Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 715
Better than thou.
Tenkte jeg skulle gjøre om litt på hjemmesiden.. ikke store greier.. men har et problem.. det ser slik ut.... , når jeg egentlig vil at det skal se slik ut... (selvsagt så vil jeg ha mellomrom mellom tables'ene i høyden...)

og en annen ting.. hvorfor er det så mye mellomrom mellom bunden av texten og bunden av table'n på noen av tables'ene men ikke de andre? hadde vært fint med litt hjelp her.. nå får jeg vel ikke lest før fredag, skal på lan.. takker på forhånd for alle svar!

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
Vel... post en url til siden din, så er det lettere å se hva du snakker om.



------------------
It takes a lifetime to die
Klikk på "slik ut" og "slik ut", så skjønner du nok litt mer...

Carlo: htp://www.fotball.net/molde/innhold/div/carlo.htm ?

----

hmm... ble ikke helt bra dette her...

------------------
Welcome to the real world
.:dephic:.

[This message has been edited by dephic (edited 26-02-2001).]
kansje det har noe med dette:
<td width="20%" valign="top">
skal det ikke være:<td width="20%" valign="left">

hvet ikke helt jeg http://www.iblis.nu/ubb/tongue.gif

------------------
-:Tupac 4 ever:-

[This message has been edited by Xpedit0r (edited 26-02-2001).]
Først noen feil i koden din:

div align="center" vlign="middle
skal være valign="....
Denne feilen går igjen X antall steder.

Når det gjelder hvordan du ska løse problemet skjønner jeg ikke helt hvorfor du spør, siden du har en eksempelside der det ser ut slik som du ønsker det skal se ut. Nå orket jeg ikke å se på den kilden der alt var "korrekt", men jeg går utifra du kan bruke den siden den ga deg den output'n du var ute etter??

Om ikke, så får du et lite tips nå.

Når man har flere tables som skal stilles opp ved siden av hverandre horisontalt er det ikke særlig lurt å aligne alle til "center". Du vil da oppleve det du ser på ditt første eksempel.

Forøvrig er det nok mer som er feil i kilden din, jeg foreslår du utfører et søk på "table" i texteditoren din, og merker deg om alle tabletaggene er "nested" rett, det vil si om du lukker hver tabletag i rett rekkefølge, og om alle er lukket.
Tell omså antall "table" og "/table" og se om tallene stemmer overens.



------------------
It takes a lifetime to die
Originally posted by Xpedit0r:
kansje det har noe med dette:
<td width="20%" valign="top">
skal det ikke være:<td width="20%" valign="left">

hvet ikke helt jeg http://www.iblis.nu/ubb/tongue.gif
Vis hele sitatet...
Taggen valign står for Vertical Alignment, altså loddrett posisjon. Det er om teksten skal være oppe, nede eller i midten. Venstre brukes når vi snakker om vannrett (horisontal).

-Sharken

Carlo: Hvem er folka på de bildene på siden din? De er jo geniale!! De folka ser jo bare så råe ut!



------------------
"Politics was, at first, the art of preventing people from interfering in matters that concerned them. To this, in later times, was added the art of compelling people to decide matters which they did not understand"