Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1053
Hei hei!

Har et bilde her som jeg tok istad.
Syns det er ganske kult siden det er ekte blod og ser litt brutalt ut.
Problemet er bare det at kreativiteten min er på bunn nå!
Så derfor lurer jeg på om noen her inne har noen ideer rundt hva jeg kan gjøre med bildet. Har tilgang på alle Adobe programmene så har "utstyret" klart, men som sagt kreativiteten er borte.


Mvh yellowpillow

PS: Hvis noen har lyst til å mekke selv på det så be my guest!
Du kan lage en fet brush av det? til photoshop
Jo nå skal du høre!

Det kom en kar fra skolen innom og sa jeg skyldte han 1300kr! Ikke faen sa jeg, men det brydde han seg ikke om, så han breia seg inn i huset og ned mot rommet mitt. Heldigvis fikk jeg dratt frem hockeykølla til broderen og slo han bakfra!

Hadde det bare vært så kult... Men nei, blødde noe heftig neseblod...
Og siden jeg har blitt bitt av fotobasillen måtte jeg bare bruke sjansen til å knipse hehe

Hmm, får lese meg opp på hvordan man lager brushes da! Takk for tipset!
Sist endret av yellowpillow; 9. oktober 2009 kl. 20:11.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Hm, du har fått med ganske lite av omgivelsene ser det ut til, ellers kunne man gjort mer med det. Delvis desaturere det (ikke selektivt, men hele bildet. Eventuelt desaturere det som ikke er blod litt mer enn blodet). Kunne vært en slags ramme til et annet bilde (ramme i et hjørne, for eksempel nederste venstre. Ikke fordi det er der hjørnet i bildet er, men fordi det sannsynligvis passer ganske bra å ha det der. Eller nederste høyre hjørne).

Problemet om du skal ha det som en ramme er at du må kutte bort, nei, klippe ut den ene bloddråpen som du ikke fikk med helt på høyre side, og også den som såvidt blir kuttet bort på toppen til venstre.

Så du klipper altså bort disse to, klipper ut alt rundt bloddråpene (muligens, ikke nødvendigvis, men om du gjør en bra jobb så blir dette sannsynligvis best), og legger dette i et lag over et passende bildet, for eksempel det som kameraten din tar etter at du har blitt slått ned av torpedoen som forhåpentligvis har fått de 1300 da. Så eksperimenterer du med gjennomsiktighet, skal det være 100% massivt, eller skal du la det være 30, 50 eller andre prosenter gjennomsiktig. Og kontrast. Skal du vri den opp for å få en skikkelig hard rødfarge? Eller skru ned metningen? Husk at det bør passe til bildet av deg med div. kutt, arr/whatever. Hovedsak: Vær skadet. Blø. Og eksperimenter. Ser for meg et bilde av hodet ditt forfra eller fra siden, der vi får med bittelitt av halsen, men ikke hele haken, og der vi ser litt av hårfestet.

Dæsken, dette fikk meg til å få lyst til å ta bilder av blod! *plukker opp kamera og slamrer nesa inn i veggen*
Beklager, men jeg tror du virkelig skal gå inn for det om det skal bli interessant. At det er ekte blod spiller liten trille når jeg har 5liter teaterblod stående som er klin likt ekte blod. Du har null omgivelser i bildet, ikke noe blikkfang.

At det kan brukes som brush ser jeg ikke bort ifra, men da er skråstillingen litt kjip.

Men et "au, se hva som skjedde med meg"-bilde på faceboka kan det alltids være