Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  615 52207
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Han skal sette opp dedikert server snart sa han tidligere her i tråden tror jeg.
Vis hele sitatet...
Da så.
Ble litt bekymret av at dere godtok at den ikke var oppe 24/7.
Og da var den nede igjen... var akkurat på vei til å hente tingene fra liket mitt.. faen eller altså
argh! en dritt i elektro som droppa meg med m10 idag..
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Parkour Gamer Vis innlegg
argh! en dritt i elektro som droppa meg med m10 idag..
Vis hele sitatet...
Hehe, ble selv skutt i hodet av kamerat som skulle hjelpe med å kverke zombier.
Litt synd han ikke kan sikte for for fem flate øre da og traff meg istedet..
Merket at servern var veldig pvp preget idag, Selv hanr vennen min blitt droppet flere ganger. og jeg har hevnet han. Døde senest i skudd veksling i Stary1
Eg syns admin gjer ein fantastisk jobb med å holde servern oppe og hjelpe alle som treng det Gi ein klem, kokk ein kopp kaffi, sniff på dan friske sola ute, så kjem servern opp igjen.

Til dei som slit med Pvp og ikkje får seg våpen. Prøv å få med deg ein venn eller to, og prøv å finne våpen i utkanten av byar. F.ek. Nord ved elektro er det ein powerplant og ein butikk + ein brannstasjon. Visst du snik deg inn der finn du 60% prosent av tida våpen. Studer mappet sjå youtube filmar, so kjem da seg. Dayz handlar om tolmodigheit

Klem til Jon
Jeg og en kompis spiller på serveren nå

teamspeak 3: voip.silentspy.net
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
Sitat av pokemon Vis innlegg
Blir drept randomly hele tiden jeg kjipe folk
Vis hele sitatet...
Få med deg en kompis å spille. Blir lettere med 2 par øyne som følger med overalt. Har du problemer, spør om hjelp på servern
Hei!

Skjedde?
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
Sitat av LuckyFive Vis innlegg
Hei!

Skjedde?
Vis hele sitatet...
Glemte å sette servern på igjen xD

Den er oppe nå
For dei som vil evt ha bedre Fps osv, sjekk ut denne tråden: http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=1355
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
UPDATE: Serveren blir tatt ned om en time eller så for flytting til den dedikerte serveren. Er usikker om den blir lenge nede, men det kan ta alt fra 10 min til 1 time avhengig av om det går uten problemer

UPDATE: Flyttingen er utsatt til imorgen for re installering av windows og andre ting som trengs på serveren.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Hva skjer nå? Mistet connection, men ser fortsatt serveren og at jeg spiller på den, noe jeg ikke gjør.
Hadde det fett igår, gikk rundt å sjekka byer n shit på vei til NW Airbase. Så endte det med at noen stalka oss inn i Stary Sobor, og de to andre jeg var med ble drept på bakken, mens jeg lurka i et varehus med sniper (ehehehe). Fant tilslutt jævlen men bomma, så tror jeg han stakk til helvete da jeg så en haug agroa zeds løpe rundt i byen. Jeg fant så en sykkel og sykla til NW. DER! kom det et par jævler (Inkludert TheDarkOne) med heli og 3 stykker løp ut, jeg var inni brannstasjonen, så jeg tok sykkelen og sykla som faen for å komme meg vekk fra heli og folka. Så sikkert smart ut
Så glitcha jeg og døde. GREAT.
hehe stemmer det .. var du som peddla som faen av gåre :P hehe
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av iSatan Vis innlegg
Hadde det fett igår, gikk rundt å sjekka byer n shit på vei til NW Airbase. Så endte det med at noen stalka oss inn i Stary Sobor, og de to andre jeg var med ble drept på bakken, mens jeg lurka i et varehus med sniper (ehehehe). Fant tilslutt jævlen men bomma, så tror jeg han stakk til helvete da jeg så en haug agroa zeds løpe rundt i byen. Jeg fant så en sykkel og sykla til NW. DER! kom det et par jævler (Inkludert TheDarkOne) med heli og 3 stykker løp ut, jeg var inni brannstasjonen, så jeg tok sykkelen og sykla som faen for å komme meg vekk fra heli og folka. Så sikkert smart ut
Så glitcha jeg og døde. GREAT.
Vis hele sitatet...
Jeg var i Stary OG på NW Airfield da du var der.

