Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  79 13365
Kom over noe svart afghaner som jeg ble litt usikker på.
Riktig nok så har jeg ikke røyka så mye av det men husker å mene at jeg ble grisefjern av det,litt lei hvis jeg røyka det i lengre perioder.

Noen som har sett denne typen før?
Smaker omtrent ingenting når man spiser det,er det normalt??
Blir litt skev av det men standard tjall blir jeg mer skakk av..

Virker mykt som faen og lukter meget godt,lukter skikkelig svarting liksom.

Kan dette være bøff?

Bilde:
http://img80.imageshack.us/img80/5010/dscn2004.jpg
Sist endret av mentalmelt; 20. mai 2010 kl. 20:26. Grunn: alt for stort bilde
Tar den gjerne jeg hvis du ikke vil ha den!
Merker også at jeg blir litt annerledes skakk av svarting, blir fortere innrøyka også..
ArbeidsledigProletar
Har akkurat samme. Tror du mekker dårlig om du ikke blir fjern av å røyke. HVis du ender opp med helt hvit aske er den ren. http://www.onlinepot.org/hash/hash.htm Kilde.
Phanorama's Avatar
Trådstarter
Har du helt den samme Batabusa?
Tygg en liten bit av et hjørne,hva smaker tjallen din?

Jeg blir skakk men litt mer oppegående,virker svakere enn å røyke vanlig marokk.

Står merket Afghanistan Super Quality 2009 "
Problemet med svarting er att de fleste ikke klarer å mekke den ordentlig, rasp den opp til å små biter du klarer, bland så med den mengden tobakk du vill.
Nå legger du alt oppi en skje evt. skje av sølvpapir (funker best) eller bunnen på en øl-boks eller noe lignende det er VIKTIG å røre/riste på det så det ikke brenner seg, tøm det over på blekka igjen og kna ut klumpene.
Er viktig å være forsiktig med hvor mye du varmer det men du lærer det fort, fikk du ikke ut alle klumpene første gang så er det bare å gjenta.
Sist endret av Aaatcho; 20. mai 2010 kl. 20:33.
Fikk svarting med litt gull på en gang. Var visst gullstempla og skulle få deg fjern som en ugle. Viste seg å være det største drittet jeg har vært borti.. Ikke langt i fra soap..
har røyket god svarting før, men forrige helg kjøpte jeg meg litt sorting og det funket overaskende dårlig, nesten som dårlig gatehasj fra oslo. kan hende det er fra det samme partiet du har kjøpt.
Sist endret av Awareness; 20. mai 2010 kl. 20:47.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Phanorama Vis innlegg
Har du helt den samme Batabusa?
Tygg en liten bit av et hjørne,hva smaker tjallen din?

Jeg blir skakk men litt mer oppegående,virker svakere enn å røyke vanlig marokk.

Står merket Afghanistan Super Quality 2009 "
Vis hele sitatet...
Smaker svakt av det det lukter, kanskje litt "krydderish", og spyttet ble grønt
Phanorama's Avatar
Trådstarter
Hmmm

Noen som synes denne tjallen ser kjent ut? Oslo er ikke så stort!!

Røyka et par harde på vannpipa igår og ble psykedelisk rar fjern men samtidig oppegående.
Såpass fjern at bilkjøring var påkanten til ubehagelig.

Sitter her 3 dagen og lurer på om det enda er bøff,selv om at jeg blir koko fjern hver kveld etter noen harde trekk.
Men så annerledes fjern?

Skjønner det ikke,det lukter så sinnsykt godt at man nesten vil spise det.
Smake på tjallen med tunga og det smaker ingenting?

Jeg er totalt forvirret..

Nesten som at tjallen er litt svak kanskje?

Skal sette meg ned nå og mekke en som du beskriver Iste2008
Det er vanlig å bli anderledes fjærn av sorting, blir mere høy en stein.
Sitat av Phanorama Vis innlegg
Hmmm


Røyka et par harde på vannpipa igår og ble psykedelisk rar fjern men samtidig oppegående.
Såpass fjern at bilkjøring var påkanten til ubehagelig.


