Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1457
Tok dette bildet for ett år siden med Mobilkameraet på Nokia Xpressmusic (husker ikke modellnummeret) 3,2 Megapixler
Kritikk ønskes

Click image for larger version

Name:	Image307.jpg
Views:	398
Size:	100,8 KB
ID:	5727
Dæven for et tøft bilde ! er ikke noen foto ekspert men selve bildet var imponerende bra til å ha vært tatt med et mobilkamera. Kul vinkel du hadde brukt og det ser ut som du har vært sykt heldig med lyssettingen.
Takker
Ps: Dette er min første tråd
Drittøft bilde, jeg også er imponert over at det der er tatt med et 3,2Mpix-kamera
bedre enn mye annet her, det skal sies.

hehe
fint bilde, spesielt til å være tatt med telefonkamera. KP

doh, hvorfor må folk poste slike bilder midt på vinteren? jeg gleder meg til sommeren
Det var et veldig stilig bilde
Fikk nesten litt somerstemmning
Bildet er tatt på Gran Canaria
Viser vel bare at det kommer mer an på fotografen enn kameraet.
Det går jo faktisk an å ta ganske bra bilder med mobilkamera.
Hvorfor må du poste dette bildet når det er nesten 25 kuldegrader og godt over en meter snø? Det er rett og slett ondskapsfullt.
Jævlig fett bilde kamerat

Og til at det er tatt med mobilkamera så ble det jævlig bra, heldig med lyset ser jeg, tøff vinkel!

Sitat av Parkett Vis innlegg
Viser vel bare at det kommer mer an på fotografen enn kameraet.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig med han der
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Første tanke: Ah, artig makro av palme

Lyset i toppen ødelegger, men ja, det er vanskelig å skyte oppover slik uten å få med slikt.

Hovedregel: Lettere å ta makro med kompakt/mobil.
Første tanke: Uh, en palme!

Lyset i toppen ødelegger, og ja, det er lett å skyte oppover slik uten å få med slikt.

Hovedregel: Prøv å ikke dekke 95% av bildet med en "farge".
Faen så negative vi var i dag da?:P


Bildet er jo jævlig fett til at det er tatt med mobil, å sikkert ikke pro fotograf heller da...

Creds!
Ganske fett bilde! Inponerende at du har tatt det med et mobilkamera!

Lite enkelt tips: øk kontrasten litte granne, eventuelt juster på Levels i Photoshop eller andre redigeringsprogram. Gjør bildet med en gang klarere, og penere.

Tok meg den friheten til å vise deg på bildet ditt:
http://img2web.com/thumb/1021.jpg
Ja, det blir litt bedre med redigering, men min greie er å prøve å ta så "bra" bilder som mulig uten å redigere det.
Alle kan lage bra bilder med redigeringsprogrammer :P

Og Takk For All Feedback
Sist endret av Muskatp$ych0; 12. februar 2009 kl. 11:36.
Sitat av Muskatp$ych0 Vis innlegg
Ja, det blir litt bedre med redigering, men min greie er å prøve å ta så "bra" bilder som mulig uten å redigere det.
Alle kan lage bra bilder med redigeringsprogrammer :P

Og Takk For All Feedback
Vis hele sitatet...
Vel, bildet ditt er meget bra. Bare synd at det er tatt med mobilkamera, størrelsen gjør det rett og slett ubrukelig i større sammenhenger.

Nå har det seg også slik at ikke alle kan lage bra bilder med redigeringsprogrammer. Samme som at alle ikke blir verdens beste fotballspiller fordi de bruker de samme skoene som David Beckham. Du må ha et grunnlag, et godt foto og kunnskaper, deretter kommer resultatene
Det er kjipt og vanskelig å "redigere" et allerede dårlig utgangspunkt, og sjansen for å ende opp med noe bra er mye mindre:P
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av tafsern Vis innlegg
Nå har det seg også slik at ikke alle kan lage bra bilder med redigeringsprogrammer. Samme som at alle ikke blir verdens beste fotballspiller fordi de bruker de samme skoene som David Beckham.
Vis hele sitatet...
Eller enda bedre forklart: Man kan ikke lage gull ut av gråstein.


Men jeg likte bilde. Det var koselig.
Er uenig med Jonta ang. det lyset. Jeg er veldig glad i motlys slik som dette der, så er vel smak og behag.

Fint bilde som man kan ha på veggen eller på desktopen.
Sitat av Joey Vis innlegg
Eller enda bedre forklart: Man kan ikke lage gull ut av gråstein.


Men jeg likte bilde. Det var koselig.
Er uenig med Jonta ang. det lyset. Jeg er veldig glad i motlys slik som dette der, så er vel smak og behag.

Fint bilde som man kan ha på veggen eller på desktopen.
Vis hele sitatet...
Hehe, korrekt. Eller som en veldig god lærer jeg har sa her om dagen om et program vi bruker til å kalkulere ting på skolen: "Putter du drit inn, så får du drit ut"....