Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  449 19318
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Kan man legge det opp når tråden først er laget da?
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Vet ikke, bare et forslag...
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Bare for å oppsummere littegranne:
Disse er de jeg har forstått som medlemmer av guildet vårt:

-totto
-classic_war
-Lord_Kamikaze
-Nepse
-effect
-Bobben
-Mesna
-balduras
-Dodecha
-the_rebel
-InsomniA
-Hyllekjeks
-tep0sen
-BcD
-Jokkejackal
-Kimsteinfeld
-skaarj(leder)
-Wiggles(leder)

Og disse navneforslagene er kommet opp:

-Freaks of Norway
-Norwegian Freaks
-Freaks of the Alliance
-Allied Freaks
-Freaky vikings
-Freezing Freaks
-Norwegian Freezing Freaks
-Norwegian Fragile Freaks
-Norwegian Freak Faction
-Frozen Saviors
-SocialLife Sacrificers
-Warriors of the North
[COLOR=red]-Northern Legends[/COLOR]
-Norske Freakers allianse
-Nordic freezing freaks
-Norwegian Alliance United
-Trollene fra Nord
-Vikingene fra Nord
-Norske Nerder

Det er fortsatt fritt fram å komme med navneforslag og å melde seg på. Det er også mulig å melde på venner. Jo fler vi er, jo bedre og sterkere blir vi.

Foreløpig har vi bare 18 medlemmer.

Edit: Stemmer:
[COLOR=red]-Northern Legends[/COLOR] 4
Alliansen for Norske Freaker :1
SocialLife Sacrificers: 1
Norske Nerder: 1
Nordic freezing freaks: 1
Sist endret av Wiggles; 1. desember 2004 kl. 16:29.
Hva med irc kanal nå da? Jeg stemmer for at vi bruker #nff.wow som guild kanal på efnet på irc slik at de nff medlemmer som senere vil joine lett finner den. Var også denne kanalen som ble brukt under US open beta osv. for nff.wow chat .

Stemmer fortsatt for PVP server. Den har alt normal og RP serveren har (blir ikke RP server i europa tror jeg, er ikke sikker), bare mer PVP på "contested areas".
Har nokk et navneforslag (damn mange av døm, flere enn det er medlemmer) Alliansen for Norske Freaker, synes det hadde vert tøft med noe på Norsk...
BTW hadde det gjort noe om noen(3) venner av meg som ikke er med i nFF hadde vert med?

Hva vis alle medlemmene(av guilden) stemmer for et navn og sender dette navnet til en av lederene?
Bare en ide!
Sist endret av classic_war; 30. november 2004 kl. 15:08.
Ikke at jeg har tenkt og være med, men Freaks of the Alliance hørtes fett ut!
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
classic_war: i frykt for å gjenta meg selv for 3dje(?) gang, ja man kan invitere venner utenfor forumet. Så sant de er nerder og spiller mye. :P

Til alle andre som leser denne tråden, Classic_war hadde et godt forslag, alle som interesserer seg litt for dette sender meg en PM med Det navnet de vil gi en stemme. Eller hvis de har andre forslag, send dem inn, så skal jeg oppdatere listen.

Mvh
Lov å stemme på seg selv (sitt forslag), hvor mange stemmer kan man avgi. Dette blir som valget i USA.
Og wiggles er bush! . Mulig vi må gjøre som i ukraina hvis Wiggles ikke er demokratisk nok.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Hehe, de rike får tre stemmer, og de som vil stemme på noe jeg ikke liker får automatisk ingen stemmer :P

neida, satser på at alle får en stemme hver
Northern Legends stemmer jeg for.
Jeg også, men stemmer skulle sendes som pm til wiggles. Det er egentlig annonymt valg, hehe.
Northern Legends og Freaks of the Alliance likte jeg best
Kom med flere forslag, vi trenger flere navn å ta av.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Har faktisk copyrighta Northern Legends nå Neida, kult om dere liker det, nå må jeg bare få rota meg til å skaffe WoW selv også... Men hva skjer med beta shiten? Eller er det sånn at vi ikke får spilt før i midten av januar?
mvh
-totto
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Betaen er vel i desember en gang, mener å ha hørt at den skulle være i starten?
Og rett etter betaen regner jeg med at spillet slippes.
Totto: med på laget?
Beta varer vel fra starten av desember til starten av januar, når final gjør inntred.
Navn: Norske Nerder.

