://techland.time.com/2013/09/16/...o-v-play-disc/
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Du bør absolutt ikke installere den disken!
http://techland.time.com/2013/09/16/...o-v-play-disc/
Vis hele sitatet...
Fullt klar over det men dette skjer ikke hvis man isntallerer til en USB-stick og ikke HDD.

Kilde: http://www.youtube.com/watch?v=YWNLTE38O1k
Sitat av Unnskyld Vis innlegg
Brukt rundt 120,000,000,- hittil, men riktignok på kjedelige ting. Damn you R*
Vis hele sitatet...
Hvordan har du skaffet deg så mye penger? Haha
Sitat av noerandom Vis innlegg
Hvordan har du skaffet deg så mye penger? Haha
Vis hele sitatet...
Hvis man forteller det her, fører det bare til spoilers av storyen
Sitat av Hutch Vis innlegg
Hvis man forteller det her, fører det bare til spoilers av storyen
Vis hele sitatet...
Åja PLEASE DON'T, angrer på at jeg spurte haha
Kom akkurat hjem etter en hektisk dag med mye på tapeten. Skulle ikke handle GTA V med det første mtp. andre prioriteringer økonomisk, men tror du ikke min snille samboer (madammen) har handlet GTA til meg på Spaceworld tidligere i dag. (Hva skal jeg finne på handle tilbake?? Diamantring??)

Akkurat installert spillet. Blir nok ikke mye søvn med det første.

http://imageshack.us/a/img571/4768/l7fg.jpg
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Kjører opp til lappen? Om du snakker IRL så har jeg hatt den i 4,5 år nå.
En annen ting med kjøringen er at bilene tåler alt for mye, kan ligge i topphastighet å treffe en vegg - noe som ikke gjør noe å du kan kjøre videre. Møtende biler du kjører inn i beveger nesten ikke på seg, og du blir heller ikke kastet ut av bilen ved en frontkollisjon lenger.

Dislike.
Men som sagt, fortsatt et flott spill da, ikke missforstå meg her.
Vis hele sitatet...
Bilene tåler kanskje litt mye ja, men du blir jo kastet ut av bilen? Jeg har blitt kastet ut av bilen flere ganger i hvertfall
Sitat av BaconWeed Vis innlegg
Bilene tåler kanskje litt mye ja, men du blir jo kastet ut av bilen? Jeg har blitt kastet ut av bilen flere ganger i hvertfall
Vis hele sitatet...
Virkelig? Jøss, det har ikke jeg opplevd enda, kanskje det bare krever mer da. Isåfall er jo det flott
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Virkelig? Jøss, det har ikke jeg opplevd enda, kanskje det bare krever mer da. Isåfall er jo det flott
Vis hele sitatet...
Jeg flyr ut av convertibles hele tiden ihvertfall
Noen som vet om gta 5 kommer på pc?
Sitat av crushed ice Vis innlegg
Noen som vet om gta 5 kommer på pc?
Vis hele sitatet...
Nei. Kommer aldri til å skje.
Sitat av Pancamo Vis innlegg
Nei. Kommer aldri til å skje.
Vis hele sitatet...
Kilder? Forhåndsbestilling av GTA V til PC har jo Komplett og en rekke andre sider, så må vel ligge noe bak at de har åpnet for bestilling?
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Kilder? Forhåndsbestilling av GTA V til PC har jo Komplett og en rekke andre sider, så må vel ligge noe bak at de har åpnet for bestilling?
Vis hele sitatet...
Penger du aldri ser igjen for sure. Komplett skal legge ned og scammer folk med gta.
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Kilder? Forhåndsbestilling av GTA V til PC har jo Komplett og en rekke andre sider, så må vel ligge noe bak at de har åpnet for bestilling?
Vis hele sitatet...
Det at komplett og andre butikker har spillet for salg er absolutt ingen bekreftelse på at spillet kommer til PC. Men mener å ha lest et sted der R* bekreftet pc versjon, noen som kan bekrefte dette?
Noen som har bestilt fra dustinhome og fått pakken? Dei har ikkje engang pakka min so ei bestilte på onsdag/11.sept. Er rimelig forbanna på at den ikkje er sendt enda. Dei sa dei skulle sende alle ordra fra tida før 15sept og noen etter det..
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Det at komplett og andre butikker har spillet for salg er absolutt ingen bekreftelse på at spillet kommer til PC. Men mener å ha lest et sted der R* bekreftet pc versjon, noen som kan bekrefte dette?
Vis hele sitatet...
Rockstar har ikke bekreftet noe som helst enda. Og til da, så er hva andre nettbutikker måtte liste irrelevant.
Ser ut til at jeg blir nødt til og kjøpe meg ps3 da, siden det tydeligvis ikke kommer ut hverken på ps4 eller pc......
Vet dere hvor den medical marijuana butikken ligger? Spytt også gjerne ut om dere vet om noe artig å finne på som kanskje ikke alle vet om
Sitat av t_ben Vis innlegg
Vet dere hvor den medical marijuana butikken ligger? Spytt også gjerne ut om dere vet om noe artig å finne på som kanskje ikke alle vet om
Vis hele sitatet...
http://bensbargains.net/thecheckout/...d-1024x567.jpg
Noen som har lasta det ned fra ps store?

