Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  164 19541
Da har de begynt å få inn folk for beta testingen av The Elder Scrolls Online.
http://signup.elderscrollsonline.com/

Her eg også en podcast med info om beten:
http://www.bethblog.com/podcast/
Sist endret av JVMyhre; 22. januar 2013 kl. 20:20.
Hm, aldri vært noe særlig inne i MMOG men skjekke ut registreringen for beta, var da ført da til info de skulle ha om noen som klan og klan side, hva du pleier å gjøre inne i spiller og hvem spill du har spillt, både i bega og ute av det.

Er klanen din vikerlig så viktig under spill som RPG spill som disse?
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Blant annet i WoW er klanen/guildet veldig viktig. Vet ikke om dette er helt sant men en i klassen fikk besøk av guild lederen som hadde kjørt i 5 timer for å fortelle at han aldri måtte logge ut midt i et raid/dungeon.
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Blant annet i WoW er klanen/guildet veldig viktig. Vet ikke om dette er helt sant men en i klassen fikk besøk av guild lederen som hadde kjørt i 5 timer for å fortelle at han aldri måtte logge ut midt i et raid/dungeon.
Vis hele sitatet...
Lol fikk meg en latter der, men spiller som oftest shooters selv og i noen spill som DayZ (vet det er en mod til ArmA2) er det større sjangse for at folk ligger unna om du har klantag om andre har lik.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Tøft. Signed up

Online based elder scrolls vil bli så fette digg!
Håper di legger till kontroller support. mmorpg hadde vert epic i sofaen.
Åh, så random, jeg fant denne tråden 2 min etter at jeg hadde registrert meg.
<3
Har bare litt erfaring med spilling på konsoll, noen som vet hva slags maskin/skjerm man må ha for å få fullt utbytte av TEO? Kan man f.eks koble pc'n til en LCD-tv med bra resultat?

Sikkert jævli dumme spørsmål, men dette er virkelig ikke min greie. Ennå.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Roman Shower Vis innlegg
Har bare litt erfaring med spilling på konsoll, noen som vet hva slags maskin/skjerm man må ha for å få fullt utbytte av TEO? Kan man f.eks koble pc'n til en LCD-tv med bra resultat?

Sikkert jævli dumme spørsmål, men dette er virkelig ikke min greie. Ennå.
Vis hele sitatet...
Det er spørs om TVen har god oppløsning.
synd de ikke lager et elder scrolls online som på noen måter reflekterer elder scrolls gameplay. fetch quests, raids, gearscore og "klikk på et mål, klikk på et angrep" er ikke noe sånn særlig, når man er vandt med total frihet og innlevelse.
synd de ikke lager et elder scrolls online som på noen måter reflekterer elder scrolls gameplay. fetch quests, raids, gearscore og "klikk på et mål, klikk på et angrep" er ikke noe sånn særlig, når man er vandt med total frihet og innlevelse.
Vis hele sitatet...
Noe sier meg at dette hadde blitt veldig vansklig å fått til. De har jo fått spørsmål om det, og sagt at teknologien ikke har kommet så langt at de er klare for å ordne til noe sånt enda.
Sist endret av Chemdog; 27. januar 2013 kl. 01:48.
Sitat av Chemdog Vis innlegg
Noe sier meg at dette hadde blitt veldig vansklig å fått til. De har jo fått spørsmål om det, og sagt at teknologien ikke har kommet så langt at de er klare for å ordne til noe sånt enda.
Vis hele sitatet...
jepp. venter heller på det, enn å spille "nok et mmorpg".
Dei har sagt at dei skal implementere combaten til skyrim så godt som dei kan, dvs. du fyrer av basic attacks med musetastene evt. blokkerer, og des lengre du helder inne, dess hardare slår du ect. pluss ein hotbar med det du måtte trenger (skils og potions ect.)

Samt skal det vere eit pvp system som WvW på guildwars 2, også var det vell snakk om open world pvp sammen med PvE, hugser ikkje alle detaljane.

Dei skal ha ein server om eg ikkje hugsa feil, med mulighet for 200 personer on screen at all times, og då kjøre med fleire layers, Lord of the Rings Online har eit slikt system, og vennene dine, samt guild og party members, vil alltid vere i same layer som deg.

