Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  78 5117
Sitat av Jonta Vis innlegg
Angående mat og drikke så blir det vel grilling om det er ute kan jeg tenke meg.
Vis hele sitatet...
Så da satser vi på at Rema 1000 magisk kommer ned til oss med hamburgere, biff, etc?

Eller skal hver og en ta med selv?
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Så da satser vi på at Rema 1000 magisk kommer ned til oss med hamburgere, biff, etc?

Eller skal hver og en ta med selv?
Vis hele sitatet...
Ikke det at jeg har noe som helst med dette treffet å gjøre, og jeg prøver ikke være frekk, men er ikke det en selvfølge?
Sitat av Elemental Vis innlegg
Ikke det at jeg har noe som helst med dette treffet å gjøre, og jeg prøver ikke være frekk, men er ikke det en selvfølge?
Vis hele sitatet...
idk, har aldri vært på et treff så...
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Eller skal hver og en ta med selv?
Vis hele sitatet...
Ta med deg noe du selv vil spise og drikke, du :-)
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Det er den 13 dere er blitt enige om, yep? Passer fint for meg og, men hvorfor rotvollfjæra? Mye enklere å møtes i byen en plass først ihvertfall. Med tanke på bomberman og eventuellt andre som ikke vet hvor den er.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Aight, foreslå plass i byen. Marinen?
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Marinen sounds good. Jeg prøver ikke å være vankselig her altså, men tror det jevnt over er best å treffes i byen.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Marinen sounds good. Jeg prøver ikke å være vankselig her altså, men tror det jevnt over er best å treffes i byen.
Vis hele sitatet...
Hvor er det?

Er det på vest-siden av byen kommer jeg ikke da jeg bare har sykkel som transport
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Det er bak domkirka, ved elva og elgeseter bru.
Sist endret av VinumSabbathi; 9. august 2010 kl. 23:59.
ArbeidsledigProletar
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Kan vi ikke bare ta et lite brekk og snike oss inn på den nye ungdomsklubben på Charlottenlund?

Det var faktisk en spøk...

:O 100 posts
Vis hele sitatet...
Den klubben virker ikke, henger fremdeles ungdommer utenfor kirka og maser om at man skal handle snus for dem. Ellers så har de diverse tilrop.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Den klubben virker ikke, henger fremdeles ungdommer utenfor kirka og maser om at man skal handle snus for dem. Ellers så har de diverse tilrop.
Vis hele sitatet...
Vi tar jo den de bygger nå, de bygger for hele østbyen og mer

Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Det er bak domkirka, ved elva og elgeseter bru.
Vis hele sitatet...
Da finner jeg vel fram^^, er bare nedoverbakker for det meste xD
Sålenge været er bra så er det ikke umulig at jeg/kjæreste møter opp
Sist endret av Tothep; 10. august 2010 kl. 11:14.
Men.... Da er vi vel enige om plass, dato og tid?
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Lol, skal faktiskt til broren min (nFF Brukernavn)'|di3m0b' imorgen (11.08.2010), i Trondheim, men tviler på at det blir noe treff..

EDIT: Kunne vært lurt å si dato DU hadde planlagt, OG hva du hadde planlagt. Visst det hadde vært øl i parken hadde ikke jeg vært med for å si det sånn, men da kunne man iallefall så fått en liten tanke på hva man skal gjøre, og om det er mulig.
Sist endret av kribw; 10. august 2010 kl. 13:10.
Sitat av kribw Vis innlegg
Lol, skal faktiskt til broren min (nFF Brukernavn)'|di3m0b' imorgen (11.08.2010), i Trondheim, men tviler på at det blir noe treff..

EDIT: Kunne vært lurt å si dato DU hadde planlagt, OG hva du hadde planlagt. Visst det hadde vært øl i parken hadde ikke jeg vært med for å si det sånn, men da kunne man iallefall så fått en liten tanke på hva man skal gjøre, og om det er mulig.
Vis hele sitatet...
Det var ikke jeg som kom med den 13, men det ser ut til at de fleste er enige i det så :P
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Da Marinen er ganske stort foreslår jeg å spesifisere det litt mer. La oss si "rett fram for kanonene bak erkebispegården"?

Når man altså står der oppe og ser rett frem mot elva skal man kunne se gjengen.

kribw: Søsken av |d13m0b faktisk. Få ham med, ser ikke ut til at han har vært på vanlig treff på evigheter.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Jeg skal se om jeg kan ta med Sovjet-flagget mitt, for å gjøre det lettere å identifisere oss. Noen innvendinger?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
BomberMan: Nope. Vi er jo alle kommunistfrimurere ansatt i Kripos, så å medbringe flagget ditt vil styrke moralen i treffet
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Flagg høres ut som en plan, jeg har følgende: Union jack, palestinsk, anonymous og amsterdam.
Hva blir den minst politisk korrekte kombinasjonen?
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Anon og Amsterdam + gode gamle Sovjet bør da vekke litt oppsikt. Har lenge tenkt å kjøpe et frimurerflagg til nettopp slike anledninger, men treffet kom litt brått på denne gangen.
Stas, jeg kommer.
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Det var ikke jeg som kom med den 13, men det ser ut til at de fleste er enige i det så :P
Vis hele sitatet...
Hehe, skal lese igjennom post's nå, men visst det ikke blir noe anna en grilling og det blir mellom 11.-15. August, så kan det godt være at jeg og '|di3m0b' kommer, visst han vil.

Sitat av Jonta Vis innlegg
Da Marinen er ganske stort foreslår jeg å spesifisere det litt mer. La oss si "rett fram for kanonene bak erkebispegården"?

Når man altså står der oppe og ser rett frem mot elva skal man kunne se gjengen.

kribw: Søsken av |d13m0b faktisk. Få ham med, ser ikke ut til at han har vært på vanlig treff på evigheter.
Vis hele sitatet...
Har foreslått det til han på MSN nå (21:47, 10.08.2010), så visst dette blir grilling, og ikke 'ølparty' kan det være mulig
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Ble akkurat klar over at jeg har skrever '|d13m0b' feil >_<
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Flagg høres ut som en plan, jeg har følgende: Union jack, palestinsk, anonymous og amsterdam.
Hva blir den minst politisk korrekte kombinasjonen?
Vis hele sitatet...
Skulle gjerne stilt opp og gjort oss synlige med min jakke med påmontert palestinaflagg på ryggen, men må desverre melde avbud siden jeg reiser til Øya for å se Iggy Pop da!

Er med igjen neste gang!
Vi kan jo ta å lage et eget flagg med Freak-logoen?
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Vi kan jo ta å lage et eget flagg med Freak-logoen?
Vis hele sitatet...
Ja du kan bare sette igang! (Sarkasme) :P
Kleint å dra aleine, men det er mulig jeg dukker opp med ei venninne eller to.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Sitat av CaCO3.Siri Vis innlegg
Kleint å dra aleine, men det er mulig jeg dukker opp med ei venninne eller to.
Vis hele sitatet...
Venninner er alltid velkommen.