Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  280 29176
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Da er arma 3 supporter edition kjøpt

Fjerna bildet
Vis hele sitatet...
Samme her. Kjøpte det mens jeg var på jobb.

Nå når jeg er hjemme, så sliter jeg fortsatt med å komme inn på nettsidene. Har du fått lasta det ned, du?
Nei! har ikke product keyen endå


Bleh : p smøre seg med tålmod, da.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Kjøpte det for 1 sekund siden på steam.
Det er dit du kommer fra webside linken.

Sitat av Bravehammer Vis innlegg
Noen som vet hvor eller eventuelt når jeg får alpha invitasjon koder? Jeg kjøpte spillet gjennom Steam.
Vis hele sitatet...
fra 14. Mars til 18 Juni.
vi ein kan begynne å spele i morra om ein kjøper i dag?
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Du kan begynne å spille i dag hvis du kjøper idag.
Venter bare på at butikken kommer opp igjen, så blir det supporter edition
Håper på noen bra DLC'er
Sist endret av iSatan; 5. mars 2013 kl. 17:04.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
My body is ready
http://i.imgur.com/MuoerWF.jpg
Kjøp fra Steam Nederst på side 2 finner du link.
Ellers så forsto jeg ikke så mye endte opp med at jeg satt å drepte folk på mitt lag 4-5 ganger før jeg forsto at jeg ikke skulle gjøre det
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Da har man spillt en hundre minutter med ARMA3, må si det var morro.

Bare litt glitchy da :P
SPOILER ALERT! Vis spoiler

http://cloud-2.steampowered.com/ugc/577856702287655355/09B6A196CF33C931755775ACA66A43C9EB469DAB/
http://cloud-2.steampowered.com/ugc/577856702287724174/B62F41B10915DA8D22C8B6481490F4DBFD0F3125/
Sist endret av 8bit; 5. mars 2013 kl. 18:25.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Bevegelse i spillet er jo som natt og dag!
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Trådstarter
Ja ja, litt glitcher må man vel tåle. Synes det er kult de har valgt å gå Minecraft dev. veien.

Har dessverre ikke fått spilt før nå.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av SimenGaming Vis innlegg
Ja ja, litt glitcher må man vel tåle. Synes det er kult de har valgt å gå Minecraft dev. veien.

Har dessverre ikke fått spilt før nå.
Vis hele sitatet...
Ja, ser den. Tåler de og er bare glad at de gir ut Alpha så tidlig (og "open").
Tror selv dette er veien å gå for å få best debugging og fiksing av spill før skikkelig release. Gleder meg også til vi får bedre multiplayer maps, og ikke bare coop, og kansje vi får Wasteland mod'en om ikke så altfor lenge.
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Trådstarter
Må si jeg likte spillet, selvom det ikke ga meg en ordentlig arma følelse. Multiplayer var gøy.

Eneste jeg har å klage på er at jeg opplever lag, når jeg bruker optics med zoom. Savner også den gode gamle m4'en.
Sist endret av SimenGaming; 5. mars 2013 kl. 21:28.
Da har jeg endelig fått produkt keyen etter 7timer
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av Melcor Vis innlegg
Ja, ser den. Tåler de og er bare glad at de gir ut Alpha så tidlig (og "open").
Tror selv dette er veien å gå for å få best debugging og fiksing av spill før skikkelig release. Gleder meg også til vi får bedre multiplayer maps, og ikke bare coop, og kansje vi får Wasteland mod'en om ikke så altfor lenge.
Vis hele sitatet...
Jeg spilte da på en deathmatch-server mot andre players her istad.

