Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3301
På rehab forklarte noen at heroin ikke er det store i bergen for det går mest i amf og piller. Mens i oslo er det mest heroin? Høres rart ur men så var jeg fortalt.
Halla!! Er på rehab selv jeg,og lurer på hvilket rehab du var på..Og angående den påstanden,så kommer vel mye an på hvilket stoff mann bruker,og hvilke(t) stoff man bruker mener nå jeg..Flyr man mye v/nygårdsparken er det vel mest hero,men får sikkert tsk i alt mulig annet der også(var ihvertfal sånn før parken blei 'stengt').. Og om du flyr på plata i oslo,er det vek mest hero det går i,men får jo tak i det meste andre også..Og om man bare beveger seg litt lenger ned på grønland florerer det jo av hasj/pot..Og spør du noen der om f.eks. hero får du jo som svar at det aldri finnes hero akkurat 'der'... Og likså litt utenfor oslo sentrum hvor det går mest i amf/extasy....Så jeg tror det kommer mest an på miljøet en vanker i.....Og apropos rehab.så driver de fleste der og skryter på seg det ene og det andre + at mange av dem plusser på både det 3. og 4. også for å være presis...Tar det meste som blir sagt på rehab. med en gaaaanske stor klype salt...hører så mye rart her jeg er jeg...Det er jo ikke måte på...!!!
Usikker, men hørte i alle fall på radio tidligere i sommer at metamfetamin er mer populært i Bergen enn Oslo.
Fant denne nå også. Sier dog ikke noe om heroin..

http://www.niva.no/narkotikaikloakken