Vi dro til Stary for å plukke opp en kompis som logget inn der, men endte med at vi og ble beskutt av noen andre. Kompisen døde, helikopteret stakk av og jeg logget ut (pingle, jeg vet).

Tror de var tre stykker som skjøt på oss i Stary, hvor vi klarte å drepe to av dem. Engarde var en av dem hvis jeg ikke huker feil. Han dreper alt han ser..

Tror ikke vi hadde skutt deg på airfield med mindre du hadde overasket eller skutt mot oss. Vi hadde litt noia med tanke på hva som skjedde i Stary, men hadde du skrevet friendly så hadde vi nok ikke skutt deg. Jeg hadde iallefall ikke.
Sist endret av Bombasa; 7. juli 2012 kl. 22:11.
Sitat av exbeer Vis innlegg
hehe stemmer det .. var du som peddla som faen av gåre :P hehe
Vis hele sitatet...
Var sikker på at dere skulle drepe meg så sykt. Sto med sniper og hadde tenkt til å ta chopperet, men en av dere gikk tilbake og fløy vekk Om dere angrep dat is

Bombasa, WAAT?!
Hva heter du ingame? For Engarde drepte oss flere ganger. Var du i chopper?
Sist endret av iSatan; 7. juli 2012 kl. 22:10.
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
Serveren var nede på grunn av at pcen min krasjet når jeg launchet steam.
Serveren er oppe igjen om 5-10 min
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Jeg var i Stary OG på NW Airfield da du var der.

Vi dro til Stary for å plukke opp en kompis som logget inn der, men endte med at vi og ble beskutt av noen andre. Kompisen døde, helikopteret stakk av og jeg logget ut (pingle, jeg vet).

Tror de var tre stykker som skjøt på oss i Stary, hvor vi klarte å drepe to av dem. Engarde var en av dem hvis jeg ikke huker feil. Han dreper alt han ser..

Tror ikke vi hadde skutt deg på airfield med mindre du hadde overasket eller skutt mot oss. Vi hadde litt noia med tanke på hva som skjedde i Stary, men hadde du skrevet friendly så hadde vi nok ikke skutt deg. Jeg hadde iallefall ikke.
Vis hele sitatet...

RATATATAT, GOTTA SHOOT BOYS!

Har partner in crimes.. dere bare vet ikke hvem
Sist endret av Parkour Gamer; 7. juli 2012 kl. 22:16.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av iSatan Vis innlegg
Var sikker på at dere skulle drepe meg så sykt. Sto med sniper og hadde tenkt til å ta chopperet, men en av dere gikk tilbake og fløy vekk Om dere angrep dat is

Bombasa, WAAT?!
Hva heter du ingame? For Engarde drepte oss flere ganger. Var du i chopper?
Vis hele sitatet...
uglesjokk heter jeg ingame.

Vi var jo tre grupper som møttes i Stary hvis jeg har skjønt dette riktig:

1 - TDO på helikopteret, jeg og en annen på bakken som skulle hente sistemann nedi i sentrum.
2 - Dere to som var friendly lootere. (?)
3 - Engarde og en eller to andre.

Vi ble først beskutt i helikopteret og 5 minutter etterpå ble vi snipet fra en fjelltopp. Det var her han ene døde og jeg logget som en jenteunge.
Sist endret av Bombasa; 7. juli 2012 kl. 22:18.
Also, jeg var bare med en annen

Og vi drepte 1 fyr som het noe med Z rett før supermakert i stary. Så om du var på et fjell var det ikke oss Bombasa
Sist endret av Parkour Gamer; 7. juli 2012 kl. 22:17.
Jeg har en tendens til å skyte med en gang jeg ser en som sikter mot meg, med mindre jeg vet hvem personen er og snakker med personen over Skype o.l.

