Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  99 12068
Kronisk irritert
mr.roundtree's Avatar
Sitat av saviour Vis innlegg
Jeg syns det har vært litt plutselig tomt nå ja, jeg bor utenfor bergen. Men vi får vist nytt om to tre dager sier the man with the plan, så no problem håper jeg faen meg da. Min egen kontakt er tom og blir tom lenge sa han, uten å si noe mer.

Jeg dør i tørketider på hasj. Hovedaktøren i bygda her ble jo tatt med masse kilo på vei inn med seilbåt her for en stund siden, da var det tomt overalt plutselig for alle småselgere fikk av han idioten før, men det tar seg alltid opp igjen...... Det er for mange folk som røyker til at det bare forsvinner.

Han i båten sliter sikkert nå, for han dreit seg kraftig ut og fikk ordningen tatt også, så han er nok ikke i live lenge etter fengselet stakkar.....

Jeg sier bare en ting; legalize the plant. Free the weed, hasj til folket. La oss alle jobbe for dette med stemmeretten vår og stemmene våre utad i verden. Vær en oppegående hasjrøyker som ikke får dårlig rykte på alle som bruker det, vis verden vi er bra folk. Det må jo nytte en dag, det er bedre andre steder i verden på den fronten.

Hadde gitt mye for et gram eller ti nå, men det er natt og jeg er bare lei.

s
Vis hele sitatet...
Bor også utenfor bergen, og her er det langt i fra tomt. Kan velge mellom flere typer brunt og 2-3 typer grønt. Kommer vel ann på hvem man kjenner.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av thisisfifty Vis innlegg
Henta 3 kg i Drammen forrige helg, rett fra Nederland, samme leverandør siste 15 åra, aldri vært tørke der
Vis hele sitatet...
Slike småparti finner du over hele landet. Det handler om att leverandører flere ledd over disse små kilo gutta som er røket. det har ingenting med att dem har bura folk i Norge, for dem har nær null påvirkning på forsyningsleddene inn til landet. Regner ikke små leveranser på under 10-20kg inn til landet har noe som helst påvirkning på markedet generelt.
I Vest så har det ikke vært "tørke" på over 10år. Det handler bare om kjennskap og vennskap. Små små leverandører her har bedre varer no en for noen mnd siden, når ingen klagde på tørke.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
samme nord for trondheim.
du får uansett tak i noe å røyke på til slutt, men det er ikke like enkelt som før jul, og handelen går gjennom mange ulike folk før noen kjenner en som kjenner en.
Anonym bruker
"Flirende Hippogriff"
Samma der jeg bor også, men verste tida her var slutten av desember. Går mot lysere tider nå, merker det begynner å komme tilbake
https://ekstrabladet.dk/112/internat...r-pres/7948305

At Cappelen har noe med dette å gjøre er nok helt utelukket, haha. Finnes sikkert tusen Cappelen der ute, grunnen til at saken hans får så mye pes er pga korrupsjonstiltalen mot Eirik Jensen. Er nok heller en samlet agenda med diverse internasjonale aktører fra forskjellige avdelinger og avsnitt. Og som andre sier er det selvsagt noen som har, snakker om en generell tørke, og da gjerne på større kvanta enn de fem grammene man røyker på en helg feks.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Triste tider. Har ikke opplevd å ikke fått tak i hasj siden 2012.
Living in hell (:
Metylfenidat's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ta deg en tur på deepweb har du ikke fått skaffet siden da
Vis hele sitatet...
Akkurat våkna fra koma eller ?
Vis hele sitatet...
Bor du på Svalbard eller? Har florert med hasj her de siste årene. Men aldri opplevd den tørka som er nå, ihvertfall ikke siden jeg startet min "karriere".
Vis hele sitatet...
Mange dårlige lesere her, gitt.

Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Ta deg en tur på deepweb har du ikke fått skaffet siden da
Vis hele sitatet...
Sitat av esselte12 Vis innlegg
Akkurat våkna fra koma eller ?
Vis hele sitatet...
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Bor du på Svalbard eller? Har florert med hasj her de siste årene. Men aldri opplevd den tørka som er nå, ihvertfall ikke siden jeg startet min "karriere".
Vis hele sitatet...
Det AB skriver er at det er første gang siden 2012 at han ikke får tak i hasj.
Han skriver ikke at han ikke har fått tak i hasj siden 2012.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Svak Ørret her sier forsåvidt at han ikke har opplevd å ikke få tak i hasj siden 2012, altså er dette første gang siden 2012 at han opplever å ikke få tak i hasj. En liten dobbel negativ inni der, folkens.
Sitat av Kikagaku Vis innlegg
Mange dårlige lesere her, gitt.