Vis hele sitatet...
vennligst ikke kjør motoriserte kjøretøy når du er rusa.
Sitat av rustibus Vis innlegg
vennligst ikke kjør motoriserte kjøretøy når du er rusa.
Vis hele sitatet...
Er ikke tvil om at man kjører best under nyktre forhold. Men!!!
Det er faktisk bevist at man kjører sikrere når man er skev i kontra av det å være drita / full av andre stoffer.
Seff skal man ungå å kjøre påvirket i det hele tatt. Men må man så må man! Da er det å være skev somregel intet problem!
Jeg synes ikke det smaker som sorting. Vet ikke hva du mener med bøff jeg? Blandet med annen dårlig hasj kanskje?
Den fungerer helt greit, men jeg får lett "munchies" på den, men heller 100 kroner for den enn 150 for dritt weed og hasj.
En skal ikke stole på fargen alene. Har vært borti sorting som gjorde meg utrolig stein og en gang greier som ikke engang virker som det var hasj. Merkelig rus.
Phanorama's Avatar
Trådstarter
Etter å ha røyket dette i 2-3 dager så blir jeg bare mer og mer fjern for hver gang jeg røyker...
Funker veldig bra egentlig...Men på en psykedelisk måte?

Beklager frustrasjonen folkens!
Jeg var i Goa nydelig. Den sortingen som taxi sjåførene og gateselgere solgte, var sånn som Phanomara beskriver. Seig, svart og lukter digg,og klin lik som på bildet, men å røyke den var skikkelig nedtur/skuffelse.
Jeg har kun røyka sorting i Norge, og der har den truffet som en knyttneve (kul dealer..heldig)

Fikk dog tak i skikkelig god sorting. Lå litt arbeid og flaks bak, etter mye om og men så befant jeg meg i ei luguber sjappe som lå ved et veikryss v en elv langt ut på landsbygda bak strendene.
Sortingen der var på halve prisen av på gata, virkningen helt drøy, men som sagt et litt skummelt sted, Indiske junkies med skinnjakker (-hei det var 30 grader der!)

Pakketur til India i jula var genialt.

Sorry at dette ble litt off topic..
Har kun røyket sorting en gang, men tror det er ganske vanlig at man ikke blir sånn sofaparkert av sorting. Også blir man fort innrøyket på den, i.o.m at den sorte er den rene thc bomben. Jeg vet ikke helt, men du blir ikke blown away på sorting. Det er bare sånn den funker. Tror jeg da..
Sitat av Ɖexter Vis innlegg
Er ikke tvil om at man kjører best under nyktre forhold. Men!!!
Det er faktisk bevist at man kjører sikrere når man er skev i kontra av det å være drita / full av andre stoffer.
Seff skal man ungå å kjøre påvirket i det hele tatt. Men må man så må man! Da er det å være skev somregel intet problem!
Vis hele sitatet...
Den holdningen der kan du ta å stappe opp der solen aldri skinner.
Du kan i det minste holde deg for god for å spre slike spekulative konklusjoner på steder hvor det vanker hundre- for ikke å si tusenvis av lettpåvirkelige ungdommer hver dag.
Skjønt de fleste er fornuftige nok til å holde seg unna kjøretøy når de har ruset seg.

Man kjører IKKE i ruset tilstand, uansett!
Enklere enn dette kan det vel egentlig ikke bli?

On topic:

Disse stemplene trenger ikke å symbolisere noe annet enn at det er et salgstriks som naive røykere går på, gang på gang, på gang!
Heldigvis har jeg aldri opplevd å få dårlig vare når jeg har røyka svarting.
Det kan godt hende det er bevist at det ikke er så farlig å kjøre stein, men når du er psykedelisk fjern/veldig høy er evnen til å tenke i tredimensjonalt rom helt på trynet. En kan spekulere i at det tilogmed er farligere enn å kjøre etter å ha drukket noen øl.
Jeg har også forsatt tilgode å røyke sortings som er dårlig.
Men hva var prisen for denne? Du kjøpte vel 100 eller?
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Den holdningen der kan du ta å stappe opp der solen aldri skinner.
Du kan i det minste holde deg for god for å spre slike spekulative konklusjoner på steder hvor det vanker hundre- for ikke å si tusenvis av lettpåvirkelige ungdommer hver dag.
Skjønt de fleste er fornuftige nok til å holde seg unna kjøretøy når de har ruset seg.