Registrerte meg nett for betaen btw! Fekk above avrage, så då får vi sjå korleis det går!
Sist endret av R0flcopter; 27. januar 2013 kl. 17:42.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Fikk beta key på mail men etter at jeg fant ut at det ferdige spillet skulle bli p2p er det ikke serlig fristende. Noen som vet om folk kjøper eso beta keys på ebay for tiden?
e har au en eso beta key, send pm om noen vil ha
Jeg fikk også en key idag, endelig Gleder meg til å teste ut dette
Kan bli spennende.
Laster ned klienten nå så står det klart til helga
Her er en gameplay trailer, ser sykt fett ut!
http://www.youtube.com/watch?v=YlEipFtHw7o
Fått min og men tviler på at den blir brukt :P varer den bare i helgen?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Så alle som melder seg opp får key? Jeg følte meg jo så spesiell da jeg fikk

Gleder meg og håper det blir bra
Gud, dette er den tregeste nedlastingen noensinne...
Gratis Key, førstemann til mølla

SPOILER ALERT! Vis spoiler
PY4YM5X4LRMP5EPYWTEY
Ikke alle som signet opp fikk beta key, jeg fikk selv men min venn som signet opp samtidig som meg fikk ikke. Men det er stress test, så det er nok ekstremt mange som fikk!
Fikk! Spennendes. Er det noen som vet om man får beholde userID til når de slipper spillene på ekte?
Jeg tenker selvsagt ikke på noe inGame-process, men bare navnet på spilleren?
Ble rimelig fornøyd med DOVAHKlIN (l og I er helt lik i fonten på spillet). Hehe.
Sitat av Herbman Vis innlegg
Fikk! Spennendes. Er det noen som vet om man får beholde userID til når de slipper spillene på ekte?
Jeg tenker selvsagt ikke på noe inGame-process, men bare navnet på spilleren?
Ble rimelig fornøyd med DOVAHKlIN (l og I er helt lik i fonten på spillet). Hehe.
Vis hele sitatet...
Serverene blir wipet etter hver beta, du får beholde accounten din med UserID, men det er bare et brukernavn.
Sist endret av Rambofant; 8. januar 2014 kl. 08:24.
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Serverene blir wipet etter hver beta, du får beholde accounten din med UserID, men det er bare et brukernavn.
Vis hele sitatet...
Wii, det var det jeg håpet på )
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg fikk beta key, men får jo faen ikke lastet ned makkverket. Launcheren bare stopper på et visst punkt i nedlastningen og er uansett kriminelt treig. Det bør ikke ta 3 minutter å sjekke etter oppdateringer, snarere maks 3 sekunder.
Sitat av robhol Vis innlegg
Jeg fikk beta key, men får jo faen ikke lastet ned makkverket. Launcheren bare stopper på et visst punkt i nedlastningen og er uansett kriminelt treig. Det bør ikke ta 3 minutter å sjekke etter oppdateringer, snarere maks 3 sekunder.
Vis hele sitatet...
Problemet er at det er veldig mange som prøver på akkurat det samme som deg samtidig. Du må regne med dette, og det er nok derfor dem ga ut koden på tirsdag, når vi ikke får spille før lørdag. Dette tar tid.
Hadde helt glemt av dette, så signet ikke opp for beta før nå. Om noen har en ekstra key på lager tas det imot med stor takk
Kan trade en beta-key for LoL RP
Spørsmål: Er userID det karakteren vil hete inne på spillet?
Som charactername som andre ser?
Sist endret av Herbman; 8. januar 2014 kl. 13:11.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Herbman Vis innlegg
Spørsmål: Er userID det karakteren vil hete inne på spillet?
Som charactername som andre ser?
Vis hele sitatet...
Tviler, da jeg håper man kan ha flere characters.. ellers blir det jo litt teit.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Kan trade en beta-key for LoL RP
Vis hele sitatet...
Husk at kjøp og salg ikke er lov på forumet nå.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
haha d er en gratis beta men folk har startet å klage allerede
Sist endret av Lima; 8. januar 2014 kl. 13:23.
Sitat av Lima Vis innlegg
haha d er en gratis beta men folk har startet å klage allerede
Vis hele sitatet...
Hva, har folk fått spille nå med den koden dem har fått? Min er ikke ferdig lastet ned enda, så har ikke fått testet
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Jeg får beskjed at ESO Beta ikke er online atm. Ganske irriterende med tanke på at jeg lot pcen stå på i natt for å laste ned de 21gbene...

Jeg hadde forresten full hastighet og ingen problemer sånnsett.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av uaexed Vis innlegg
Jeg får beskjed at ESO Beta ikke er online atm. Ganske irriterende med tanke på at jeg lot pcen stå på i natt for å laste ned de 21gbene...

