Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  371 41381
Mange som har forhåndsbestillt? Jeg har og jeg gleder som like mye til å teste betaen som jeg gjorde til julaften i 93!
Ja jeg fikk betaen ved å forhåndsbestille, gleder meg veldig
Hvilken server skal dere freaks bruke?
http://www.arena.net/blog/choosing-a...n-guild-wars-2
hmm. har de sendt ut beta invitasjonene allerede? Til alle?
Du kan følge de på facebook...
Der skrev de at de begynte å sende ut i går kveld, men er nok ikke alle som har fått enda siden det er så mange Har du forhåndsbestilt spillet og lagd deg en bruker så er du sikra tilgang
alright. Takk sakrru ha

Har lagt bruker og fått sånn karakter kode osv ja
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
download as soon as possible so you’re ready to start playing when the festivities begin on Friday, April 27, at noon PDT (GMT -7). The Beta Weekend Event will end Sunday, April 29, at 11:59 p.m. PDT (GMT -7).

Fant ut att vi får spille KL21:00 på fredag.

Vi må finne en "felles" server.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Kommer dette spillet til å bli freemium / ha mikrotransaksjoner? Isåfall kan de drite i min stemme.

Ellers synes jeg det ser fett ut.
Vis hele sitatet...
De satser på mikrotransaksjoner ja. De kjører litt den "f2p" foretningsmodellen.


Dersom det er flere av dere som skal spille betaen i dag hadde det vært awesome om dere kunne ta kontakt (PM), så vi kanskje kan spelle på samme server.

Har freak valgt ut en server enda?
Noen som får til å connecte til betaen nå? Jeg får error :s
Ja. betaen var oppe i en drøy time, før den gikk ned da alle skulle logge på.
Så den er nede nå?
Logga du inn før kl 21 da eller? Jeg får forskjellige errorer, der i blant:unable to connect to a login server. This could be caused by a internet routing issue :/
Får unable to connect to a login server. This could be caused by an internet routing issue.

Edit: ah, du også ja.. Nei jeg prøvde etter 21:00.. Har også fått bare unable to connect. Lurer på om det bare er oss eller om alle har det problemet?
Sist endret av IpN; 27. april 2012 kl. 22:23.
ja, den er nede
Kom meg inn, laga en character men like etter cut scene ble hele skjermen svart, måtte restarte pc'n og nå kommer jeg ikke inn igjen.
Jeg fikk laget en char i stad, men etter 1 skritt ingame så tryna alt. Servern dæva : )

Bare å smøre seg med tålmodighet
Hvilke profession har dere valgt?

Kom akkurat inn, men er litt usikker på hva jeg skal velge.
Sist endret av alexey; 27. april 2012 kl. 23:01.
Jepp, sikkert bare sinnsykt mye trafikk.

Valgte Norn Warrior for det var det jeg spilte mest av i GW1. Men tenker å prøve ut Elementalist og Necromancer også.
Håpe i allefall at end game blir bra. Det er mitt største spørsmål om gw2. Sida det ikkje e subscription på det så treng ikkje arenanet noken motivasjon for å holde folk spelande etter at dei har kjøpt spelet. Dei gjorde det vel ganske bra i gw. Det er jo heller ingen gear grind sida dei fokuserer på at endgame skal vere likt for alle. Når du dinge maxlvl så kan du kjappt skaffe deg det beste gearet og så e det berre visuals som gjelde (som e greitt nok i seg sjølv, men kanskje ikkje nok motivasjon for å holde alle spelande.) Trur dei må ta å lage noken typa motivasjon for å holde oss spelande i endgame.

Swtor har jo gear du kan grinde som berre har pitte små boosts på, men som ikkje e gamebreaking gode, det kunne jo ha vore eit alternativ.

andre motiverande element eg ikkje har fått med meg?
jeg trur "kult gear" er nok motivasjon for mange. Dessuten så er det mange som synes det er morsomt å bare klare en boss, ikke nødvendigvis få sykt mye loot av bossen.

Kan være tøft å vise frem at man har tatt visse raids med gear også : )
Sitat av SeeWhen Vis innlegg
jeg trur "kult gear" er nok motivasjon for mange. Dessuten så er det mange som synes det er morsomt å bare klare en boss, ikke nødvendigvis få sykt mye loot av bossen.