Her kan dere laste ned en pakke med missions til multiplayer som gjør at dere kan hoste f.eks en deathmatch eller andre co-op missions i MP.
Noen som kunne slengt opp noen linker til youtubere som kommer til å levere god alpha dekning?
Spillet/simulatoren virker veldig lovende, men jeg vil gjerne se litt videoer av gameplay,commentary osv. før eventuelt kjøp.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Noen som kunne slengt opp noen linker til youtubere som kommer til å levere god alpha dekning?
Spillet/simulatoren virker veldig lovende, men jeg vil gjerne se litt videoer av gameplay,commentary osv. før eventuelt kjøp.
Vis hele sitatet...
Ikke commentary, men har puttet ut noen videoer som viser nye ting ArmA 3 har:

Inventory systemet:
http://www.youtube.com/watch?v=A90A8wOrTaI

Kjørefysikk:
http://www.youtube.com/watch?v=WIk8zdpYWdg


dykking under vann med skyting under vann:
http://www.youtube.com/watch?v=ylU3uTyBETc

Bevegelse og skyting:
http://www.youtube.com/watch?v=DuZQ7aPrnXw

litt vannfysikk:
http://www.youtube.com/watch?v=iHtYQILaVZE
Har et lite problem ang. ArmA 3 å FPS på en maskin :S Om jeg omså setter alt til low har dette bare 2-4fps å si :s
Har aldrig vært over 20fps :s Var nede i 9 på flyplassen under coop mission :s

AMD 6200 3,8GHz
GTX670 4GB
12GB DDR3 1600MHz

Noen som har tips? Vet det ikke skal kjøre så lavt, da jeg har sett det bli kjørt glatt på en i5 med GTX580 2BG å 8GB RAM med samme settings...

HJEEEELP
Sitat av WayGone Vis innlegg
Har et lite problem ang. ArmA 3 å FPS på en maskin :S Om jeg omså setter alt til low har dette bare 2-4fps å si :s
Har aldrig vært over 20fps :s Var nede i 9 på flyplassen under coop mission :s

AMD 6200 3,8GHz
GTX670 4GB
12GB DDR3 1600MHz

Noen som har tips? Vet det ikke skal kjøre så lavt, da jeg har sett det bli kjørt glatt på en i5 med GTX580 2BG å 8GB RAM med samme settings...

HJEEEELP
Vis hele sitatet...
Pass på render distanse og sånt...
Jøss, Wasteland mod er oppe allerede jo! Fikk aldri testet det i Arma 2, så får vel prøve det ut nå
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sweet, elsket Wasteland på Arma 2, så dette gleder jeg meg til å teste.
Det er sagt at det er buggy som faen, selv utviklerne sier at det ikke er noe poeng i å klage på forumene deres for de vet at det er mer eller mindre uspillbart.
Wasteland var litt buggy, men dette siden det er bare en basic versjon av modden (første utkast), ellers er spillet nydelig.
Synd at det er allerede hackere på multiplayer. Bare etter 2 minutter på den første serveren, kommer en kar flygene og lander bak meg for å drepe meg..
Møtte også en som teleporta seg bak meg senere på dagen.
Så litt kjedelig med disse karene.
Sist endret av Snørrungen; 6. mars 2013 kl. 09:57.
Gleder meg til å spille, men tror jeg holder meg til en halveis stabil Arma 2 før jeg går over
Wasteland er buggy ja Fant et helikræsj, gikk bort mot det og da spratt helikopteret opp i luften, og drepte meg
Arma video med commentary er ute, min første youtube video med comments så ikke forvent noe heftig shit.
Www.youtube.com/wheelxflexlex6
Sitat av eisval Vis innlegg
Arma video med commentary er ute, min første youtube video med comments så ikke forvent noe heftig shit.
Www.youtube.com/wheelxflexlex6
Vis hele sitatet...
Hva i helvete er det som gjør at bildet beveger seg på den måten?
Noen som vil være med på litt Wasteland? Var morsomt selvom det var litt buggy ^^
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av Toseki Vis innlegg
Wasteland er buggy ja Fant et helikræsj, gikk bort mot det og da spratt helikopteret opp i luften, og drepte meg
Vis hele sitatet...
Typisk alle å tro att alt er bugs.

Det skal vær random hivlken av de som overlever på kartet derfor er det programmert inn i missionet att bare noen få skal overleve spawnen.

Features er ordet vi leter etter.
Sist endret av Alphanio; 6. mars 2013 kl. 13:22.
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Trådstarter
Har lekt litt med editoren nå, og får bare mere og mere følelsen av ArmA.

