Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  615 52224
Sitat av FatMan Vis innlegg
Å dø pga ping i DayZ er da mye verre enn å dø i BF3
Vis hele sitatet...
Det har mye mindre å si da. For det første møter du sjelden på players (om du er god) og for det andre så pleier alle å ha dårlig ping når serveren "lagger".

Har aldri merket at pingen ødelegger for meg. Kan få dårlig connection til serveren, men da får jo alle det.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Det har mye mindre å si da. For det første møter du sjelden på players (om du er god) og for det andre så pleier alle å ha dårlig ping når serveren "lagger".

Har aldri merket at pingen ødelegger for meg. Kan få dårlig connection til serveren, men da får jo alle det.
Vis hele sitatet...
This.
Har heller aldri opplevd at ping har ødelagt noe som helst.
Jeg forstår ikke helt har DayZ.com egen server? Jeg har lastet ned DayZ commander, å der finner jeg masse servere, men planen var jo å finne en fast server og spille på? Noen forslag til gode servere? Gjærne hvor jeg kan hilse på dere !
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Jeg forstår ikke helt har DayZ.com egen server? Jeg har lastet ned DayZ commander, å der finner jeg masse servere, men planen var jo å finne en fast server og spille på? Noen forslag til gode servere? Gjærne hvor jeg kan hilse på dere !
Vis hele sitatet...
Norway serverne eller AWA sin når den er tilbake
Ourdayz 1 og 2 anbefales. Da helst server 2. Nesten utelukkende norske folk, er privat hive, med alle de fordelene det har Ingen cheat eller hax i det hele tatt.. Ikke vært en eneste som har tatt en Alt + F4 på meg de ukene jeg har vært der.

Må skaffe eget passord da PM meg om du er interessert.

Edit: Har egen TS server også, folk er veldig artige å spille med.
Sist endret av hyd; 3. september 2012 kl. 22:15.
Nå er serveren min tilbake:
DayZ - AWA PRIVATE HIVE (v1.7.2.5/build 96061) [REGULAR][GMT][SIDE CHANNEL ENABLED]

Den har ikke kommet opp i DayZCommander osv enda.
Sitat av AWA Vis innlegg
Nå er serveren min tilbake:
DayZ - AWA PRIVATE HIVE (v1.7.2.5/build 96061) [REGULAR][GMT][SIDE CHANNEL ENABLED]

Den har ikke kommet opp i DayZCommander osv enda.
Vis hele sitatet...
Kjøretøy er resatt?

Hehe, blir vehicle-farming de neste dagene
Noe aktivitet på serveren nowadays?
Sitat av Neutralizer Vis innlegg
Noe aktivitet på serveren nowadays?
Vis hele sitatet...
Den originale serveren hostet av TheDarkOne er lagt ned, men du kan alltids spille på min!
Sitat av AWA Vis innlegg
Nå er serveren min tilbake:
DayZ - AWA PRIVATE HIVE (v1.7.2.5/build 96061) [REGULAR][GMT][SIDE CHANNEL ENABLED]

Den har ikke kommet opp i DayZCommander osv enda.
Vis hele sitatet...
Hadde vært lettere å gi ut IP, bare kopiere IPen inn på favoritter, går fortere just sayin'.
Hjelp meg..

Har starta DayZ, men skjønner ikke en dritt.

Nå står jeg på et eller annet fjell, og ser ikke noe annet enn fjell, fjell, fjell, trær, trær, trær, gress, gress, gress og atter fjell, trær og gress.

Det er flere spillere på serveren... Men finner jo ikke frem til sivilasjonen.

... Hvor skal jeg? Hvordan vet jeg hvor jeg skal gå?
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Hjelp meg..

Har starta DayZ, men skjønner ikke en dritt.

Nå står jeg på et eller annet fjell, og ser ikke noe annet enn fjell, fjell, fjell, trær, trær, trær, gress, gress, gress og atter fjell, trær og gress.

Det er flere spillere på serveren... Men finner jo ikke frem til sivilasjonen.

... Hvor skal jeg? Hvordan vet jeg hvor jeg skal gå?
Vis hele sitatet...
North west airfield og stary sobor er vel der de fleste lusker, uten om bandittene i cherno og elektro da.

Ditt viktigste verktøy: Kart!

Ellers var det en del bra tips i denne tråden

Ja, det tar en stund og bli kjent med kartet, og byggninger du kan og ikke kan gå inn i, men faen så artig det er når du skjønner litt!
Sitat av Legevakten Vis innlegg

... Hvor skal jeg? Hvordan vet jeg hvor jeg skal gå?
Vis hele sitatet...
Hvis du hverken har kart eller kompass så må du bruke et online kart feks. Finn ut hvor du er. Det er det viktigste. Se etter ting som er på kartet, veier, vann, byer/bygninger, fjell(om du er flink til å lese kart).

Når du skal navigere uten kart og kompass bruk skyene. De går alltid øst.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei
jeg ser etter en klan å joine eller bli med å spille med noen
jeg startet i forrige uke å spille spillet og sett en del youtube videoer for å bli bedre.
jeg har død lite og overlevd noen dager nå
hvis jeg kan joine noen eller en klan hadde det vært fint å pm meg
Er noen av DayZ serverne fortsatt oppe? Jeg finner ikke Ourdayz serverne, og AWA servern forsvinner og kommer hele tiden :P..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av roadude Vis innlegg
Er noen av DayZ serverne fortsatt oppe? Jeg finner ikke Ourdayz serverne, og AWA servern forsvinner og kommer hele tiden :P..
Vis hele sitatet...
Lurer på det samme