Kan være tøft å vise frem at man har tatt visse raids med gear også : )
Vis hele sitatet...
E einig med deg at det e nok motivasjon, men eg e fortsatt redd for at det ikkje held over lang tid. Også storien va noke eg likte godt i det orginale gw, får håpe dei klare å lage noken bra historia slik som gw factions

Tida får vise korleis det blir
Jeg er inne! Hvilken server har dere valgt?
EDIT: Ble kasta ut igjen når jeg skulle velge character
Sist endret av packman; 27. april 2012 kl. 23:30.
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Kom inn for rundt 20min siden. Fikk lagd en character. Ble disconnecta rett etter intro cinematicen

Sliter med å komme inn igjen nå.
Kom inn, men er så syykt lag. Tar 5 sekunder før man gjør noe til det skjer, hvertfall på min server.
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Æsj kom inn, men ble disconnecta med engang. For en nedtur, gledet meg så mye. Tror jeg får prøve meg igjen imorgen.
Jeg spiller nå har tatt første mission, men lagger veldig, tror kanskje nok det er serveren og ikke pcen min sin skyld Er verken imponert eller skuffa så langt over spillet...
Fikk spilt i 10 min før jeg ble kastet ut. Delay på 3-4 sekunder.

ødelegger spillopplevelsen, så ble litt deppa.

Prøver igjen i morgen !
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Mye lettere og komme inn nå ja. BAre spilt til lvl 3. So far, so good.
Batshit insane
Quadraxis's Avatar
Serverne ser ut til å være mer stabile i dag ja. ^^ Gleder meg som fanden til release nå som jeg har fått blod på tann av å ha spilt beta i hele dag.
Sitat av Quadraxis Vis innlegg
Serverne ser ut til å være mer stabile i dag ja. ^^ Gleder meg som fanden til release nå som jeg har fått blod på tann av å ha spilt beta i hele dag.
Vis hele sitatet...
Spiller kommer sikkert ikke ut før Oktober eller no
Sitat av SirMartin Vis innlegg
Spiller kommer sikkert ikke ut før Oktober eller no
Vis hele sitatet...

Spillet kommer når det er ferdig når det er, gjenstår å se
Batshit insane
Quadraxis's Avatar
Sitat av SeeWhen Vis innlegg
Spillet kommer når det er ferdig når det er, gjenstår å se
Vis hele sitatet...
Yeah, en utvikler av ArenaNets kaliber vil nok ikke slippe ut GW2 før de selv føler det er ferdig, uten press fra utgiver. Det morsomme er jo at betaen kunne like så greit vært det ferdige spillet i forhold til hvilken stand endel andre mmo's og andre spill har vært under release...

En release kommer nok rundt høsten ja, satser på at det blir flere beta-events innen da. ^^
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Er release fortsatt uvisst? Hvordan er spillet i forhold til WoW? Skal prøves!
Ja det er fortsatt uvisst, har ikke nok erfaring med WoW til å uttale meg om det...
ArenaNet skrev dette på sin facebook side:
"We’ll be conducting a stress test on Monday May 14 from 11 AM to 6:00 PM PDT (-7 GMT).

This special test event is open only to Pre-Purchase customers who have registered their accounts. With your help, we can conduct important tests and address some of the issues we identified during our first Beta Weekend Event. During this event, all you need to do is play normally with a new or existing character on your Beta account using the same game client. Please note that since this is a stress test of our servers, you may experience some in-game performance issues. If you’ve pre-purchased Guild Wars 2 and wish to participate in the stress test, we recommend that you register the account and download the game client.
"
▼ ... noen uker senere ... ▼
Neste beta event blir 8-10 Juni ifølge bloggen deres.
Da får de som har forhåndskjøpt det og registrert kodene sine spille, og det ser ut som folk som ikke har kjøpt det enda skal få muligheter til å få koder.
For those who haven’t yet pre-purchased Guild Wars 2, you’ll still have a chance to play in the beta. We’re teaming up with our partners to give away keys for Beta Weekend Event 2, so follow us on Twitter and Facebook to get the latest news.
Vis hele sitatet...
orbeck: Se på disse youtube klippene, har ikke prøvd spillet enda, men skal ærlig innrømme at jeg gleder meg til det kommer.
Thief gameplay. Her ser man hvordan dynamic events fungerer, noe som ser ganske underholdenes ut.
Underwater overview. Jeg har ikke spilt WoW mye, men jeg likte at man kunne gå ut i vannet, noe en ikke kan i Guild Wars.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ny beta nå til helga, og skal visst være med en del oppgraderinger.

Bare jeg som synes at Guild Wars 2 ikke likner på Guild Wars i det hele tatt? Hadde ikke tittelen vært Guild Wars 2 hadde jeg aldri gjetta at det er samme serie, utenom noen få ting går igjen som Charr osv. Er som et helt standard MMO, men hvertfall et bra MMO så langt da.
Betaen er online, gamer nå kom rett inn og kjører helt smood, imotsetning til forrige beta
▼ ... noen uker senere ... ▼
Lanseringsdatoen er klar, gjør dere klare til den 28.08.2012!
http://www.youtube.com/watch?v=t-CB0...layer_embedded
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av IpN Vis innlegg
Ny beta nå til helga, og skal visst være med en del oppgraderinger.

