Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1532
Idag når jeg skulle logge meg inn på Facebook så dukket det opp en Totalt ukjent epost addresse.. Her vises jo alle epost addresser som er blitt brukt for å logge seg inn på Facebook, hvor i allverden kommer denne addressen ifra ?

addressen er noe ala: knutpeder.firmanavn.com altså ikke en gyldig epost addresse.

Ingen andre enn meg bruker denne pc'n.

Hacked?

Hvordan kan jeg finne ut mere info, f.eks når denne addressen har blitt brukt til å logge seg inn?
Sist endret av thundercat; 7. november 2013 kl. 21:32.
Hvis du går på kontoinnstillinger->sikkerhet->aktive økter så kan du se om du har noen økter du ikke kjenner igjen og lukke dem.
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Hvis du går på kontoinnstillinger->sikkerhet->aktive økter så kan du se om du har noen økter du ikke kjenner igjen og lukke dem.
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke at noen har logget inn på min FB konto, men ser ut som det er blitt logget inn på FB ifra min Google Chrome.
Du sier du bruker Chrome;

Husk at den personen kan ha logget inn på Facebook på en annen enhet hvor du er pålogget på Chrome, og sesjonen har blitt lagret på googlekontoen din.
F.eks nettbrett, annen pc, mm.

Anbefaler å bytte passord på googlekontoen din, samt sjekke nettloggen på kontooversikten.
Sitat av Opplyst Vis innlegg
Du sier du bruker Chrome;

Husk at den personen kan ha logget inn på Facebook på en annen enhet hvor du er pålogget på Chrome, og sesjonen har blitt lagret på googlekontoen din.
F.eks nettbrett, annen pc, mm.

Anbefaler å bytte passord på googlekontoen din, samt sjekke nettloggen på kontooversikten.
Vis hele sitatet...
Jepp jeg tenkte på det samme, men nei.. det er kun på denne maskinen denne 'epostaddressen' vises og det er kun denne maskinen jeg bruker denne google kontoen og kun i google chrome på facebook.com

Fant forresten denne hvor andre brukere har nøyaktig samme problem.. men ikke noe svar på hva som har skjedd.

http://productforums.google.com/foru...me/pVh-NTcFCVY
Sist endret av thundercat; 7. november 2013 kl. 23:45. Grunn: tilleggs opplysninger
Opplevde dette her for noen år siden også. For å gjøre moroa komplett lå også passordet der. Ingen anElse om hvem vedkommende var, fant ikke ut av det. Dette var i 09, vet ikke hvorvidt det kan være noen gode forklaringer..
Sitat av aleksstaner Vis innlegg
Opplevde dette her for noen år siden også. For å gjøre moroa komplett lå også passordet der. Ingen anElse om hvem vedkommende var, fant ikke ut av det. Dette var i 09, vet ikke hvorvidt det kan være noen gode forklaringer..
Vis hele sitatet...
Merkelig...! Jeg kan jo ta kontakt med fyren, navn og firma står jo klart å tydelig der... eller hva kan jeg gjøre?