Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  288 27059
85 druid resto/balance med sugent gear
85 mage arcane/frost med halfass gear
og en warrior på 84.5 som blir 85 snart ikke noe godt gear der enda, men kjører Prot så satser på att det skal gå bra og få tak i noe godt etter ding

Speller på Stormscale i ett ok Norskt guild, raider over en lav sko, men jeg har ikke gear nok enda, særs lite hjelpe vilje i guildn, men trivelige folk sånn ellers

om noen speller på SS eller vil kjøre crosrealms så hyl ut spiller mest PVE, så trenger noen som kan lære meg tank triks i 85 insts
2x lvl 85 DK. Dårlig gearet.
1x lvl 85 Druid. 380 pve resto og feral tank.
1x lvl 85 Warlock. 392 pvp demonology.
1x lvl 85 Mage. 378 arcane.
1x lvl 85 Paladin. 333 tankadin.
1x lvl 85 Hunter. Dårlig gearet.
1x lvl 85 Shaman. 382 resto pvp.
1x lvl 82 Priest.
1x lvl 50 Warrior.

Har det meste av professions makset, på alle char's. Kan trygt si jeg er lei.
Elemental / Resto Shaman her. (ilvl 397 for de som bryr seg om sånt ^^)
Makey på Kazzak. PM hvis du vil ha real ID
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Noen som husker magien ved vanilla? Husker å ha startet en Night Elf Hunter og spilte bestandig med WoW's bakgrunnsmusikk og ble helt revet med i spillet, nå handler det bare om "drep-et-visst-antall-mobs-og-kom-tilbake"-quest's og hjernedøde wow-spillere som håper du "brenner i helvette" om man "wiper" på Deathwing.
Vis hele sitatet...

Nostalgia returns!
blei spørt i går om hvordan jeg kunne være sargeant uten og være lvl 85 har jo sargeant tittelen fra vanilla tidene

han kiddn visste ikke att det hadde vært noe før cata stakkars unge
blei spørt i går om hvordan jeg kunne være sargeant uten og være lvl 85 har jo sargeant tittelen fra vanilla tidene

han kiddn visste ikke att det hadde vært noe før cata stakkars unge

hadda en lvl 85 palla healer igår, følte meg uovervinnelig, kunne jo pulle alt som var på en gang uten att han gikk tom for mana hadde bare dps`n i gruppa klart og generere nok dps så hadde det ikke tatt så sjukt lang tid heller var en mage som whina no jævli for han gikk halve instn og wanda fikk aldri tid til og drikke, for healern pusha framover morro for unga(og meg da seff)
Jeg vil game WOW, men det koster 1000 kr :P

Går det ann å laste ned trial og kjøpe gamecard og spille videre uten å kjøpe alle spillene?
SourceydruidRavencrest.

Er officer i guilden People of The North. 100% skandinavisk guild med hyggelig stemning og raids et par ganger i uka. Ta kontakt om du ønsker invite. Vi er ca 50/50 nordmenn/svensker.
Sist endret av Source; 20. februar 2012 kl. 13:51.
koster jo ikke 1k og spille wow, kjøp Cata og spill fra 0-85 uten problem
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
koster jo ikke 1k og spille wow, kjøp Cata og spill fra 0-85 uten problem
Vis hele sitatet...
Jeg må jo ha alle spillene?...
Og de koster ikke i nærheten av 1k.

Og for å si det slik. Du trenger Battlechest som inkluderer Vanilla og TBC, så trenger du Wrath og Cata. Samlet pris på offgamers = under 500kr.
Sist endret av Lovegame; 20. februar 2012 kl. 14:40.
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Jeg må jo ha alle spillene?...
Vis hele sitatet...
Ja, 497,- NOK + gametime + frakt hos komplett

579,- NOK + gametime for å være nøyaktig.
gametime kjøper du selvfølgelig på nett.
Sist endret av MrCryptical; 20. februar 2012 kl. 14:41.
de første 20 lvls kan spilles uten gametime synes jeg set sto på wow sia..
trudde igrunn man bare trengte cata cd for og spella hele greia om dagen jeg...
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
de første 20 lvls kan spilles uten gametime synes jeg set sto på wow sia..
trudde igrunn man bare trengte cata cd for og spella hele greia om dagen jeg...
Vis hele sitatet...
Det kan stemme.

