Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3104
som titelen sier.
hvordan kan jeg slette denne brukeren, har en annen og ser ikke hvorfor jeg har 2
Du får ikke brukeren din slettet. Hvis du ikke trenger den, så slutter du bare å bruke den.
Har en annen bruker jeg også vil få slettet. Den er veldig lett å spore opp til meg og det er mange ting som jeg har på den profilen som jeg ikke vil skal komme opp i dagens lys for kjente. Den brukeren er litt som en tikkende bombe for meg.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Du får ikke brukeren din slettet. Hvis du ikke trenger den, så slutter du bare å bruke den.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det sånn?

Er det ikke en rettighet man har å få slettet en bruker eller informasjon om seg selv på internett?

Hvorfor vil et nettsted som dette nekte andre å slette info om seg selv?
Dette har blitt behørig besvart før:
http://freak.no/forum/showthread.php?t=220109

Husk også at uansett hva som slettes her, så vil det for alltid ligge synlig på f.eks archive.org, og det kan ingen her gjøre noe med. Man må rett og slett selv passe på hva man poster.
Sist endret av Myoxocephalus; 10. juni 2015 kl. 00:02.
Btw. mange av trådene her inne er "cached" av søkemotorer som google, dvs. selv om tråden slettes, kan den være tilgjengelig der. Her er en fin side som lar deg sjekke cache-versjonen av hvilken som helst nettside, såfremt den er indexert av søkemotoren: http://cachedview.com/

Her er f.eks. cache-versjonen av denne tråden: http://webcache.googleusercontent.co...d.php?t=280932

Vil tippe freak.no er cached av f.eks. politiet... vær forsiktig med hva du skriver på et åpent forum.
Sitat av Arne_J Vis innlegg
Hvorfor er det sånn?

Er det ikke en rettighet man har å få slettet en bruker eller informasjon om seg selv på internett?

Hvorfor vil et nettsted som dette nekte andre å slette info om seg selv?
Vis hele sitatet...
Mulig jeg blir bannet fra freakforum pga denne posten. Men må bare gjøre deg obs på at grunnen til at man ikkje for slettet brukerne fra freakforum er fordi Freakforum er styrt av kripos, dessverre ble denne artikkelen fjernet fra ITPro.no et par dager etter at den ble publisert. Muligens pga press fra myndigheten. Men heldigvis så rakk noen å ta screenshot av artikkelen før den ble slettet, slik at vi kan videre formidle sannheten.
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Mulig jeg blir bannet fra freakforum pga denne posten. Men må bare gjøre deg obs på at grunnen til at man ikkje for slettet brukerne fra freakforum er fordi Freakforum er styrt av kripos, dessverre ble denne artikkelen fjernet fra ITPro.no et par dager etter at den ble publisert. Muligens pga press fra myndigheten. Men heldigvis så rakk noen å ta screenshot av artikkelen før den ble slettet, slik at vi kan videre formidle sannheten.
Vis hele sitatet...
Herregud. Dette er jo bare tull. Skal kripos styre og kuke her inne så hadde ingen hengt her lengre. Samtidig ville jo alle vite om denne konspirasjonsteorien.

Edit: Ga deg KP når jeg skulle sitere. Sry.
Sist endret av DfenZ; 10. juni 2015 kl. 01:08.
Vi får tippe på hvem som er kripos da

Jeg tipper på slashdot for han har ikke vært inne i dag, han har sikkert vært opptatt med å overlevere data. [COLOR="White"]/joke[/COLOR]
Sist endret av frtoretang; 10. juni 2015 kl. 01:12.
Det er helt klart han der Slashdot. He is watching us.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Vi får tippe på hvem som er kripos da
Vis hele sitatet...
Er mye enklere hvis alle er det. Et par stillinger fordelt utover prosentstillinger gjør at forumet dekkes MYE bedre.
Sist endret av meitemark; 10. juni 2015 kl. 01:39.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Herregud. Dette er jo bare tull. Skal kripos styre og kuke her inne så hadde ingen hengt her lengre. Samtidig ville jo alle vite om denne konspirasjonsteorien.

Edit: Ga deg KP når jeg skulle sitere. Sry.
Vis hele sitatet...
Hvorfor har du større rett på å være her enn meg?? Selv om jeg er en etterforsker...