Bombasa: Det var bare meg og Engarde ved Stary i går, jeg gjemte meg i en busk litt ved siden av mens Engarde og vennen din ble drept :P

Skal prøve å bli mer friendly fra nå av, har derimot 0 murders på serveren men har skutt 1-2 personer.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Parkour Gamer Vis innlegg
Also, jeg var bare med en annen

Og vi drepte 1 fyr som het noe med Z rett før supermakert i stary. Så om du var på et fjell var det ikke oss Bombasa
Vis hele sitatet...
Vi var i utkanten av stary på vei innover byen da vi ble skutt på av et par stykker som lå oppe i åsen og moret seg. Tror de lå oppe i åsen iallefall.

Men ingen visste på den tiden at vi var 3 grupper inne i byen samtidig. Kan være at iSatan skjøt på oss fordi han trudde vi var dere.
Sist endret av Bombasa; 7. juli 2012 kl. 22:25.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Vi var i utkanten av stary på vei innover byen da vi ble skutt på av et par stykker som lå oppe i åsen og moret seg.

Men ingen visste på den tiden at vi var 3 grupper inne i byen samtidig. Kan være at iSatan skjøt på oss fordi han trudde vi var dere.
Vis hele sitatet...

Det var Engarde som skjøt på dere mens jeg satt i en busk litt ved siden av han. Da Engarde døde gikk jeg så sakte inn i byen og inn i et hus og logga av der.
OKOKOK

Jeg og mine to kolegaer gikk inn fra sør, ved det store lagerbygget uten en dritt i. jeg bare "jeg går opp her og scouter" så gikk de to mot to låver, der ble de drept av to (?), de drepte han ene. Andre fyren gjemte seg inne i den lange hvite låven, jeg bomma når jeg skøyt han. Hele tiden sirkla et heli rundt som vi var JÆVLIG nervøse for, jeg gjemte meg hver gang. Endte med at jeg gikk ned, prøvde å finne å drepe fyren, men han var borte. Løp så langs utkanten og så masse agro zeds, så så jeg aldri noen flere folk før jeg stakk til NW.

Det er hvertfall min gruppe, vi skøyt ingen i heli eller noen andre en de som attacka oss
Longboarder
zitare's Avatar
Sitat av Parkour Gamer Vis innlegg
Also, jeg var bare med en annen

Og vi drepte 1 fyr som het noe med Z rett før supermakert i stary. Så om du var på et fjell var det ikke oss Bombasa
Vis hele sitatet...
Dere drepte meg :P Samtidig som jeg tok en av dere.. Hehe. :P
Jeg kan ikke joine har 2500 i ping og får connection failed. :P
Noen som vet om heli har blitt fjernet fra spillet? Har hørt myter om det
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Noen som vet om heli har blitt fjernet fra spillet? Har hørt myter om det
Vis hele sitatet...
Det spawnar ikkje nye helikopter som kan reparerast eller flygast på offentlege serverar med relativt ny patch, men gamle helikopter som blei fiksa før heli-spawn blei skrudd av finst framleis, heilt til dei blir øydelagt. Det er ikkje mange igjen.

Dette impliserer at alle helikopter på nFF-serveren er lagt inn av admin.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Hvem i helvette gikk amokk på NW airfield?
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hvem i helvette gikk amokk på NW airfield?
Vis hele sitatet...
Når?