Det AB skriver er at det er første gang siden 2012 at han ikke får tak i hasj.
Han skriver ikke at han ikke har fått tak i hasj siden 2012.
Vis hele sitatet...
My mistake, jeg hører det jeg vil høre.. Samme gjelder lesing
Gleder meg til de selger hasj i dagligvare butikker så slipper vi dette tullet. Nå må noen østeuropeere ta på seg ansvaret og kjøre lastebilen over grensa
Living in hell (:
Metylfenidat's Avatar
Svak Ørret her sier forsåvidt at han ikke har opplevd å ikke få tak i hasj siden 2012, altså er dette første gang siden 2012 at han opplever å ikke få tak i hasj. En liten dobbel negativ inni der, folkens.
Vis hele sitatet...
Litt skækk når jeg leste i ste Tørke i Midt Norge også kun kommet litt grønt i min by på flere uker
Sist endret av Metylfenidat; 6 dager siden kl. 22:01.
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Gleder meg til de selger hasj i dagligvare butikker så slipper vi dette tullet. Nå må noen østeuropeere ta på seg ansvaret og kjøre lastebilen over grensa
Vis hele sitatet...
Skjer neppe i Norge mens du/vi lever.
Er fryktelig strenge grensekontroller atm så tviler på at noen vil ta på seg det oppdraget. Er nok noen med utestående gjeld som blir sendt avgårde straks ser jeg for meg.
Tørke i Oslo, men massevis av grønt.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Tørke i Vestfold, florerer av grønt da
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Veldig mye dårlig hasj i Bergen blant de erfarne misbrukerne. Mange eldre stonere nå som røyker skikkelig dårlige saker. Ungdommene har litt mindre utvalg men veldig kurant hasj og pot.
Det har vært tørke noen steder, og en av de første jeg har merket på lenge, men vi kan være rimelig sikre på at det fortsatt ble omsatt og røyket en god del cannabis i landet samtidig.

og så er det jo ikke akkurat langt fra tankene at nordmenn binga helt ut i julen, med tanke på avkriminaliseringen og alt fokuset på røykings these days

Det som er synd er at ingen har hatt en nyhetslenke til det beslaget som liksom skal ha effektuert dette
Da kan jo alt bare være innbilning, tilfeldigheter og hearsay
Sist endret av meaculpaUIO; 6 dager siden kl. 15:48.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Det har vært tørke noen steder, og en av de første jeg har merket på lenge, men vi kan være rimelig sikre på at det fortsatt ble omsatt og røyket en god del cannabis i landet samtidig.

og så er det jo ikke akkurat langt fra tankene at nordmenn binga helt ut i julen, med tanke på avkriminaliseringen og alt fokuset på røykings these days

Det som er synd er at ingen har hatt en nyhetslenke til det beslaget som liksom skal ha effektuert dette
Da kan jo alt bare være innbilning, tilfeldigheter og hearsay
Vis hele sitatet...
Lol, du følger godt med du?

https://ekstrabladet.dk/112/internat...r-pres/7948305

Også kan du søke opp Operasjon Hubris 2.0
Er ikke snakk om 1 beslag, er snakk om mange over hele europa, spesielt i Danmark & Spania noe som utgjør en stoooor forskjell her oppe i Norge. Flere «bigdogs» er tatt, selvfølgelig blir det problemer å få store laster inn i landet da når folk mister kontaktene sine. Er også helvettes strenge grensekontroller for øyeblikket så ingen frivillige setter seg i en lastebil med 2-300kg
Det er jo bra nyheter det, eller?
Sist endret av fyrsteledd; 6 dager siden kl. 18:59.
samme nord for trondheim.
du får uansett tak i noe å røyke på til slutt, men det er ikke like enkelt som før jul, og handelen går gjennom mange ulike folk før noen kjenner en som kjenner en.
Vis hele sitatet...
"nord for trondheim"

Så du har full kontroll og oversikt over markedet i hele Nordland, Troms og Finnmark?

Hva er det med at folk i miljøet alltid tror de har så forbanna god oversikt over hele fjøla?

Vest Finnmark har i allefall så godt som fri flyt på bedre røyk enn det har vært her på 10 år
det har vært utrolig vanskelig. sitter her med den siste flisen og gråter. har det vanskelig, men prøver å være sterk.

i desperasjon bestilte jeg tilogmed dette, så nå er det game over for meg:
https://generalenshampa.se/vanliga-f...x67aCd69zquagk

blir sikkert busta som legemiddellovenbrudd, hvis de oppdager.

og så har jeg måtte tigge og forhandle med hele nettverket, gått ned på pris på soppen, for å få den hellige bønna
bestilt grønnert til 200/g fra Oslo, truet og smisket med gamle heroinister

husk denne julen gutta! Husk hvordan vi LED under ondskapens tørke. tenk på dette. og jobb mot en bedre fremtid

folder hendene for at gutta sender bruningen snart, slik at livet kan returnere til normalt, og jeg igjen kan
vandre med jesu smil i mitt liv
Sist endret av meaculpaUIO; 6 dager siden kl. 19:10.
Sitat av ztaale Vis innlegg
"nord for trondheim"

Så du har full kontroll og oversikt over markedet i hele Nordland, Troms og Finnmark?