Jeg hadde forresten full hastighet og ingen problemer sånnsett.
Vis hele sitatet...
Står jo at betaen begynner på fredag og varer til søndag..
Så det er ingen grunn til å være irritert.

Eller, middnatt til lørdag og 6 på morgenen mandag.
Skjønner ikke hvorfor folk sier at de laster ned tregt. Tok ca 30 min hos meg, så var alt ferdig og jeg kan trykke Play Men må vell vente til fredagen før jeg trykker play
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Lima Vis innlegg
haha d er en gratis beta men folk har startet å klage allerede
Vis hele sitatet...


Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hva, har folk fått spille nå med den koden dem har fått? Min er ikke ferdig lastet ned enda, så har ikke fått testet
Vis hele sitatet...


Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Gud, dette er den tregeste nedlastingen noensinne...
Vis hele sitatet...
Sitat av robhol Vis innlegg
Jeg fikk beta key, men får jo faen ikke lastet ned makkverket. Launcheren bare stopper på et visst punkt i nedlastningen og er uansett kriminelt treig. Det bør ikke ta 3 minutter å sjekke etter oppdateringer, snarere maks 3 sekunder.
Vis hele sitatet...
Var dette jeg mente.
Sist endret av Lima; 8. januar 2014 kl. 15:05.
Fikk key jeg også Gleder meg. Fikk faktisk lasted ned på over 20 Mb/s så gikk relativt fort.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Er det bare meg eller høres The Prophet akkurat ut som Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore ?
Spillet er jo gøy
Noen som får testet det? Har selvsagt nettverksproblemer med hastigheter på rundt 3-5 av det som skal være i huset her, så tviler på at jeg får lastet ned og spilt noe. Hadde lastet ned før om jeg ikke var bortreist til i dag og glemte det før jeg reiste.
Sist endret av Snilepisk; 10. januar 2014 kl. 21:09.
Åpner vel ikke før 00.00 i natt norsk tid?

Men ja har tenkt å teste det.

edit..wtf åpent nå ?:P
Skjønner ikke utdelinga av betakeys. Hvis det er stresstest så burde jo så mange som mulig få (evt. open beta). Typisk at alle kompiser får og så er man den ene som må sitte å se på skavland og ete kald graut...

Hvis det er noen som sitter på en haug av keys, feel free og send en på pm
Det er åpent ja, har spilt en stund nå.
Om noen sitter på ekstra keys, så er jeg gira! Send Pm
Har en god del timer i serien fra før, så jeg gleder meg til å se hvordan det vil fungere Online.

Oleee: Hvordan virker det så langt?
Sitat av EmpireOfTheCats Vis innlegg
Om noen sitter på ekstra keys, så er jeg gira! Send Pm
Har en god del timer i serien fra før, så jeg gleder meg til å se hvordan det vil fungere Online.

Oleee: Hvordan virker det så langt?
Vis hele sitatet...
Når har ikke jeg spilt de andre spillene kjempe mye men.

Syns det er bedre enn det meste som er ute nå. Får følelsen av at man alltid blir bedre i noe som i skyrim. Har spilt 3 timer nå og har ikke fått et eneste oppdrag som bare er drep 10 krabber og lever inn, det er positivt for min del.
Fikk en ekstra betakey av wutsup men klarte å finne en annen. her er en ekstra betakey hvis d fungerer

SPOILER ALERT! Vis spoiler
DG7ANPRPLNJ97DXJ3947
Sitat av Oleee Vis innlegg
Når har ikke jeg spilt de andre spillene kjempe mye men.

Syns det er bedre enn det meste som er ute nå. Får følelsen av at man alltid blir bedre i noe som i skyrim. Har spilt 3 timer nå og har ikke fått et eneste oppdrag som bare er drep 10 krabber og lever inn, det er positivt for min del.
Vis hele sitatet...
Det er jo bra. Slik form for questing er jo så forrige tiår
Hadde vært fett om noen hadde fått testa noe pvp enda?
Og så lurer jeg på laggen akkurat nå? Det er jo en stress test, så det skal vell pushes til det maksimale (og til dere som ikke har fått key, så kommer disse stresstestene fortløpende, da med flere og flere som spiller - for å teste grensa liksom)

Jeg har key, men får nok ikke spilt. Har ikke kommet meg til hybel etter jul enda, så blir nok skavland og kald grøt på meg ikveld også!

Hold oss oppdaterte!