Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1825
jeg har røyket begge men hver gang jeg gjør det så kjenner jeg ingenting i mens vennene mine blir høye noe forklaring
Hvor mange ganger har du røyket? Det er ikke unormalt å ikke kjenne det de første gangene. Selv måtte jeg røyke fem ganger før jeg kjente det, og jeg skal si deg at jeg kjente det godt! Det var nærmest en psykadellisk opplevelse.
Trådstarter
6 0
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Hvor mange ganger har du røyket? Det er ikke unormalt å ikke kjenne det de første gangene. Selv måtte jeg røyke fem ganger før jeg kjente det, og jeg skal si deg at jeg kjente det godt! Det var nærmest en psykadellisk opplevelse.
Vis hele sitatet...
jeg har røyket mange ganger i forsøk på og kjenne noe
Det er vanlig å ikke merke noe de første gangene. Vil du merke noe, så sørg for å trekk det dypt ned i lungene. Sett mange som tar det bare i munnen eller halsen før de får det ut.
Det her er meget individuelt på mennesker, jeg ble bøttefjern første gang jeg røyket, mens andre ble ike det. Så anbefaler noe taålmodighet.. Og hvis du kjenner at dette ikke er noe for deg så slutter du med det!
Har hørt fra mange at de måtte røyke 5-6 eller faktisk opp til 10 ganger før de ble ordentlig fjerne.
Kanskje kombinasjon av dette + at du ikke trekker ned røyken skikkelig.
I starten husker jeg at selve tobakken var et hinder for meg, ble alt for nikotinsjokka før jeg klarte å røyke nok til å bli ordentlig skakk.

Du må også være sikker på at du klarer å trekke røyken ned i lungene, og ikke bare nederst i halsen og opp igjen.
Jeg husker jeg likte å la røyken være 2-3 sekunder i kjeften før jeg trakk ned, slik at det ikke var så varmt.
Ellers vil jeg egentlig anbefale å røyke shitten reint på f.eks bong eller pipe (helst pipe, det er lett å røyke for mye på bong når man ikke kjenner grensene sine).
lykke til!
Slenger meg på å sier at du må holde røyken lengre inne jeg. Hakke hørt før at det ikke skal fungere på noen.
Sitat av Inspecta_Deck Vis innlegg
Slenger meg på å sier at du må holde røyken lengre inne jeg. Hakke hørt før at det ikke skal fungere på noen.
Vis hele sitatet...
Å holde røyken lenge inne utgjør ikke noe da de partiklene blir absorbert med én gang de ankommer lungene. Alt man må passe på som nybegynner er å trekke røyken godt nok ned og ikke la den sitte igjen på vei ned slik som flere har nevnt tidligere i tråden.
Sist endret av SoppVandreren; 14. desember 2015 kl. 20:15.
Jeg føler i hvert fall at jeg blir fjernere når jeg holder røyken lengre inne, men takk for tipset. Visste ikke det.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er en samletråd om fenomenet her: Jeg blir ikke høy/stein på cannabis-tråden.
Sist endret av Dodecha; 14. desember 2015 kl. 20:32.