Hva er det med at folk i miljøet alltid tror de har så forbanna god oversikt over hele fjøla?

Vest Finnmark har i allefall så godt som fri flyt på bedre røyk enn det har vært her på 10 år
Vis hele sitatet...

Sa han noen gang ALT nord for Trondheim? Nei.
Les før du begynner å kaste rundt vås.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Det er veldig dårlige tilstander i Trondheim i hvert fall. Virker som det kommer til å vare lenge. Ingenting som tilsier at ting går tilbake til normalt med det første. Skikkelig kjedelig situasjon!
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Trodde ærlig talt det skulle ordne seg rimelig kjapt men dette er helt på trynet. I Bergen er god hasj mangelvare hos omtrentlig alle. Lite tabletter og pulver og. Unntatt heroin. Verste tørken på lenge og gleder meg SOM BARE FAEN til det slutter..
Er det helt uaktuelt for dere å nøye seg med grønt en periode eller what?
Helt perfekt for meg (og andre) som ikke klarer å holde seg unna
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Sitat av andlov5000 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Kjøper heller en klump med brunt og har den i en uke enn å kjøpe en bag med grønt og ha den i 1-2 dager for samme pris.
Er ikke det at det er uaktuelt for min del, synes det er godt med grønt fra tid til annen men det blir veldig dyrt i lengden kontra brunt.

Velger da heller å ta tørka på brunt som en aldri så liten toleranse pause
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Sitat av andlov5000 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
I wish. Finner hverken grønt eller bunt her oppe.
I wish. Finner hverken grønt eller bunt her oppe.
Vis hele sitatet...
Hvor langt opp? Fins en god del grønt i nordland.
Noen som har sjekket tilstandene i Christiania nå? ser at artikkelen fra tråden her nevner at pusher street påvirkes, blandt annet lavere kvalitet på hasjen i følge ekstrabladet.

Om noen har vært innom, hvor mye dårligere kvalitet er det snakk om?
elsker glass ;?)
4 0
Veldig vansklig og få tak i gamle Aust-Agder uansett om man kjenner folk eller ikkje. Mange som har blitt tatt i d siste. vært tørke her snart 2 uker elns. God pot her nede men ikkje hasj. tenker å reise til Christiania nesten.

Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Har vært tørt lenge i krsand, 2-3 uker. tåka begynner og lette litt nå har jeg hørt. Ifølge noen kompiser så var det en kar på vei til Oslo som ble stoppet med 50 store også en annen kar i krsand som ble tatt med 20.
Vis hele sitatet...
ja 2 biler med masse som jeg vet om :/

Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Noen som har sjekket tilstandene i Christiania nå? ser at artikkelen fra tråden her nevner at pusher street påvirkes, blandt annet lavere kvalitet på hasjen i følge ekstrabladet.

Om noen har vært innom, hvor mye dårligere kvalitet er det snakk om?
Vis hele sitatet...
håper for gudskuld ikkje det
Sist endret av shaolinsaiyan; 5 dager siden kl. 20:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Hjelper nok veldig lite på eksport om dere legger ut offentlig hva som er på vei inn gutta
Norge er fullt av hasj. Bare å komme seg ut av den interne bobla stonere ofte lever inni.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Det er masse hasj i norge, men hvis det plutselig over 6 mnder har blitt 5 ganger så dårlig hasj som standard. så er det kvaliteten folk klager på, alle kan da vel kjøpe noe hasj som er blandet sammen med kamel skit. det er masse hasj i norge akkurat nå - men det er dritt hasj i forhold til hva vi er vant med de siste årene...
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Sitat av ztaale Vis innlegg
"nord for trondheim"

Vis hele sitatet...
Virkelig? Ikke ofte jeg gidder å legge meg borti slike misforståelser, men let's go.

Ser en kar allerede har kommentert at jeg ikke mente ALT nord for Trondheim.

