Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 14189
Storyline? vel, ærlig talt, så er det ikke så mye storyline i de spillene her hvis du sammenlikner med de de har prøvd å sammenlikne seg med... Er en grunn til at lotr er en skikkelig murstein av en bok, mens historien i warcraft stort sett er fortalt i (toppen)1-minutts sekvenser mellom slagene...
Vis hele sitatet...
Se etter warcraft-bøkene på nett, idiot. Der har du historie som ikke engang LotR kan sammenliknes med.

Og jo, sjekk fakta før du skal tro du kan noe om det du snakker om neste gang. Takk.
Sist endret av uberole; 10. september 2008 kl. 17:23.
Sitat av uberole
Der har du historie som ikke engang LotR kan sammenliknes med.
.
Vis hele sitatet...
Hva mener du?
Sitat av uberole
Se etter warcraft-bøkene på nett, idiot. Der har du historie som ikke engang LotR kan sammenliknes med.

Og jo, sjekk fakta før du skal tro du kan noe om det du snakker om neste gang. Takk.
Vis hele sitatet...
KP til deg på den kommentaren..

Finnes utrolig mye stoff angående Warcraft Universet. Helt fra titanene og skapelsen, emerald dream, gnomeregans fall, orgrimmars skapelse, invasjonen av scurge etv etv..
Finnes mye bøker, masse av info om personer og steder (pandarens ruler), samt er velding mye historie i Warcraft 1-3. De som drar inn kun WoW i dette og sier det er lite historie rundt dette, vil jeg påstå burde sette seg ned å undersøke litt før de poster slike feilaktige poster.. (Illidan var ingen ond skapning!)
Storyen bak warcraft er fem ganger så bra som storyen til LotR. Om hvordan selve warcraft-verdenen oppstod, hvem som lagde den etc. Sjekk ut bøkene, de er dritbra (må kunne engelsk for storyen er så lang at ingen har giddi' å oversette den enda :P).

Men da var det ut med bikkja, (unnskyld for at jeg poster to ganger etter hverandre) hehe.
Og jo, jeg må også beklage at jeg kalte noen en idiot som min første post her inne på FreakForum - er veldig lett å slenge ut feil ord i litt sinne når man sitter så langt unna hverandre og skriver på et forum. Unnskyld

Kos dere med warcraft-bøkene, gutter og jenter! De er dritbra!
Sist endret av uberole; 10. september 2008 kl. 17:55.
Er selv STOR fan av blizzard sine historier, spesielt warcraft og diablo, men å si at WC-historien er bedre en LOTR blir litt drøyt. Gidder skjeldent å diskutere ting som handler om smak og behag, men med tanke på at LOTR er den nest mest leste boka i verden kan det ikke være mye tvil..

For å få et mer helhetlig inntrykk av LOTR så anbefaler jeg å lese Silmarillion og Hobbiten.

De gustibus non est disputandum.
De har ennå ikke valgt regissøren. Bare det ikke blir Uwe Boll som regisserer!
Setter lett 500 hundre på at storyen kommer til å omhandle Arthas som er først den gode prinsen til Humans, men som snur til å bli mørk. Tipper 1 film ender med at han dreper faren sin (kongen) og blir til en Death Knight.
Warcraft loren er så sinnsykt mye større en du får intrykk av som anti wow-er eller w/e du er, trist at du ser dette i tunnelsyn. Det blir interesant å se hvordan denne filmen utspiller seg.
Sitat av marsboer
De har ennå ikke valgt regissøren. Bare det ikke blir Uwe Boll som regisserer!
Vis hele sitatet...
http://www.strategyinformer.com/news...way-off-limits

Blizzard has essentially laughed the German director out of their offices, and certainly right out of Azeroth. "We will not sell the movie rights, not to you... especially not to you," was apparently Paul Sams reply, to which Azeroth was pronounced saved!
Vis hele sitatet...
ble litt skuffet over å ha lest at storien skal ta plass et år før world of warcraft, hadde jeg vært blizzard sjef hadde jeg beordret en filmatisering av Robert A. Knaark sin War of the Ancients trilogi. Sykt bra bok.

Hvis filmen starter med at en eller annen random dude roper "for the alliance" eller noe random sitat som alle kan går jeg.
Sitat av HStern
Setter lett 500 hundre på at storyen kommer til å omhandle Arthas som er først den gode prinsen til Humans, men som snur til å bli mørk. Tipper 1 film ender med at han dreper faren sin (kongen) og blir til en Death Knight.
Vis hele sitatet...
Da setter jeg 500 hundre mot!

Hvis du hadde lest litt så hadde du fått med deg at historien tar plass mellom Wc3 og wow. Altså mens Arthas sitter på sin frosne trone.

Arthas is unlikely to appear. The main character is set to be a new hero described to be "kick-ass Human".
Vis hele sitatet...
Sitat av HStern
Setter lett 500 hundre på at storyen kommer til å omhandle Arthas som er først den gode prinsen til Humans, men som snur til å bli mørk. Tipper 1 film ender med at han dreper faren sin (kongen) og blir til en Death Knight.
Vis hele sitatet...
"Warcraft 3 - The Move" er neppe første prioritet for Blizzard.
I wish Heath Legder to play NE druid
but, he's dead ;(
Sitat av Sykkeldør
Da setter jeg 500 hundre mot!

Hvis du hadde lest litt så hadde du fått med deg at historien tar plass mellom Wc3 og wow. Altså mens Arthas sitter på sin frosne trone.
Vis hele sitatet...
Aha, det er komt såpass langt i utviklingen altså.

Høres litt rart ut, da hopper de over all storyen med Illidan som blir hunta av Warden og slikt.
Som i mine øyne burde være en perfekt sidehistorie til Arthas sin vei mot Deathknight.
Jeg gleder meg til vi får vite litt mer om denne filmen, virker veldig spennende og jeg har troa på denne filmen selv om det er en "spillfilm".
Tror denne kommer til å bli en av de bedre i sitt slag. Jeg skal iallefall se den på kino!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har en ide eller lignende når den kommer ut? har lurt på dette i minst halvt år nå.
Det de ganske enkelt kunne ha gjort, var å lage "Tales of The Past", med ekte folk osv.

De av dere som har sett alle 3 filmene av "Tales of The Past" kan skrive under på at det hadde blitt helt SYKT bra. For de som ikke har sett dem, så kan jeg fortelle at det er en film laget av WoW-spillere, i WoW. Jeg kan også meddele at denne triologien danker ut 90% av alle filmene jeg har sett i løpet av mitt 18 år lange liv, og det er ikke akkurat få filmer det er snakk om..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Peter Jackson har jo gjort det ekstremt bra på Lord of the Rings og det var ekstremt mye fantasy i så han passer nok best til jobben