Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  288 27071
På Stormscale Horde går Reins of the Crimson Deathcharger for 8k, ligger på det tidobbelte på Frostwhisper Alliance.
"Alle" har en, virker det som.
Sitat av mu99 Vis innlegg
Grim Batol Alliance! Beste stedet for norske folk imo.
Poke meg ingame, Løstøs.
Vis hele sitatet...
Jeg også er Grim Batol Ally, men når jeg forsøker å adde deg kommer det bare at du må være "Part of my alliance" :P
Iphone bare fucket opp alt
Add Lôstôs!
Sist endret av mu99; 14. september 2012 kl. 12:14.
Horde på Twisting Nether, men ser for meg at eg havner på enten Grim Batol eller Outland. Kun PvP
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ser ut som det ble en hva og hvor dere spiller tråd, hehe. Hva synes dere om Mop? er selv level 90 og har kommet i gang med gearing på min shaman
Sist endret av Heiho; 1. oktober 2012 kl. 09:26.
Sitat av Heiho Vis innlegg
Ser ut som det ble en hva og hvor dere spiller tråd, hehe. Hva synes dere om Mop? er selv level 90 og har kommet i gang med gearing på min shaman
Vis hele sitatet...
Liker veldig mye av det nye Har nettopp gearet opp rougen min til 463 ilvl, og venter nå i spenning på raids
Sitat av danielsk Vis innlegg
Liker veldig mye av det nye Har nettopp gearet opp rougen min til 463 ilvl, og venter nå i spenning på raids
Vis hele sitatet...
oioi, 449 enda bare som resto.. venter på raid jeg også, blir artig! Kommer i morgen i btw
Spiller på Grim Batol Ally med rundt 15 kompiser. Stor samling av norske der, vi kjører bg's og raid sammen hele tiden, poke Memitim ingame!
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Spiller på Grim Batol Ally med rundt 15 kompiser. Stor samling av norske der, vi kjører bg's og raid sammen hele tiden, poke Memitim ingame!
Vis hele sitatet...
Horde eller ally? Starter dere med raiding med en gang det kommer?
Leter etter en god pvp server, stormscale er jo helt latterlig.. noen tips?
Er horde, vurderer sterkt å skifte over til Alliance
Yepp , spiller alliance på sylvanas
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Üknow Vis innlegg
Leter etter en god pvp server, stormscale er jo helt latterlig.. noen tips?
Er horde, vurderer sterkt å skifte over til Alliance
Vis hele sitatet...
Du har jo stormscale og raven som top pvp server, som jeg synes da.. Alliance på raven og horde på stormscale, har spilt på begge. Og nå etter mop kom ut må du nok regne med kø på begge
horde, hunter, the maelstrom
Brutalistica ally darksarrow kan få mere info på pm
alle klasser på spillet over 76 på frostwhisper For the horde!
Legger til enda en post for å forfriske den gamle litt. Jeg er guildleder av en guild som heter La Onda på EU ravencrest alliance. Har ledet den siden tidlig cataclysm

Vi har en egen nettside hvor man kan applikere til guilden: www.la-onda.guildlaunch.com

Det er en internasjonal guild, men vi har fortsatt flest skandinaviere. Akkurat nå hadde jeg blitt veldig glad hvis noen fra freak hadde vært intereste i å joine noen raids og eventuelt få en plass i guilden. Vi kjører ett roster setup hvor vi kjører to 10 man raid teams 3 timer 3 dager i uken. Dette tillater oss å skreddersy raiderne våre til bossene vi kommer til å møte.

Vi har akkurat fått ned 4/6 MsV og jobber aktivt med fler bosser. Vi trenger for det meste bare DPS. Bare å PM'e meg eller legge igjen en applikasjon.

- Lucii (EU ravencrest, alliance)
har 90priest og druid, og resten i level 85 på Outland@horde
Hvis du trenger en dps rogue for guilden din Slappfisk, så kan jeg vurdere og bytte server, add "tomstian.s.r@gmail.com" på real ID hves du vill snakke mere
Shaman & Priest, Alliance, The Maelstrom
DK, Horde, The Maelstrom
Jeg trenger healers og dps til guilden min på Frostwisper ally!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Shattered Hand @ Breef ! add meg
▼ ... over en måned senere ... ▼
Add meg gjerne på real ID @ Deluxe
Spiller Horde på Argent Dawn btw.
startet å spille på Archangel(TBC private server) har snart full epic gear er blizzlike
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Back to ravencrest ally ! Add meg på real id hvis det ønskes.. ja, jeg vet jeg har en fin e-mail
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
90 Hpal, ArmsWarr, Frost mage, Frost/unholy DK på Twisting nether horde og resto sham på Ragnaros Horde, kun PvP though.
46 characters, med gjennomsnittlig lvl 75.39.
Holder hovedsaklig til på Jaedenar(Horde), hvor dette er mainen min.

Spiller stort sett på et veldig casualnivå, med farming av ting jeg ikke har farmet ennå, grinding etc.
Ikke glad i PvP, og har kun etpar få LFR i ny og ne.
Har characters på Grim batol, allliance(90 mage) og horde (87 paladin og 80 death knight, samt en 66 hunter) Har også en lvl 70 eller noe druid på Outland.
Pm hvis noen er keen på å starte guild eller bare game sammen!
Noen som vil sende meg en "Reqruit a friend" invitasjon?
Sitat av kuBaB Vis innlegg
Noen som vil sende meg en "Reqruit a friend" invitasjon?
Vis hele sitatet...
Kan sende deg en jeg ;D
Ally på Auchindoun her Spiller bare slack these days
Det er en del som spiller ja..
Ut i fra tidligere tråder ser det ut som om de fleste ikke spiller det, da de kjøper seg til lvl 90 o:
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Spillet starter jo strengt tatt ikke før lvl 90 da. Levling er gøy en gang, passe lei etter 4-5
Noen som vil ha RAF?
Sitat av Amtlib Vis innlegg
Noen som vil ha RAF?
Vis hele sitatet...
Hva tenker du på?
At du rekrutterer noen eller motsatt?
Sitat av dantrix Vis innlegg
Hva tenker du på?
At du rekrutterer noen eller motsatt?
Vis hele sitatet...
Jeg tenker på at jeg skal rekruttere Trenger en spill-partner
▼ ... over en måned senere ... ▼
har en warrior lvl 86 på bronze dragonflight men er lei av å spille på han å alle som jeg kjenner som spilte wow er sluttet å det er så sykt kjedelig å game alene.
er det noen som er interessert i å lage en ny character?
Sitat av Gamer-x Vis innlegg
har en warrior lvl 86 på bronze dragonflight men er lei av å spille på han å alle som jeg kjenner som spilte wow er sluttet å det er så sykt kjedelig å game alene.
er det noen som er interessert i å lage en ny character?
Vis hele sitatet...
Spiller selv på Bronze Dragonflight Jeg og en haug andre nordmenn i guildet vårt : )
Jeg spiller!
Er det noen på Jaedenar her? horde!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spiller på Bronze Dragonflight. Noen som har en guild som interessert i en Druid som skal levles fra 85 til 90 snart? Alliance...

Send pm (på freak) ved interesse