Edit: Det er bare å poste det DfenZ...
Jeg skriver gladelig rapporter jeg...
Sist endret av aluminiumfluorid; 10. juni 2015 kl. 01:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Hvorfor har du større rett på å være her enn meg?? Selv om jeg er en etterforsker...
Vis hele sitatet...
Håper for guds skyld at du etterforsker bortkomne katter. Noen som vet hvordan jeg sletter alle postene mine i et underforum btw? #tinfoilapplied
Noen er sikkert nervøse pga disse norske dark web arrestasjonene.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Er mye enklere hvis alle er det. Et par stillinger fordelt utover prosentstillinger gjør at forumet dekkes MYE bedre.
Vis hele sitatet...
Kunne du ikke quote hele posten da mann? ninja spøken visnet hen nå..
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Noen som vet hvordan jeg sletter alle postene mine i et underforum btw? #tinfoilapplied
Vis hele sitatet...
Trykker på den røde X'en i nedre høyre hjørne? Dessuten, forumet har ingen slettefunksjon. Den har en skjul posten/tråden, men ingenting blir slettet. Du kan ikke se det lenger, men jeg kan.

Sitat av frtoretang Vis innlegg
Jeg tipper på slashdot for han har ikke vært inne i dag, han har sikkert vært opptatt med å overlevere data.
Vis hele sitatet...
Huff, hvordan folk tror at verden virker. Det er ikke slik som i visse teite filmer der noen har stjålet data og må smugle en usbpinne ut. For helheim, vi lever i en verden med fete nettlinjer overalt, det er SÅ mye enklere med direkte databasetilgang (og en og annen søkemotor for å finne ting). Tiden der man må levere noen utskrifter med inkriminerende bevis til en gammel sigarettdampende inspektør er forlengst forbi.

Sitat av DfenZ Vis innlegg
Håper for guds skyld at du etterforsker bortkomne katter.
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg husker er det mer snakk om ting som har med planter å gjøre. Spesielle planter. Planter man har interesse av å putte i databaser over hvor de finnes.
Sist endret av meitemark; 10. juni 2015 kl. 02:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
@meitemark

Kode

Jeg tipper på slashdot for han har ikke vært inne i dag, 
han har sikkert vært opptatt med å overlevere data. [COLOR="RED"]/joke[/COLOR]
En spøk ikke sant?
Sist endret av frtoretang; 10. juni 2015 kl. 03:18.
For å støtte Kripos teorien ser det ut til at en av moderatorene her har gjort en feil og fortalt oss alle.
http://i.imgur.com/Yru3fF6.png?1
Selvom archive.org og lignende gjør det umulig å slette seg helt, syns jeg ikke forum skal gjøre det vanskeligere av den grunn. Folk flest lurker ikke på arkiver, men det er godt mulig de kan tilfeldigvis identifisere noen av å henge på freak.
Sist endret av bloodshotEyes; 10. juni 2015 kl. 04:07.
For alle som har hengt rundt her i noen år burde det da vitterlig ikke være tvil i hvem som egentlig styrer skuta. Eneste grunnen til at de pottitbøndene i regjeringa ikke har stengt hele bruket, er fordi det er en glimrende ressurs til å samle hele krimnorge under én paraply. Det er slik de ligger ett skritt forran til en hver tid.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
En spøk ikke sant?
Vis hele sitatet...
Av gammel vane fjerner jeg bestandig alt merket med farge.

---

Men dårlig spøk til side, jeg er rimelig sikker på at ingen av de som er i crew/admins får betalt av noen for å samle informasjon om brukerne av forumet. Eller på annen måte overvåke dere. Ågudhjelpe som jeg skulle ønske jeg fikk betalt for dette, det kunne forsvart de 15ish årene jeg har lagt ned i dette forumet.

Tilbake til trådens opprinnelige punkt, så nytter det veldig lite å slette brukeren (det er ingen funksjon for det), for selv om så var så ville ikke postene forsvinne, og som noen har nevnt tidligere selv om postene skjules så finnes det mange som tar vare på internettets innhold.

Nå hvis man virkelig har gjort en tabbe og postet noe som kan lede direkte til din person, så ta kontakt med noen i crew og spør om hjelp. Vi kan triksene som vil hjelpe deg.