Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1144
Har en pakke fra Nederland som ble stoppet i tollen i Sverige.
Mottaker er PR Strømstad.

Noen som har opplevd det samme? Vil jeg bli straffeforfulgt her i Norge?
Det er snakk om ca 300 brukerdoser av et a-preparat.
Ble du ferska?
Om du vet den er stoppet så er det vell bare å ikke hente den?

Har blitt tatt selv i Sverige, poste restante.
Ble arrestert på tur ut fra parkeringsplassen til postkontoret med fire plater.
Det er noe vanskelig å bortforklare at du har en pakke med så mye hasj adressert til deg selv i Sverige som Nordmann.
Jeg nektet for innholdet og forklarte at jeg fikk betalt for å hente pakken av noen andre uten å vite hva som var i den.

Etter 12timer i avhør sa politimannen til meg at han vet det er mitt, men han kan ikke bevise det og sa at jeg slipper med skrekken og avsluttet med "ni kommer aldri tillbaka hit for at kjopa droger igjen" glemmer den aldri.
Så slapp jeg med bitteliten bot for bruk av thc og ratt-fylleri, mistet retten til å føre bil i sverige i to år.
Hadde jeg åpnet pakken så kunne de tatt meg, men siden den ikke var åpnet så kunne jeg spille dum.
Fikk ingen konsekvenser i Norge, dette er noen år siden.
Sist endret av Kjelldriver; 17. september 2018 kl. 14:18.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Ble du ferska?
Om du vet den er stoppet så er det vell bare å ikke hente den?

Har blitt tatt selv i Sverige, poste restante.
Ble arrestert på tur ut fra parkeringsplassen til postkontoret med fire plater.
Det er noe vanskelig å bortforklare at du har en pakke med så mye hasj adressert til deg selv i Sverige som Nordmann.
Jeg nektet for innholdet og forklarte at jeg fikk betalt for å hente pakken av noen andre uten å vite hva som var i den.

Etter 12timer i avhør sa politimannen til meg at han vet det er mitt, men han kan ikke bevise det og sa at jeg slipper med skrekken og avsluttet med "ni kommer aldri tillbaka hit for at kjopa droger igjen" glemmer den aldri.
Så slapp jeg med bitteliten bot for bruk av thc og ratt-fylleri, mistet retten til å føre bil i sverige i to år.
Hadde jeg åpnet pakken så kunne de tatt meg, men siden den ikke var åpnet så kunne jeg spille dum.
Fikk ingen konsekvenser i Norge, dette er noen år siden.
Vis hele sitatet...

Brukte posterestantestromstad.no, og pakken er nok beslaglagt i følge sporingen.
Regner med posterestantestromstad.no ikke er vanskelig hvis politiet i Sverige etterspør info om en kunde id.....
Sist endret av ceheroka; 17. september 2018 kl. 15:58.
Sitat av ceheroka Vis innlegg
Brukte posterestantestromstad.no, og pakken er nok beslaglagt i følge sporingen.
Regner med posterestantestromstad.no ikke er vanskelig hvis politiet i Sverige etterspør info om en kunde id.....
Vis hele sitatet...
Om du har registrert deg med alt de trenger for å ta deg og enda bestilt dop så kan du jo takke deg selv, du har jo nærmest tatt anonymiteten din og kastet den ut vinduet.

Hvorfor ikke poste restante til postkontor uten en mellommann som nettsiden du nevner?

Men tror at så lenge du bare glemmer den pakken så hører du ikke noe mer.
En flittig kriminell kan skaffe ID med ditt navn å bestille det han måtte ønske.
Sist endret av Kjelldriver; 17. september 2018 kl. 17:35.