Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 764
Joda, har seg slik at jeg preserte å tømme en hel boks løssnus utover laptopen min, jada, kjempelur.

Mousepaden er veldig rar og ekkel nå, noen som vet hvordan jeg kan få renset denne på en fornuftig måte?

Zalo?
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Joda, har seg slik at jeg preserte å tømme en hel boks løssnus utover laptopen min, jada, kjempelur.

Mousepaden er veldig rar og ekkel nå, noen som vet hvordan jeg kan få renset denne på en fornuftig måte?

Zalo?
Vis hele sitatet...
Rød sprit.
Takk, skal prøve dette etterpå

Spacetasten henger seg også opp, beste er å pelle den av rense?
kommer litt an på hvilken måte knappen er festet på? er det HP? da kan de være vriene å få på igjen.

men om du ikke har rødsprit så kan du ta en mikrofiber klut og fukte den med vann, eller rødsprit som nevnt over. men bare pass på slik at det ikke renner, er det en fuktet klut vil det ikke være dråper som kan ødelegge.

Q-tips fungerer også veldig fra
Sist endret av WhiteHat; 17. november 2011 kl. 16:41.
Du må beise sjarken!
bruk aceton, det fordamper raskt eller du har påført
Sitat av BMWe39 Vis innlegg
bruk aceton, det fordamper raskt eller du har påført
Vis hele sitatet...
Aceton på plastknapper ville jeg ikke anbefalt da det "smelter" plasten..
Mouspaden er fin nå, space henger litt, men tror den får røska seg opp etter et par runder tetris

Har HP ja.
Death is a Disease.
Freddy91's Avatar
68 5
Bruk "White Spirit" som du tilfører på bomullspinnar, rense vekk klisteret ditt vis du ikke har
fikset det helt nå.

Ellers fakta for White Spirit:

Flammepunkt ved 31° C.
Kokepunkt ved 130° C.
Består av en blanding av ulike hydrokarboner.
Farlig for lever og lunger, gravide.
Som andre fettløsere kan det gi varig skade på nervesystemet.
Sist endret av Freddy91; 17. november 2011 kl. 17:34.
Bare hell på det du bruker til å vaske med på en klut, IKKE direkte på PC-en. Dette klarte jeg å det resulterte med at jeg hadde en PC mindre.
Åja, takker, trodde igrunn at en mouspad tålte en del jeg
Er ikke akuratt lite den har måtte kjempe mot opp igjennom åra.
Sist endret av RainbowDash; 17. november 2011 kl. 18:18.
HøyRisiko Psykopat
for all del ikkje bruk Aceton!
om du vil prøve det så må eg si de fjerner så og si alt lakk som plir brukt på datamaskiner og plast blir helt ødelagt, alt etter hvilken type plast det er..
http://no.wikipedia.org/wiki/Aceton
Såpass, da holder jeg meg unna det!

Grrr, grusom skrivefeil i trådnavnet.