Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 868
Tok ett bilde av pusen idag.(se vedlegg)

På halsen, på hvite pelsen er det noe overeksponert. Noen mulighet til å få det bedre ved noen triks i photoshop?
Hvis du har bildet i raw, så er det veldig mulig. Jpg, så er det litt vanskeligere. Der kan ikke jeg hjelpe deg =P
Når den ligger som tumbnail, får jeg bare lagret den i liten versjon. Anyone?
Sitat av Parkett Vis innlegg
Når den ligger som tumbnail, får jeg bare lagret den i liten versjon. Anyone?
Vis hele sitatet...
Sånn?
Sist endret av plohg; 14. mai 2009 kl. 22:51.
Funker helt fint til meg
Sorry for at det er litt i feil tema, men for jeg lov å spørre hva slaks kamera du brukte? Eller vet noen ca hva slaks kamera man må ha for å få så bra bilder?
Her er et utkast...
Sist endret av FusionPower; 15. mai 2009 kl. 00:32.
Jeg tror det blir veldig vanskelig å gjøre noe med akkurat det overeksponerte området i en enkel jpg fil, rett og slett fordi det ikke ligger noen informasjon i det området. Det er bare kritthvitt. Ingen tekstur eller nyanser. Hvis du har en RAW-fil er det en smal sak å fikse på =)
Bildet generelt så jo bedre ut, men det som var overeksponert så jo bare værre ut...

Det griste blir kanskje å klone inn ny pels dr hor det er overksponert, men man skal være flink for å få det til å se ra ut og ekte.
Hvi det er meg du refererer til, så stemmer det.. måtte clone litt for det begynte å pixelere seg i ytterkantene av det hvis på brystet.. Men en RAW fil hadde gjort seg ja..
Det var jo veldig pixeler også på det hvite... Så bedre ut der før noen tukla med det =P
Ja.. Egentlig helt enig med deg..
Trådstarter
6 4
synd jeg ikke tok det i RAW da, har aldri prøvd meg på den egentlig.
Smoky Mo: Jeg tok bilde med mitt Olympus e-410.