Det kan også kanskje stemme? Anyone confirm? Jeg er usikker på hvordan dette er nå..
Du må kjøpe alle for å spille cata.
På offgamers får du battlechest, wotlk og cata for 337kr, og du slipper å tenke på frakt. Du får det med en gang på e-post.
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
de første 20 lvls kan spilles uten gametime synes jeg set sto på wow sia..
trudde igrunn man bare trengte cata cd for og spella hele greia om dagen jeg...
Vis hele sitatet...
du kan ikke aktivere cata uten wotlk så nei
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
http://sig.lanjelin.com/img/andreaswb.png
Mage er på grim batol, resten er på talnivarr.
Vis hele sitatet...
Morsomt. Jeg spilte også på Talnivarr horde til jeg nettopp flyttet til Grim Batol alliance. Planen er derimot å flytte *alt* av chars når jeg føler det er verdt det økonomisk. Talnivarr var sørgelig til tider med så få spillere.

Sitat av jimmern76 Vis innlegg
Niftztwo - Grim batol (Got Issues)
Vis hele sitatet...
Spiller med dem ^
Sist endret av Dyret; 20. februar 2012 kl. 16:15.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Dyret Vis innlegg
Morsomt. Jeg spilte også på Talnivarr horde til jeg nettopp flyttet til Grim Batol alliance. Planen er derimot å flytte *alt* av chars når jeg føler det er verdt det økonomisk. Talnivarr var sørgelig til tider med så få spillere.
Vis hele sitatet...
Talnivarr dør ut mer og mer. Husker du spilte Unbelievr i catch, om jeg ikke tar heelt feil? Antakeligvis den karakteren du også har flyttet til Grim Batol?

Kanskje etterhvert som fritiden løser seg litt mer opp så blir jeg å komme meg inn i raiding igjen, men for øyeblikket er det ikke tid til alt man har lyst til.
Sist endret av Zyke; 20. februar 2012 kl. 16:30.
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Regnet på pris i går med tanke på en kompis som vil begynne. På blizzard sin shop koster det 440-ish for Vanilla, TBC, WOTLK, CATA og 2 mnd spilletid.
Spilte wow i 3 timer, så ble jeg lei. Hmm..
Trådstarter
Da er det startet en guild på ravencrest ( Horde ) vi er 5 stk og trenger healers tanks og dps
Pm meg for info
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Er interessert i å spille med andre fra Twisting Nether Horde, ellers er jeg særdeles lei av å migrate. Guilds som overnevnte har rykte på seg for å ikke holde ut lenge. Folk migrater, ser at guildet ikke fungerer, money wasted. Ligger mer arbeid i slikt enn folk tror
Trådstarter
Det spørs helt på hvem som blir med da, hvis folk er helt retards og ikke leser tacs og ikke har 10 i iq og ikke skjønner att dem skal stå i dritt så er det ikke rart det går i dass
http://sig.lanjelin.com/img/glenni.png

Er de jeg spiller på for øyeblikket, har 85 warr og 85 druid og. Begynnte igjen for 2 uker siden, etter en pause på rundt et år. Skal hive inn en annen account, holy pala nå.
Sist endret av Glenni; 21. februar 2012 kl. 23:04.
Trådstarter
Sitat av Glenni Vis innlegg
http://sig.lanjelin.com/img/glenni.png

Er de jeg spiller på for øyeblikket, har 85 warr og 85 druid og. Begynnte igjen for 2 uker siden, etter en pause på rundt et år. Skal hive inn en annen account, holy pala nå.
Vis hele sitatet...
Start på Ravencrest horde hvis du ikke har bestemt serv enda
Sitat av Heiho Vis innlegg
Start på Ravencrest horde hvis du ikke har bestemt serv enda
Vis hele sitatet...
Spiller på stormscale, men hopper kanskje innom på ravencrest en gang.
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Det kan stemme.

