Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 532
Broren min har tenkt å kjøpe seg en ny PC som han kan spille diverse skytespill på. Battlefield2 etc.

Tenkte jeg kunne høre med dere her før han evt. går til innkjøp.

Her er link til selve Pc'en: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10394

Specs:



* Cooler Master Elite 310 Sort/Sølv
* Silver Power SP-400P2C, 400W PSU
* Intel Core™ 2 Duo E7400 2,8GHz,
* ASUS P5QPL-AM, G41, Socket-775
* Corsair Value S. PC5300 DDR2 2GB
* XFX Radeon HD 5750 512MB GDDR5
* Lite-On DVD+RW burner IHAS124-19
* USB2 multikortleser 3.5" sort for
* Seagate Barracuda 7200.12 500GB
* Logitech Deluxe 250 Keyboard NO
* Logitech OEM S-120 2.0 høyttaler
* Microsoft Windows 7 Home Premium
* Garanti 3 år - Sende inn
Hvis hab hivedsakelig skal spille BF2, så trenger du ikke noe bedre enn det. Du burde ha hvertfall 4 gig ram! koster ingenting nå tildags for en bundle med 4 gig. En PSU med 600W hadde kanskje også vært å foretrekke, i tilfelle oppgradering senere
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Kan si såpass at han ikke kommer til å drive å oppgradere osv. senere. Han er bare i en fase i et par år nå, som vi alle er.

Egentlig så vet jeg at det ikke er noe vits i å starte slike tråder her. Det er jo uansett noe som kan forbedres.

Men det passer fint til BF2? Daså, takk for hjelpa.
Sitat av ollibolli Vis innlegg
Hvis hab hivedsakelig skal spille BF2, så trenger du ikke noe bedre enn det. Du burde ha hvertfall 4 gig ram! koster ingenting nå tildags for en bundle med 4 gig. En PSU med 600W hadde kanskje også vært å foretrekke, i tilfelle oppgradering senere
Vis hele sitatet...
På komplett er det jo mulig å konfigurere, 4gb ram var en mulighet og større psu

legg på så det blir 4gb ram, koster ikke all verden
Sist endret av HabbaLaBiba; 28. desember 2009 kl. 19:13.
Legg til Intel Core™ 2 Duo E8500 3.16GHz, Corsair TX 650W PSU og Corsair TWIN2X PC6400C5DHX DDR2 4GB KIT Kit w/2x 2GB XMS2-6400.

Da har du det lille ekstra som gjør at pcn varer lenger.