Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1174
Hei.

Har fått henda i noen geltabs som visstnok skal inneholde 2c-b. Vet at LSD kommer som slike av og til, men har aldri hørt at 2c-b selges som geltabs.

Spørsmålet blir da om det er noen andre her som har opplevd 2c-b iform av dette?
Tror faktisk det finnes folk som bøffer ved å si at det er LSD i geltabs, men så er det 2c-x, og vice verca. Du får smake på de! (tulla) Smaker de bittert (kan det godt være 2c-x), eller smaker de noe i det hele tatt, er det ikke LSD.

Selv om 2c-x er pulver, kan de være i geltabs om pulveret er oppløst i noe.
Men dette vet egentlig jeg veldig lite om, og det kommer sikkert flere svar når klokka ikke er 05:45!
Sist endret av Lachrymology; 30. desember 2009 kl. 06:46.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
det kan være 2c-b såklart, og det kan være hva som helst annet.

akkurat det er umulig for oss å svare på, har ikke ikke lest noe her inne om folk som har fått 2c-hvasomhelst i gelnoesomhelst.
Det jo som med piller det her. Hadde du vært like skeptisk om du hadde fått piller? :P

Gøyale dealere og "produsenter" finner på mye skøy innimellom, jeg tviler ikke særlig på at det inneholder 2C-B om det er det dere skal kjøpe, noe mer enn jeg ville tvilt på innholdet i en uorginal pille eller en kapsel.
At syre kommer på slike bittesmå geltabs og blottere er forsåvidt ikke rart da en normal lsd dose i dag kanskje bare er på en fks. 100mikrogram.

En god 2c-b dosering ligger vel på rundt 25milligram, altså 25 000 mikrogram. Man får jo selvfølgelig effekt selv på svakere doseringer, men 2c-b er såpass billig at det ikke er noe poeng å være gjerrig på det

Det jeg dog lurer på er om en god dose 2c-b i det hele tatt får plass på en slik blotter?
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Jeg tenkte egentlig ikke på synsing, men om noen faktisk har kommet over noen gelatinkapsler som de er temmelig sikre på at inneholdt 2c-b, eller i verste fall et 2c-* stoff.
Geltab og gelatinkapsler er vel ikke helt det samme.. Geltabs inneholder gjerne noe flytende, mens en gelatinkapsel mest sannsynlig vil inneholde pulver.. Har du fått noe med flytende stoff, eller er det i pulverform?

Har vært borti 2c-stoffer flere ganger i gelatinkapsler i pulverform.
Siden man på ingen måte kan være sikker på hva disse kapslene inneholder, ville jeg vært skeptisk. En kan jo selvfølgelig bli lurt når det kommer til piller også, men det virker bare litt ekstra "shady" for meg, når et stoff som gjerne kommer i pulver/pille form blir omsatt i kapsler. Men for all del, det er godt mulig det stemmer. Som Saape her sier, har han vært borti 2c i kapsler.
Personlig ville jeg stilt meg litt "mer" skeptisk til dette, en om jeg fikk det i forventet "fassong", og om jeg var usikker ville jeg ikke handlet fra noen med mindre jeg har handlet før, og har god kontakt med vedkommende, og har gode tidligere erfaringer. Det er ikke morro om den kapselen er det siste du noengang svelger.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Sitat av Saape Vis innlegg
Geltab og gelatinkapsler er vel ikke helt det samme.. Geltabs inneholder gjerne noe flytende, mens en gelatinkapsel mest sannsynlig vil inneholde pulver.. Har du fått noe med flytende stoff, eller er det i pulverform?

Har vært borti 2c-stoffer flere ganger i gelatinkapsler i pulverform.
Vis hele sitatet...
Sa feil i den siste posten der. Mente selvfølgelig geltabs.