Det kan også kanskje stemme? Anyone confirm? Jeg er usikker på hvordan dette er nå..
Vis hele sitatet...
Du trenger bare og installere Cata CDen, dvs du trenger ikke instalere Vanilla -> TBC -> WotLK -> Cata. Men kan gå rett på Cata. Men du må ha kjøpt og aktivert alle spillene for å faktisk spille cata.
Får vel slenge inn mine chars også.
http://sig.lanjelin.com/img/lanjelin.png
Main på Boulderfist, men spiller mest (selv om jeg spiller lite for tiden) på Grim Batol. Begge Horde.

Kjekt å se at folk bruker nettsiden min, håper dere er mer fornøyd med den enn meg
Sitat av Glenni Vis innlegg
Spiller på stormscale, men hopper kanskje innom på ravencrest en gang.
Vis hele sitatet...
wee enda en fortapt sjel som er på SS da er vi 2 stk

har 3 stk 85 på SS så orker ikke stresset med og migrerer til andre steder
men om man klarer og holde seg unna ogrimmar så mye som mulig så er det jo ingen problem

Soulgrind er ingame nick på warriorn som jeg spiller mest atm om du sku trenge en tank til vanlige insts i lvl 84/85

Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Får vel slenge inn mine chars også.
http://sig.lanjelin.com/img/lanjelin.png
Main på Boulderfist, men spiller mest (selv om jeg spiller lite for tiden) på Grim Batol. Begge Horde.

Kjekt å se at folk bruker nettsiden min, håper dere er mer fornøyd med den enn meg
Vis hele sitatet...
hvordan har du tid til alle disse 85`s ?
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
hvordan har du tid til alle disse 85`s ?
Vis hele sitatet...
Tipper han botter. Ikke noe galt i det, botter som en helt selv, da det er eneste jeg synes er noe særlig moro med WoW lengre : /
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Tipper han botter. Ikke noe galt i det, botter som en helt selv, da det er eneste jeg synes er noe særlig moro med WoW lengre : /
Vis hele sitatet...
Har nok ikke bottet nei. Spillt siden release, stoppet med PvP i slutten av vanilla, raiding i slutten av TBC. Fortsatte dog med å spille like mye, men gikk mer i farming(er på goldlimit med 1 char) / leveling av chars.

Er stort sett bare innom ved events og nye patcher for tiden, men hender jeg er på for å spille litt med kamerater..
har 3 lvl 85's 1 på burning blade warrior (okkla aliance) og 2 på darksorrow (raversdream holy/shadow priest lvl 85 horde) og en alliance (shugârbabe lvl 85 hunter alliance)
Sist endret av okkla; 22. februar 2012 kl. 14:08.
Flysjokolade - Stormrage (Pala Healer)
Noen som er down for noe PvP? Har plass til 2 flere. Vil helst ha med meg en healer, må grinde gear. Skype er en flott bonus, men absolutt ikke nødvendig! Gi meg en PM med realID'n din!
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Fikk en haug med PM's etter jeg skrev jeg botta, så i steden for å svare på alle de, kan jeg heller skrive et innlegg her.

Botten jeg bruker er (selvfølgelig) honorbuddy, som i grunn er det eneste reelle alternativet. Det krever noe innsikt å sette opp, og hvis du ikke orker/gidder å lese litt dokumentasjon, foreslår jeg at du driter i hele prosjektet. Det er en utrolig bra bot, og man kan levle 1-85 utelukkende på questing, it's that good. Den støtter igrunn det meste mellom himmel og jord. Hvis noen har spørsmål rundt botten, kan jeg til dels hjelpe til, men jeg er nådeløs når det gjelder tilbakestående spørsmål du hadde fått svar på etter 2 søk på google.
Hm vurderer å begynne igjen, blir da max lvl 70. Men hvor skal jeg spille? Har før spilt på ravencrest og to til jeg ikke husker. Ingen som vil være med på noe xp boost når jeg kommer meg til lvl 25 cirka?
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Fikk en haug med PM's etter jeg skrev jeg botta, så i steden for å svare på alle de, kan jeg heller skrive et innlegg her.

