Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2054
Skulle bestille Smoke fra Organic Worqs fra "der alle gjør det"-nettstedet

Men de hadde det ikke lenger på sida si, ikke sence heller og ikke spice og ikke yucatan fire og ikke zohai.

Snipp snapp snute?

Noen som veit hva som har skjedd?
Ja, merket selv dette igår da jeg gikk inn på min faste nettforhandler. Godt mulig at det har blitt ulovlig, men det kan også hende at de som lager produktene bare "gjemmer seg" til alt oppstyret rundt legal highs roer seg.
Dette er trolig et resultat av at det har blitt funnet syntetiske cannabinoider i flere av de ovenfor
nevnte urteblandingene.

De popper nok snart opp igjen under andre navn, muligens med andre virkestoffer.
Noen som vet noe om hvorfor dette har hendt, har det hendt med flere forhandlerer?

Moroa måtte jo ta slutt engang........var for godt til å være sant
Vet om 2-3 sider som ennå selger Salvia og spice hvertfall. Står man ikke får bestilt noen av det hvis du er fra Statene og virker som de selger ut mesteparten av varene tbh.
Sitat av utidetfri Vis innlegg
Noen som vet noe om hvorfor dette har hendt
Vis hele sitatet...
Som sagt; jeg regner med at det er en konsekvens av at det har blitt oppdaget
syntetiske cannabinoider i flere partier med Spice og andre urteblandinger. Dermed
er produktene plutselig ikke lovlige lenger, da de i mange land faller under derivat
lovgivningen, og i enkelte land er forbudt i seg selv.
Det var for godt til å være sant. Uansett blir det nok ikke flere konvolutter i posten for min del. Fått min del av de greiene der. Må bare ordne seg på gamlemåten da. Synd m Salvia da, og iflkge derivatlovgivingen kan vi nok snart ikke importere vann engang. Merker jeg blir irritert på formynderiet.
Sitat av utidetfri Vis innlegg
Synd m Salvia da, og iflkge derivatlovgivingen kan vi nok snart ikke importere vann engang.
Vis hele sitatet...
Salvia rammes ikke av derivatlovgivningen, men er oppført som reseptpliktig legemiddel, og vurderes
oppført på narkotikalisten.