Man kjører IKKE i ruset tilstand, uansett!
Enklere enn dette kan det vel egentlig ikke bli?

On topic:

Disse stemplene trenger ikke å symbolisere noe annet enn at det er et salgstriks som naive røykere går på, gang på gang, på gang!
Heldigvis har jeg aldri opplevd å få dårlig vare når jeg har røyka svarting.
Vis hele sitatet...
Har sett en dokumentar og der kjørte de steine, der beviste dem at de kjørte bedre stein en når de var nykter.
@zevz hvilken dokumentar var det? jeg så en dokumentar der en dame kjørte bedre skækk enn om hun hadde drukket alkohol. Selvfølgelig kjørte hun best når hun var nykter. Hvis du har kjørt skækk før vet du at de ikke stemmer.

Uansett finnes masse sortings som er på linje med standard kif, ingen garanti som sier at sortings er bra ei er stempel det dessverre
Jeg har røyka endel sorting i det siste. Og jeg syns det funker grisebra. Eneste er at jeg bare røyker jointer da, og ikke bong. Men hvis jeg lager en joint med ca. 0,2-0,3 i, så blir jeg ganske skakk. Men det er viktig å bruke litt tid da man mekker, slik at man får fordelt det bra.
bare siste året har jeg vel havna opp med svarting 50-60ganger. Alle gangen har svartingen vært av god-god kvalitet ifølge andre. Kan bare si at svarting skuffer stort for meg, og det er ikke mekkinga det går på- Tror det går på individer
sorting synes jeg er kjedelig, og samtidig det feteste jeg kan få tak i.

det vil si, sorting alene blir kjipt for meg; fort innrøyka/slapp og daff feeling/sår hals/etc men hvis jeg blander sortingen med godis så smeller det på som bare juling. fordelen da er at man kan godt bli innrøyka, bare bytte godis og vips så sitter den som en kule igjen.

har sett mye rar "sorting", dvs glupinger som har prøvd etterlingne for å tjene noen raske kroner ved å dumpe det på kontakter de ikke er spes bekymret for å miste. en type både luktet og smakte og fungerte som om noen hadde blanda motorolje og noe dritt tjall for å bli kvitt skiten.

for min del må sortingen ihvertfall blandes for å gi noe bra resultat, sorting alene blir jeg innrøyka på etter 3 dager og da er det bare å glemme hele greia en stund.
Sitat av zevz Vis innlegg
Har sett en dokumentar og der kjørte de steine, der beviste dem at de kjørte bedre stein en når de var nykter.
Vis hele sitatet...
Det er vel derfor alle i formel 1 og rallysport kjører steine, nei fy for et utsagn uten rot i virklighet. Tror du virkelig du er like opplagt til å forutse farer, tolke trafikkbildet og følgte med stein? Hvilken verden er det du lever i?
Har hatt noe som ligner på dette en 2-3 ganger i det siste. Det som en eller annen kar sa; det gjelder å få mekket den skikkelig.

Man kan ikke mekke den på samme måte som man gjør med standard-tjall. Den tar fyr fortere, den blir svært myk og klissete, og den klumper seg veldig lett. Skal du mekke dette må du legge det på noe, f.eks. en skje, og varme den der. Deretter må du legge den i en liten haug tobakk, og gni som om du hadde livet som innsats.