De venter vel til slutten av annonserte måned, slik de gjorde med Us OB. Siste dag i 23.50 tida
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Wiggles: er med jeg, men er det sånn at hvis man kjøper nå så får man bli med i betaen eller hva er dealen egentlig?
Aldri fått helt med meg
-totto
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Ok, hvis du forhåndsbestiller/kjøper beta pakken så får du være med i betaen når den kommer. Og de 100 kronene du bruker på den pakken blir trukket fra på spillet når du bestemmer deg for å kjøpe det, så ta vare på kvittering.
Dette guildet kommer mest sannsynlig til å være i originalversjonen også, men betaen er en prøveperiode der vi ser om det er noen interesse for dette.

U see?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
I see Men, kan man videreføre beta-figuren sin? Eller er det beta, og så må man begynne helt på nytt med tanke på final versjon...?? Og hvilke fordeler har man av et guild?
-totto
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Et guild gir deg en form for beskyttelse og tilhørighet. Og lederne planlegger å dra på raids rundt omkring for å drepe store monstre og rense huler og slikt som en person umulig kunne klart alene. Det er også kjekt å være med i et guild hvis hjemstedet ditt blir raidet, da kan du rope på hjelp og mest sannsynlig dukker det opp flere personer fra guildet og hjelper til med å fjerne de "onde"
Du er ellers i spillet helt uavhengig av guildet ditt. Du kan gjøre quests alene du kan sulle rundt, du kan gjøre alt som du kunne før du ble med i guildet. Det eneste er at vi (lederne) forventer at du stiller opp når vi skal på raid eller noe annet som vi planlegger.

Du får ikke flytte chars over fra beta til final.

Denne posten er ikke bare for totto...

Venter fortsatt på flere stemmer når det gjelder navn.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Slik jeg har forstått det starter Eu openbeta på fredag den 3. desember
http://gamersplace.dk/news/?n=962
står iallefall det her, men vet ikke om blizzard har gått ut med no sånt, så man bør egentlig ta det med en klype salt.
Opprinnelig postet av skaarj
Beta varer vel fra starten av desember til starten av januar, når final gjør inntred.
Vis hele sitatet...
Jeg mener at blizzard sa at betaen skulle begynne i desember, og at spillet skulle begynne i slutten av februar.
Jeg er gjerne med hvis jeg får lov!
Opprinnelig postet av polle
Slik jeg har forstått det starter Eu openbeta på fredag den 3. desember
http://gamersplace.dk/news/?n=962
står iallefall det her, men vet ikke om blizzard har gått ut med no sånt, så man bør egentlig ta det med en klype salt.
Vis hele sitatet...
'

Det er ikke openbeta men closed.
Man må kjøpe beta-kit for 100 grunkor.
Har preordret fra spiderman.no, men den er ikke sendt. =( Bestilte på torsdag forrige uke....
Akkurat nå sliter spiderman med å få inn nye... men det står de får fler eksemplarer. Og siden man MÅ har kredittkort der er det bare en ting å gjøre.... maaaaammaa! :,(
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Man må vel ikke ha kredittkort vel? Jeg bestilte uten problemer som oppkrav. Selv om jeg har bestemt meg for å kjøpe det i butikk imorgen.

Da var vi oppe i 16 medlemmer dere! Dette begynner endelig å ligne noe
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Bestemt navn enda?
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Nei, stemmingen holder på fortsatt, og holder nok på til vi ser en helt overlegen vinner. Selv om Northern Legends er ganske høyt oppe nå.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Må vel nesten begynne å legge planer for IRC channel osv. da...
En del som henger på #nff.wow atm, men du får spørre "sjefene" i guilden om de snart lager en offisiell kanal. Jeg jobber med å få boter på kanalen. Fint hvis noen i forumet har mulighet å få inn ett par stykker!
Wiggles; Det er opp til deg om jeg er med!
Er med om jeg får key....
Blir dette bare en beta guild eller fortsetter vi når det ordentlig spillet kommer?
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Hmm, da må jeg jo skaffe deg key. Jo flere jo bedre Nepse er skrevet ned.

Etter å ha talt opp alle de 8 stemmene flere ganger, ja det var tungt arbeid, og sjekket at alt stemte :P så konkluderer vi med at "Northern Legends" er vinner av valget.. 4 til 1 til 1 til 1 til 1. Så nå er det for sent å komme med nye forslag og for sent å stemme.

Hvis du har en eller flere venner som spiller WoW, og er lysten på å være med i guildet vårt så enten post det her, eller send meg en PM med nickene som de planlegger å bruke.