Bare jeg som synes at Guild Wars 2 ikke likner på Guild Wars i det hele tatt? Hadde ikke tittelen vært Guild Wars 2 hadde jeg aldri gjetta at det er samme serie, utenom noen få ting går igjen som Charr osv. Er som et helt standard MMO, men hvertfall et bra MMO så langt da.
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ikke lest meg mye opp på historien, men dette skjer vel mange år etter GW1 sin historie. Du er i samme verden, jeg sprang rundt i Old Ascalon området. De knytter også ting fra GW1 sin story om du følger "personal story" delen.

Forøvrig er det også ny beta helg før release for de som har forhåndskjøpt. 20-22 Juli
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fikk snappet tak i en betakey til helgen. Aldri prøvd GW så skal bli spennende å se.
Sitter å prøver å finne ut av hva jeg skal spille og hete, alltid problematisk!
Ser ut til at spill progressen har blitt resatt, hvilken world spiller dere på? ser ut til at jeg må velge på nytt
Jeg valgte å basere meg på den serveren som hadde det mest badass navnet, derfor havnet jeg på Underworld. OoooOo.
Fuuuuuuu eg vil prøve nu! Noen som selger en key for helgen?!
Wow.... erfolk fornøyd med Asura eller?


Fytti er det beste jeg har sett i mmo noensinne. Jeg trodde Lions Arch var en ekstrem by... bare vent til du ser Rata Sum om natten.

Og utsende til rasen er så utrolig gjennomført. Er ikke så fan av gnome raser i fantasy spill, men di her ser nesten alien ut. Og di passer perfekt som engineers.


Dette spillet blir bare bedre og bedre
Hva er folks tanker om final event på morraen idag?

Selv spilte jeg sammen med Reddit på Whiteside Ridge, hvor mitt lag (rødt) vant med 10 igjen og det var kun grønn som hadde 1 igjen til slutt. Fikk ikke med meg om noen greide å drepe han før det var over når box o' fun kom fram.

Jeg spilte meget passivt og defensivt, holdt meg til sumpen hvor jeg fant plasser med mye rations få hadde fult liv og fult med rations. Hadde en hær av vennlige roboter rundt meg, også så jeg del fiendtlige roboter som gikk sammen med en som var i live, pulsen gikk opp, og duelen startet. Det var veldig vanskelig å å få treffe han iogmet at det var roboter over alt. Tilslutt gikk jeg seirende ut av duelen. Endte vel opp med å kun drepe en. Kom også midt oppi noen svære kamper med der kom jeg meg vekk fortes mulig

Jeg likte konseptet veldig mye og håper i fremtiden med av disse type eventene.
I denne betaen tilbrakte jeg mesteparten av tiden i WorldvsWorld. Jeg prøvde aldri PvP mer enn to ganger i GW1, men jeg må si det var utrulig kult!
Vi gikk fra å eie nærmest alt, til å kjempe for livet mot hærer rett utenfor spawn point. Følelsen av å endelig få tatt over ett tårn man har kjempet for i lang tid er digg, og det er spennende med oppgraderinger av basene samt fiffig plassering av siege equipments for å klare å holde ett tårn på grenseland mellom de to andre lagene.

Nå er det bare 32 dager til de som har forhåndskjøpt får spille
Koste meg masse med pvp! Lenge siden et MMO har vært så gøy : )
Mmh, bare 25 dager igjen

http://i197.photobucket.com/albums/aa308/JVMyhre/20120729_220629.jpg
D:
Har leita etter Collectors Edition i norge, men ser ut som om de fleste er utsolgt?

Hvis jeg bestiller fra f.eks. CDON, vil de sende den 28. August eller dagen jeg forhåndsbestiller? Står at jeg kun har 5 dager på å aktivere konto etter at spillet er sluppet.

Kan man forhåndsbestille Collectors Edition på GameStop over nett?
Sitat av Claryn Vis innlegg
Hvis jeg bestiller fra f.eks. CDON, vil de sende den 28. August eller dagen jeg forhåndsbestiller? Står at jeg kun har 5 dager på å aktivere konto etter at spillet er sluppet.
Vis hele sitatet...
Bestilte min av Komplett på torsdagen, å fikk den på lørdagen
Samme gjelder sikkert CDON
Core tester og har gått lei før launch