Selv om du mekker den på denne måten, kommer det til å bli mange klumper i mekket ditt. Når du først har fått gnidd ut det værste (Du har bare noen sekunder på dette før den klumper seg på nytt), kan du begynne å mekke på "normalt vis". Aka: Varme opp hele mekket og gni som en helt. Du må regne med at det blir betydelig mindre mekk enn normalt, men dette er samtidig svært potent. Sitter du igjen med like mye mekk som når du har gnidd ut standard-tjall, har du gjort noe galt. Gjenta varmingen og gnuingen helt til det ikke lenger kjennes ut som om du gnir på små gummikuler. Hvis du virkelig vil ta av, blander du grønt inn i mekket. Selvsagt ETTER at du er ferdig med alt av gnuing.

Fordelene med denne typen hasj, i mine øyne: Du blir helt latterlig fjern, selv av små mengder (0.4g ought to do the trick),så du kan ha f.eks. en 5'er ganske lenge. Du kan blande den med andre typer hasj / weed, noe som gir en helt annen effekt, hver gang.

Bakdelene med den er: Den er ufattelig vrien å mekke. Uansett hvor bra du varmer den, har du kun noen sekunder på å få gnidd det ut, før du må varme på nytt. Den klumper seg også svært lett, fordi den er såpass klissete. Du får også lett følelsen av at du blir innrøyka på den, selv om du ikke nødvendigvis blir det. Du er bare fremdeles fjern fra forrige joint.

Kos deg!
Sist endret av Lille Nikotin; 24. mai 2010 kl. 07:50.
Jeg røyker fra akkurat samme batch. Stemplet med Mazar Sharif. Jeg blir i alle fall grisefjern.
Sitat av rettOpp Vis innlegg
Jeg har også forsatt tilgode å røyke sortings som er dårlig.
Men hva var prisen for denne? Du kjøpte vel 100 eller?
Vis hele sitatet...
70 pris
70 pris for sorting? w00t w00t, må betale 150 her jeg bor.
Sitat av Tortia Vis innlegg
70 pris for sorting? w00t w00t, må betale 150 her jeg bor.
Vis hele sitatet...
de fleste må vel det, når man kjøper i større kvanta, (eks 100g osv) får man det jo billigere, såkalt "avslag" her jeg bor men, folk får det billigere jo mer de kjøper, og selger det litt dyrere til f.eks 150 for å få tjent opp noen tusen på jobben selv.. mulig litt dårlig forklart, men du har vel skjønt såpass om du har røyka litt?
joda, jeg skjønner veldig godt hvordan det funker Trodde bare det var snakk om 70 spenn pr gram uansett kvanta.
Sitat av nilsern Vis innlegg
Fikk svarting med litt gull på en gang. Var visst gullstempla og skulle få deg fjern som en ugle. Viste seg å være det største drittet jeg har vært borti.. Ikke langt i fra soap..
Vis hele sitatet...
ah, det beryktede gullstempelet. Som nevnt i mange andre tråder er det bare et salgstriks. 90% av "helt rå" gullstempla sorting i oslo er bare dritt.

Jegt blir alltid skeptisk når jeg kommer over sorting. Det er sjeldent verdt penga..

Sitat av prick Vis innlegg
bare siste året har jeg vel havna opp med svarting 50-60ganger. Alle gangen har svartingen vært av god-god kvalitet ifølge andre. Kan bare si at svarting skuffer stort for meg, og det er ikke mekkinga det går på- Tror det går på individer
Vis hele sitatet...
Jeg tror det går på at siden hasjen ser så myk og fin ut tror alle at den er god. All sorting er myk og fin, men veldig lite er av noe særlig god kvalitet.

Sitat av Ɖexter Vis innlegg
Er ikke tvil om at man kjører best under nyktre forhold. Men!!!
Det er faktisk bevist at man kjører sikrere når man er skev i kontra av det å være drita / full av andre stoffer.
Seff skal man ungå å kjøre påvirket i det hele tatt. Men må man så må man! Da er det å være skev somregel intet problem!
Vis hele sitatet...
Det er også sikrere og kjøre bil om du er dritings enn om du er blind, men det betyr ikke at det er greit å kjøre mens du er dritings.
Sist endret av fetter; 25. mai 2010 kl. 08:15.
Sitat av fetter Vis innlegg
ah, det beryktede gullstempelet. Som nevnt i mange andre tråder er det bare et salgstriks. 90% av "helt rå" gullstempla sorting i oslo er bare dritt.