Den vil fortsette så sant vi klarer å holde liv i den, hvis interessen er stor mao, vi gidder ikke styre og stresse hvis alle driter i å møte opp på raid og slikt.

Mvh
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Weehoo. Premie til den med vinnerforslaget? Wiggles: kan ta på meg å administrere en nff.wow kanal om du vil, dersom noen kan stille med bots.. Skal se om jeg kan få skaffa en betapack sak om noen dager jeg også..
mvh
-totto
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Noen som tar på seg ansvar for en STILIG logo og hjemmeside med det samme?
Opprinnelig postet av Bobben
'

Det er ikke openbeta men closed.
Man må kjøpe beta-kit for 100 grunkor.
Vis hele sitatet...
Feil! Det er open beta, men som i US open så er det førstemann til mølla. Dersom du betaler 100kroner(som da vil bli trukker fra det du betaler når du får spillet, så du taper egentlig ikke noe på det) så er du bare garantert plass.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Stemmer det, skulle spørre om det jeg også. Hehe, hjemmeside kan vente litt da.
Men logo bør komme før betaen, med tanke på at vi må få laget oss drakter med en gang
Noen som er med i guildet og har overmenneskelige logo-making-skills, så rekk opp en hånd.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
*Holder begge hender trygt nede i lommene*
Opprinnelig postet av totto
Weehoo. Premie til den med vinnerforslaget? Wiggles: kan ta på meg å administrere en nff.wow kanal om du vil, dersom noen kan stille med bots.. Skal se om jeg kan få skaffa en betapack sak om noen dager jeg også..
mvh
-totto
Vis hele sitatet...
Den er grei, send meg en PM eller noe slikt anngående channel-navnet
(Er ansvarlig for det tekniske i guilden)
Jeg kan helpe med og administrere på mirc hvis dere trenger noe hjelp...
Noen ting.... Nå burde vi kansje få greie på hvem som skal være hva slags classes? + finne ut hva slags server vi skal være på? Betaen starter jo faktisk den 3.12. og nå er jo det den 1.12.

I tillegg må man jo tenke på at vi skal på raids litt senere og da trenger vi både warriors, nok healere og mages. Hvilken av byene skal vi starte i? Kan man starte i forskjellige byer og evt. Møtes senere? Burde også få greie på hva slags nick dere skal bruke i spillet. Jeg skal hete "Epsilon"
Sist endret av kimsteinfeld; 1. desember 2004 kl. 10:40.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg har bestemt meg for Dwarf-->hunter, og nicket blir Antim0n.
Men det er så sant som det er sagt, vi trenger magikere og healere!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Hmm, ser ut som jeg kanskje har bomma litt Skal alle her være humans/dwarfs? Kunne med ett kjapt overblikk se sånn ut.. Hadde selv planer om å være Night Elf - Rouge Men det kan jeg evt avpasse dersom "ALLE" skal være humans..
-totto
Meg og Wiggles skal kansje være Night-Elf er ikke 100% sikker enda. Alle skal ihvertfall tilhøre alliansen(Human,Dwarf,Night-elf og gnomes). Man kan jo sikkert starte som forskjellige raser og trene oss selv opp til et bestemt level før vi møtes. Regner med man kan fly til de fleste stedene.
Sist endret av kimsteinfeld; 1. desember 2004 kl. 11:23.
Dere skal være alliance. Hvilken klasse, rase ellers, er opp til dere personlig. Vi håper på å rekrutere nok medlemmer til at det ikke er noen mangler på healere/casters, vær det dere vil, så lenge det er innefor alliance. (Alliance = Night Elf, Gnome, Dwarf og Human).
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Forslag til logo på hjemmesiden: WoW logoen, men istedet for "World of Warcraft"
står det Northern Legends med samme skrift og greier.

Når det kommer til logo i selve spillet, foreslår jeg NL i gull på blå bakgrunn.

Hva syns dere?
Jeg gir meg, ser en video review av WoW på Gamespot (anbefales) og jeg har bestemt meg for og begynne og spille Så lenge jeg klarer og finansiere det Så skriv meg opp, kommer når jeg er klar.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Ikke verst! Velkommen ombord.
Jeg ringte rundt til alle butikkene i byn idag forresten, absolutt alle var utsolgt for WoW. Litt leit... Men det vitner om at det blir ganske mange som spiller det..?

Da er vi oppe i 18 medlemmer, nå begynner det å ligne noe.

Se listen min over medlemmer, hvis du vil være på den listen så si fra til meg, enten i en PM eller her i tråden. Jo fler medlemmer jo bedre. "Mange bekker små, blir en stor Å"