Botten jeg bruker er (selvfølgelig) honorbuddy, som i grunn er det eneste reelle alternativet. Det krever noe innsikt å sette opp, og hvis du ikke orker/gidder å lese litt dokumentasjon, foreslår jeg at du driter i hele prosjektet. Det er en utrolig bra bot, og man kan levle 1-85 utelukkende på questing, it's that good. Den støtter igrunn det meste mellom himmel og jord. Hvis noen har spørsmål rundt botten, kan jeg til dels hjelpe til, men jeg er nådeløs når det gjelder tilbakestående spørsmål du hadde fått svar på etter 2 søk på google.
Vis hele sitatet...
Back in the days bruke jeg WoW mimic (mimicusa), har ikke vært borti honorbuddy før. WoWmimic var lett å bruke, og man kan sette den opp til å fighte hvor man vil.
Har en 85 shaman på Grim Batol, Alliance. Flere fra Grim Batol her ser jeg!
Flytta fra Genjuros, helt død, gresk server. Anbefales ikke, haha.
Sitat av Plastikkposn Vis innlegg
Har en 85 shaman på Grim Batol, Alliance. Flere fra Grim Batol her ser jeg!
Flytta fra Genjuros, helt død, gresk server. Anbefales ikke, haha.
Vis hele sitatet...
Min første level 60 var på Genjuros, dette var i vanillatider. Genjuros var tider, axaxaxax ^^ vimset meg også til Grim Batol til slutt.
Sist endret av mo3; 24. februar 2012 kl. 00:43.
laxzzi og meg driver på med BG's for tiden, må gi healeren creds som klarer å holde meg oppe gjennom flerfoldige alliancer! Har plass til flere som vil være med!
Noen fler som vil bli med?
Alle steder vi går tar vi over, så fint med ekstra om noen ønsker!
Har en level 37Warrior Tauren. Men, etter at den medfølgende spilletiden gikk ut gadd jeg ikke spille mer. Begynte å spille Forsaken World her om dagen, finner det morsommere og mer givende enn WoW, og så er det gratis
Begynte faktisk med WOW for en uke siden, er level 70 straks, og skal selvfølgelig fortsette. Er mage (bloodelf, Horde) og spiller på serveren Stormscale!
Sist endret av Kitchenfreak; 26. februar 2012 kl. 00:52.
Spiller på Burning Steppes PVP, er Gnome Warrior, ganske ny i spillet så er ikke mer enn level 27
Bytter gjerne server for å spille med folk herfra
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Kickalina - Human paladin, Outland EU.
Har en undead rogue med greit pvp gear som jeg kunne tenke meg å flytte litt på. Er litt kjedelig der hvor jeg er nå. Om det koster mer enn 200g for en 40+ agi socket, så dropper jeg det. Warrioren min på Aszune mister tonnevis av gull på grunn av økonomien.
Jeg spiller Pre TBC på Feenix sine servere. Veldig god kvalitet og serveren kjører på den beste patchen fra den tid. Svært lite er endret og er veldig blizz like. ( Ingen instant lvl 60, du må levle, men dette tar ca 1/2 dag.
Sitat av nissenisse Vis innlegg
Jeg spiller Pre TBC på Feenix sine servere. Veldig god kvalitet og serveren kjører på den beste patchen fra den tid. Svært lite er endret og er veldig blizz like. ( Ingen instant lvl 60, du må levle, men dette tar ca 1/2 dag.
Vis hele sitatet...

Feenix har en instant også. En ting til: Ikke kall det "veldig blizzlike" når du bruker en halv dag på å lvle. Det å nå level 60 på den tiden kunne ta uker hvis du er ekstremt dedikert og erfaren, måneder om du lå på middels. Leveling var en stor del av vanilla, noe jeg savner.
Truzant - 85 warrior humanpve/pvp
Prigo - 85 priest gnome pve
server: The Sha'tar

tok pause fra desember men vurdere spiller igjen snart og lvle en ny character.

PM hvis noen vil lvle sammen med meg