Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1406
God kveld folkens.

Jeg har en iPhone 6 pluss med ios 9.2 og lurer på hvor jeg skal gå for å få denne jailbreaka?
Søker jeg på google så får jeg opp 999999 sider med muligheter, men vil ikke gå på den første jeg ser da dette er første gangen jeg gjør dette.

Skal jailbreake pga at jeg ønsker å ha showbox på telefonen.

Noen som har tips og erfaringer?

Takk!
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Jeg har heller ikke jailbreaket noen telefon, men jeg har rootet en. Når du sier at du fikk opp 999999 sider er det nettopp disse jeg anbefaler. Gjorde det samme selv, leste x antall sider og tråder om emnet, det er det som er viktig, å lese deg opp. Husk at du bryter garantien og at det hele gjøres på eget ansvar. For rooting i hvert fall anbefales det å lade telefonen til den har minst 60% strøm og at du har god tid.
Takk for svar.
Har selv roota en Note 3, men da igjen med litt problemer.

Har vært innom en nettsidenfor lenge lenge siden som var enkel.
Der trykka man på 1 knapp så fiksa den alt selv. Jailbreak med cydia, men husker ikke hva den heter.

Har lest en del på nettet men det er så delte meninger på hvor man skal jailbreake, så da tenkte jeg å høre om noen her har erfaringer og tips til jailbreaking.
9.1 og 9.2 er enda ikke jailbreakable

www.reddit.com/r/jailbreak er nok beste plassen for info
Siste versjonen som er jailbreaket er 9.0.2. Neste er mest sannsynlig 9.2 eller 9.2.1. Har hørt rykter om at TaiG venter til 9.3 også, men tid vil vise.
http://www.ios9cydia.com/ios-9-2-jailbreak.html

Her står det mye om 9.2 samtidig som det står at de har jb til 9.2.

Hvis det ikke går, er det mulig å reversere ios versjonen il 9.0.2 ?
Sist endret av Nikon01; 12. januar 2016 kl. 21:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
http://www.ios9cydia.com/ios-9-2-jailbreak.html

Her står det mye om 9.2 samtidig som det står at de har jb til 9.2.

Hvis det ikke går, er det mulig å reversere ios versjonen il 9.0.2 ?
Vis hele sitatet...
Ja 9.2/9.2.1 er jailbreaket av en dude, og nei han kommer ikke til å offentliggjøre jailbreaken.