Rettelse fra min side: Jeg holder til i et lite tettsted nord for trondheim. Her har jeg noe kontroll over hva som foregår Are we good?
Det er så tomt som d ikke hsr vært på de 17 årene jeg har røyket. Mer weed en kif. Men nei er jo ikke tomt tom- men mange ab mine supplyers gidder ikke selge smått nå engang fordi prisene inn er så dyre. Kifen finnes, men d er mer dritt der ute, høyere priser, og forskjellige supplyers får inn her og der. Når keg skjønte greia i desember så kjøpte jeg mye med en gang d var opplegg. De beste conectsene mine med strenge kvalitetskrav er mye tomme nå. Men loosers som tar inn standard finner du nok av. Ene dealeren min har søkt selg jobb nå liksom😂

Men til alle dere idioter som ikke skjønner greia. Leddene over leddene over leddene er røyket hele fuckings veien gjennom Europa. Det finnes bra ting, og bor du i Gudbrandsdalen og 4 stk røyker har sikkert duden din spart litt. Og det kommer jo inn. Men det er mange tomme plasser å fylle å mange ab de plassene som er fyllt er udioter som så sitt snitt til å klatre litt høyere en grenen de sitter på tåler. Gratulerer om du fokk tak i bra hasj! Jeg klarte det jeg og. Medalje gis ut. Men er vel for f ikke det som er poenget til Ts. Dette ligger mye høyere oppe. Og om dere føler dere får fri flyt på bra kiif og har så bra connects vil keg bare tippe at dere ikke vet hvordan bakt henna smaker��
Sist endret av Patchino420; 4 dager siden kl. 00:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Da er det på tide å lete fram den indre gartneren, og vise politiet at det er nok av folk med grønne fingre her til lands som ikke lar seg kue.
God innstilling hans høyhet! Jeg valgte pause. Orker ikke leke nærkis over litt hasj. Dobbler heller dosen med sobril å Ritalin, haha
Enda prima masse hasj i Rogaland, samt 100vis av folk som gror grønning fra søppel til veldig bra greier.

Til alle dere invalide, og litt træge. Vis du ikke kan skaffe er det nåkk en grunn for det, og det er INGEN her inne som kommer til å selge så slutt å send privat meldinger om det... Heller skaff frø sjøl å gro vis du skal ha junkie innstiling til cannabis.... Eller finn en psykolog.

Hasj blir beslagtlagt hele tiden, og blir flere ganger i året... Altid folk som tar inn, altid folk som smugler og altid folk som selger.
Anonym bruker
"Slank Griff"
Null hasj i Trondheim... fikk ordna kvalitets grønt tho
Nå som jeg har fått mener jeg at Tørken er Over... hh
Sist endret av meaculpaUIO; 4 dager siden kl. 19:22.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Er daglig røyker, og det ser ut som ting har begynt og ordne seg i midtnorge nå, max et par uker så er alt oppe som normalt sier de som selger ihvertfall.

Mange kjøpte mye i desember pga nyttårsaften jul osv det vil jeg tro har påvirket tilgjengeligheten.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Får ikke håpe denne tørken sprer seg fra byene og ut i distriktet på bygda også. Her har det ennå ikke vært tørke.
De som vet, de vet.
aware's Avatar
1 0
Jeg har merka litt tørke på brunt i Vestfold/Oslo/Telemark/Buskerud området, men alltids vært bønne og grønt å få uansett.

Ryktene sier overflod snart
Anonym bruker
"Lilla Kjempefisk"
Litt off topic men

Tror derr at det er ekstra mye toll/politi på flyplassene nå for tiden? Siden mange har blitt tatt i det siste?
Litt off topic men

Tror derr at det er ekstra mye toll/politi på flyplassene nå for tiden? Siden mange har blitt tatt i det siste?
Vis hele sitatet...
Sikkert, når politiet vet de har satt en stor leverandør ut av spill, så regner de nok med at flere smådealere vil se sitt snitt til å tjene godt i deres fravær.
Anonym bruker
"Lilla Kjempefisk"
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Sikkert, når politiet vet de har satt en stor leverandør ut av spill, så regner de nok med at flere smådealere vil se sitt snitt til å tjene godt i deres fravær.
Vis hele sitatet...
Står de med hunder da eller bare tollerne? Har aldri opplevd å bli stoppet før selv når de har stått der, men kanskje de er mer ivrige nå for tiden ja?
Står de med hunder da eller bare tollerne? Har aldri opplevd å bli stoppet før selv når de har stått der, men kanskje de er mer ivrige nå for tiden ja?
Vis hele sitatet...
Med hunder, jeg har flere ganger blitt stoppet når jeg kommer fra Amsterdam, og på vise dem pikken. Jævla perverse svin. Det er jo umulig å ikke lukte når en nettopp har vært i amsterdam og røkt.

Det er lurt å vente minst 30min før en går fra utland til innland, etter en har kommet fra nederland, mindre sjans for at de kommer der med hund.
Sist endret av Hans Høyhet; 2 dager siden kl. 04:36.