er det mulig å laste ned fra xbox "store" også?
Finner ingen troverdige kilder, men det kommer garantert. Gjetter på samtidig som det kommer til PS4 og Xbone da det er x86.
Norske artisten Cashmere Cat er med på radioen, liten fun fact
Slik jeg forstod det var det kun de som forhåndsbestilte GTA 5 som får med Atomic Blimp, men jeg kjøpte det i butikk og fikk det med. Er dette bare et skittent salgstriks?
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Slik jeg forstod det var det kun de som forhåndsbestilte GTA 5 som får med Atomic Blimp, men jeg kjøpte det i butikk og fikk det med. Er dette bare et skittent salgstriks?
Vis hele sitatet...
Jeg regner med at første parti butikkene får har Atomic Blimp. Pga første parti som regel er det som går ut på forhåndsbestillinger. Men noen butikker tar inn masse spill og ikke får solgt alle på forhåndsbestillinger, så da blir det igjen for de som vil kjøpe i butikken
Noen som vet om en radiokanal som spiller country? Elsker å cruise på landet med country på full guffe
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Slik jeg forstod det var det kun de som forhåndsbestilte GTA 5 som får med Atomic Blimp, men jeg kjøpte det i butikk og fikk det med. Er dette bare et skittent salgstriks?
Vis hele sitatet...
Hvordan gjorde du det? Fikk lyst til å prøve selv.
Kommer det ikke til de nye konsollene eller PC? Fuck R*
Jeg har iallefall dødd en gang fordi jeg ble kastet gjennom frontruta på en elektrisk Volt?
Jeg har også måtte haltet flere biler gjennom store deler av sentrum fordi jeg har krasjet på idiotiske måter og fått både ett og to hjul låst (ene gangen hadde jeg ikke råd til reparasjon og måtte kjøre helt hjem til garasjen og endte opp med punktert dekk fordi jeg det hjulet satt dønn fast), så jeg vil på ingen måte si at bil- og infrastrukturskadene er dårligere enn i GTA IV, de er kanskje litt nedtonet, men for meg virker det bare mer realistisk sånn det er i V vs IV.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Noen som vet om en radiokanal som spiller country? Elsker å cruise på landet med country på full guffe
Vis hele sitatet...
Waylon Jennings har vel en egen kanal, eller noe lignende. Fikk i hvertfall hørt en del på han i går kveld
Sist endret av Chassen; 18. september 2013 kl. 11:11.
For dere som lurer på hvordan man kan robbe de "bank bilene" som kjører rundt, altså "Armored trucks".

Så er det så enkelt som at du må skyte masse på dørene bak bilen, så åpner de seg.
(Masse penger å tjene her )
Jeg er en pc gamer for det meste, men jeg dro frem xboxen i går for å spille gta v. Jeg pleide å synes at grafikken på xbox var fantastisk , men etter å ha spilt gta så ser jeg hvor forferdelig grafikken egentlig er nå. Jeg synes det ødelegger spillopplevelsen. Det er synd at de venter så lene med Pc versjonen. Gta ser faktisk så dårig ut som Planetside 2 med alt på low. i tilleg så merker jeg et vesentlg fps drop mange steder, spesielt når jeg kjører fort gjennom byen.

generelt synes jeg spillet er morsomt, men grafikken ødelegge for meg. Det er ikke 1080p, det er mer som 480p oppskalert til 1080p.
Jeg har bare spilt dette i ca 5 timer nå, men er helt frelst. Gleder meg til jeg kommer hjem fra skolen så jeg kan fortsette. Liker kjøringen veldig bra i og med at man kan drifte bedre når man kjører. (bilen slutter ikke å spinne selv om du ligger sidelengs i god hastighet). Det med kjøringen var veldig rart i starten, men gikk seg veldig godt til.

Har enda tilgode å bli busta/ dø. Men kan informere alle om at strippeklubben er veldig bra og detaljert...