Har funnet en del bugs nå, men det order seg nok i løpet av de neste 6 månedene. Det skal også gå an og rapportere bugs du finner.

Hva synes dere om spillet nå? ArmA 2 vs ArmA 3?

Sitat av Toseki Vis innlegg
Noen som vil være med på litt Wasteland? Var morsomt selvom det var litt buggy ^^
Vis hele sitatet...
Blir kanskje med i ettermiddag
Sitat av Mith Vis innlegg
Hva i helvete er det som gjør at bildet beveger seg på den måten?
Vis hele sitatet...
Det virker som at youtube har ødelagt filmen. Den var ikke slik når jeg lastet den opp. Skal prøve og fikse det når jeg kommer hjem.
Sitat av eisval Vis innlegg
Det virker som at youtube har ødelagt filmen. Den var ikke slik når jeg lastet den opp. Skal prøve og fikse det når jeg kommer hjem.
Vis hele sitatet...
Tar det i morra sier signaturen din.
Sitat av SimenGaming Vis innlegg
Blir kanskje med i ettermiddag
Vis hele sitatet...
Sweet, du kan adde meg på skype: jvmyhre91
Sist endret av JVMyhre; 6. mars 2013 kl. 15:43.
Hei! Kan noen hjelpe meg. Eg klarer ikke å få installert Arma 3 Alpha på steam. Når eg trykker Install, velger hvor eg skal installere osv så kommer det opp "Oppretter lokale hurtiglagerfiler for spillet..." og "Klargjør Arma 3 Alpha-Filer for installasjon"
Det er den stuck på helt til det kommer opp "En feil oppstod under installasjon av Arma 3 Alpha (tilkobling tidsavbrudd)
Takker for all hjelp
hvordan får jeg wasteland modden?
Noen som kort kan fortelle meg hva arma 3 er/går ut på?
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av Benjy Vis innlegg
hvordan får jeg wasteland modden?
Vis hele sitatet...
Gå inn i multiplayer-browseren og søk etter "wasteland" i filteret.
Noen som har problemer med å få valgt class når man joiner en multiplayer server? Kommer ikke videre jeg..
Korleis kjører spelet btw? er akkuratt over recomended sepcs :P
har i3 prossesor og nvidia geforce gt540m 40 fps på lavest ser ikke så dårlig ut ingame. sykt bra engine forhold til arma2
Benjy, hvordan får du opp fps'en ingame?
Sitat av tjobo Vis innlegg
Benjy, hvordan får du opp fps'en ingame?
Vis hele sitatet...
Bruker fraps jeg

Til dere som ikke vet det. det går ant og spille online med pirat versjon løp og last ned
Sitat av Benjy Vis innlegg
har i3 prossesor og nvidia geforce gt540m 40 fps på lavest ser ikke så dårlig ut ingame. sykt bra engine forhold til arma2
Vis hele sitatet...
shit! men då ligge eg godt an
R0flcopter, depends.. Har selv en i7 2600k, 12gb minne og gtx 560, spiller veldig rent singleplayer! Men multiplayer og/eller med masse AI (fiender osv) lagger det insane!
Et lite klipp fra min aller første helikopter tur inatt, gikk så som så!
http://www.youtube.com/watch?v=IpEXjRg2VO4
Sitat av tjobo Vis innlegg
R0flcopter, depends.. Har selv en i7 2600k, 12gb minne og gtx 560, spiller veldig rent singleplayer! Men multiplayer og/eller med masse AI (fiender osv) lagger det insane!
Vis hele sitatet...
det er jo pga. 560-et, er det 560-et ditt, eller er det 560ti?
Det er kun 560
Sitat av tjobo Vis innlegg
Det er kun 560
Vis hele sitatet...
ja det er litt svakt, har sjølv eit overklokka 560ti frå asus, så håper eg får hakket betre flyt :P
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Toseki Vis innlegg
Sweet, du kan adde meg på skype: jvmyhre91
Vis hele sitatet...
Heeeelt off-topic, men hvorfor har du bare 9 kvalitetespoeng sånn plutselig?