Jeg og John Taco var der i 23-01 tiden, og raida. Men var ingen players der tror jeg. Bare 50-100 zeds.
Dette var jo bare dritt, teste ut serveren men den var helt lik alle de andre, folk bare dreper hverandre instantly on sight, fuck this.
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
UPDATE: Fikk en BSOD mitt i en session.
Serveren er oppe nå

Sitat av Swam Vis innlegg
Dette var jo bare dritt, teste ut serveren men den var helt lik alle de andre, folk bare dreper hverandre instantly on sight, fuck this.
Vis hele sitatet...
Hva trodde du at serveren var? En fredfull plass uten slåssing? Hadde blitt kjedelig jævlig fort
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Swam Vis innlegg
Dette var jo bare dritt, teste ut serveren men den var helt lik alle de andre, folk bare dreper hverandre instantly on sight, fuck this.
Vis hele sitatet...
QQ carebear


Admin, stemmer det at helikoptre er fjernet?
Sitat av Swam Vis innlegg
Dette var jo bare dritt, teste ut serveren men den var helt lik alle de andre, folk bare dreper hverandre instantly on sight, fuck this.
Vis hele sitatet...

Hva forventer du at folk skal gjøre når de har samlet det som samles kan? Logge av å slutte å spille?
Jeg skal ihvertfall gjøre mitt for å være vennlig, fredlig og snill.
Men er enig med de fleste; det er litt vanskelig når du har et våpen som peker rett imot deg.

PEK LØPET TIL HELVETE UNNA DA!
Sist endret av Rolsen Royce; 8. juli 2012 kl. 11:16.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Forresten, jeg drepte en kis ved bensinstasjonen mellom elektro og cherno igår, beklager det, men hvorfor i faen løper du et zombie-train rett inn i meg når jeg prøver å snike meg bort til bensintankene?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Haagens Vis innlegg
Hva forventer du at folk skal gjøre når de har samlet det som samles kan? Logge av å slutte å spille?
Vis hele sitatet...
Nå kan jeg garantere deg at 95% ++av dem som løper rundt og dreper folk konstant ikke har alt av loot.

Det er som oftest motsatt. De som løper rundt og konstant dreper folk dør også oftere og har derfor oftere mye dårligere loot.
Får ikke til å joine jeg får bare Connecting Failed
å der var session lost :/
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Oppe igjen snart? Lyst til å spille
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
Den er jo oppe nå?
bah, jaja fikk jo hentet en del tin i elektro isåfall ^^.
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
UPDATE: Serveren går ned om en 4 timer, og blir skrudd på igjen når jeg står opp
Noen ide om hva jeg må gjøre for å klare og joine? får opp 2500 i ping og connection lost hver gang jeg prøver nå Oo
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Noen ide om hva jeg må gjøre for å klare og joine? får opp 2500 i ping og connection lost hver gang jeg prøver nå Oo
Vis hele sitatet...
Restart spillet
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Nå kan jeg garantere deg at 95% ++av dem som løper rundt og dreper folk konstant ikke har alt av loot.

Det er som oftest motsatt. De som løper rundt og konstant dreper folk dør også oftere og har derfor oftere mye dårligere loot.
Vis hele sitatet...
Sant nok. Men du skjønner hva jeg mener. JEg skal ikke samle loot så veldig lenge før jeg blir lei av å gjemme meg. Den exploration delen av spillet blir liksom litt dull når man har spillt igjennom en par ganger å vet hvordan alle bygningene man kan gå inn i ser ut å hva man kan finne der ;p
TheDarkOne har du fikset problemet mitt? Er usynlig for alt og alle... Har prøvd å trykke respawn og restart, men fungerer ikke. Kunne du drept meg in-game?
Halloen! Er ny på forumet og spillet, en venn av meg(WhyNot) ba meg skrive en post her og spør om noen er intressert i å Teame up med meg, han sier det er kjedelig å spille alene så kunne de hjelpa meg litt med å komme igang, Takk!
Har akkurat kjøpt meg Arma2 + Operation Arrowhead, og jeg har også installert Six Launcher. Jeg har prøvd en god stund å logge inn nå, men jeg blir stuck på loading screen. Helt svart skjerm med ferdig loading bar. Jeg har sjekka etter en løsning, men 0 luck.
Jeg så det var meninga å bruke Beta Patch, men den siden der man skal laste den ned funker ikke, så det får ikke hjulpet meg veldig mye.

Noen som er villige til å hjelpe meg?