Pappa kom forresten med spillet til meg da jeg kom hjem igår fra skolen og sa; "Her er spillet jeg ikke skulle gi deg før i dag". Han sa at det kom i posten på mandag, men at han gjemte det. Dere som har lest de siste sidene i tråden vet hvorfor

Bestilte fra Komplett for de som lurte
Sist endret av Fjøsnissen; 18. september 2013 kl. 11:24.
Sitat av Redfreak Vis innlegg
Jeg er en pc gamer for det meste, men jeg dro frem xboxen i går for å spille gta v. Jeg pleide å synes at grafikken på xbox var fantastisk , men etter å ha spilt gta så ser jeg hvor forferdelig grafikken egentlig er nå. Jeg synes det ødelegger spillopplevelsen. Det er synd at de venter så lene med Pc versjonen. Gta ser faktisk så dårig ut som Planetside 2 med alt på low. i tilleg så merker jeg et vesentlg fps drop mange steder, spesielt når jeg kjører fort gjennom byen.

generelt synes jeg spillet er morsomt, men grafikken ødelegge for meg. Det er ikke 1080p, det er mer som 480p oppskalert til 1080p.
Vis hele sitatet...
Trur det må være noe galt med din xbox
Hvis du mener grafikken er såpass dårlig så bør du få sjekket den eller så er du bare veldig kresen

Her så er grafikken veldig bra. Har heller INGEN problemer med FPS drops. Har ikke merket noen ting enda.




EDIT: Er det noen som veit når "nettsiden" i spillet er åpent for kjøp av hus etc?
Sist endret av Nikon01; 18. september 2013 kl. 11:30.
Begynner det ikke å bli suspekt mange Xboxspillere som klager over helt latterlig dårlig oppløsning?
Hvis det hadde skjedd med meg så hadde jeg naturligvis sjekket mitt resultat opp imot gameplay video på youtube før jeg postet på et forum og hevdet noe feiler spillet når det tydeligvis er brukerfeil ute og går..
Dere som sliter med FPS drop, har dere installert begge diskene på HD?

Det skal man nemlig ikke gjøre: http://www.gamer.no/artikler/155029/...v-speledisken/
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Hvordan gjorde du det? Fikk lyst til å prøve selv.
Vis hele sitatet...
Fikk med en kode som ligger inne i coveret. Om det er mulig å skaffe den på andre måter aner jeg ikke.
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Fikk med en kode som ligger inne i coveret. Om det er mulig å skaffe den på andre måter aner jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Hehe, tok en titt i coveret, og jaggu hadde ikke jeg fått den også! Det lønnet seg å møte opp i Oslo midt på natten.
Bestilte min kopi fra Gamezone idag, og det var forhåndsbestillings versjon, med Atomic Blimp.
Shady marketing
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Hehe, tok en titt i coveret, og jaggu hadde ikke jeg fått den også! Det lønnet seg å møte opp i Oslo midt på natten.
Vis hele sitatet...
Lønnet seg kanskje med tanke på at fikk spille tidli, men jeg kjøpte det på dagen i går og fikk den også.
Hvorfor er spillet mitt på 18GB hos PS3 Store når alle andre sier at spillet er på ca. 8GB ?

Har jeg fått noe ekstra siden jeg valgte pre-order utgaven fra PS Store?
Sitat av Obster Vis innlegg
Hvorfor er spillet mitt på 18GB hos PS3 Store når alle andre sier at spillet er på ca. 8GB ?

Har jeg fått noe ekstra siden jeg valgte pre-order utgaven fra PS Store?
Vis hele sitatet...
På xbox må du installere 8GB, og resten er på disken. Ettersom xbox bruker dvd-plater som kun tar 7-8gb. Mens PS3 tar Bluray som tar over 20GB pr disk
Det jeg merka med GTA V på Xbox 360 angående grafikken er det jeg vanligvis merker i konsollspill, total mangel på AA. Ellers synes jeg V ser jævla fint ut.

Det er også svært merkbart å kjøre fort midt i byen, men dette har jeg lest til og med i omtalene så det virker som en ganske normal ting.
Sitat av Obster Vis innlegg
Hvorfor er spillet mitt på 18GB hos PS3 Store når alle andre sier at spillet er på ca. 8GB ?

Har jeg fått noe ekstra siden jeg valgte pre-order utgaven fra PS Store?
Vis hele sitatet...
Når du har spillet fysisk så installerer du 8GB inn på PS3'en som spillet leser fra, så leser den resten fra CD'en.
Så derfor er det høyere for dere som har det digitalt. Der må alt lastes ned og leses fra harddisken.
Sitat av booboo Vis innlegg
Dere som sliter med FPS drop, har dere installert begge diskene på HD?

Det skal man nemlig ikke gjøre: http://www.gamer.no/artikler/155029/...v-speledisken/
Vis hele sitatet...

"Grand Theft Auto V kjem i sal for PlayStation 3 og Xbox 360 i morgon 17. september. Rockstar har enno til gode å seie noko om ein versjon for PC eller neste generasjons konsollar"

Utgis ikke dette spillet til PC?