Jegt blir alltid skeptisk når jeg kommer over sorting. Det er sjeldent verdt penga..


COMMENT: Da har du nok uflaks kjære deg..!

Jeg tror det går på at siden hasjen ser så myk og fin ut tror alle at den er god. All sorting er myk og fin, men veldig lite er av noe særlig god kvalitet.

COMMENT: Da har du nok uflaks kjære deg..!

Det er også sikrere og kjøre bil om du er dritings enn om du er blind, men det betyr ikke at det er greit å kjøre mens du er dritings.
Vis hele sitatet...
haha, godt sagt.
Sitat av Tortia Vis innlegg
joda, jeg skjønner veldig godt hvordan det funker Trodde bare det var snakk om 70 spenn pr gram uansett kvanta.
Vis hele sitatet...
pris er egentlig ganske komplisert og kan påvirkes av forskjellige faktorer som f.eks hvor godt du kjenner han du kjøper av, kvanta, hvor mye gjeld han du kjøper av har, hvordan det står til i markedet (tørke etc), om du blir sett på som ett lett bytte og lurt, om du kriter eller casher etc.

husker for noen år tilbake når ett stort parti ble tatt på grensen rett rundt juletider, folk løp rundt i småpanikk og handlet "standard" crap for 150kr grammet for å sikre seg litt "julegodteri"
Virker på meg som om at greiene kommer fra planter som er tatt litt for tidlig etter å ha lest noen av de utsagnene dere har kommet med. Men det er umulig å være sikker siden jeg ikke har av den typen selv.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Den holdningen der kan du ta å stappe opp der solen aldri skinner.
Du kan i det minste holde deg for god for å spre slike spekulative konklusjoner på steder hvor det vanker hundre- for ikke å si tusenvis av lettpåvirkelige ungdommer hver dag.
Skjønt de fleste er fornuftige nok til å holde seg unna kjøretøy når de har ruset seg.

Man kjører IKKE i ruset tilstand, uansett!
Enklere enn dette kan det vel egentlig ikke bli?

On topic:

Disse stemplene trenger ikke å symbolisere noe annet enn at det er et salgstriks som naive røykere går på, gang på gang, på gang!
Heldigvis har jeg aldri opplevd å få dårlig vare når jeg har røyka svarting.
Vis hele sitatet...
Off topic: Helt enig med det du sir om ungdom og kjøring, men nu skal det sies at vi lever i et fritt land med ytringsfrihet og de fleste ungdom tror de vet alt og lærer ingen før de failer, å må lære den harde måten

On topic: sitter på akkurat samme svartingen nå, den funker ganske bra og er fin å mekke med i motsetning til anna svarting, men æ blir mere høy enn stein, men d kan komme av hvilken plante den kommer ifra.

Glemte å legge med at hasjen smaker pot
kjøpte samme skiten for en liten stund siden, noe av det dårligste jeg har vært borti. Mulig det er fordi jeg ikke klarte å mekke den ordentlig inn på standard mekke måten, men det burde i hvertfall hatt litt effekt. Den så helt fin ut, lukta godt og var myk som faen, men ingen effekt at all. 150 kr rett i dass
Det er "fake" sorting i Oslo, blir solgt som afghan.Ser og føles bra ut(mørk grønn/svart farge når du deler den men blir oksidert til sort raskt etter på)
Den har samme lukt og smak som den utbøffa elvahasjen som det har vært mye av det siste året. Lukter litt søtlig ala` saft.Smaker hasj men dårlig funk og hard for halsen.
Tror at dette partiet var stort siden den har dukka opp flere steder....Ikke kjøp denna dritten
************
Et tips angående mekking av myk hasj
Klem ned biten du skal mekke til en tynn plate
legg den så i i en baggie eller lignende i frysern.
Etter kort tid vil den bli knallhard (er den fortsatt myk etter en tid i frysern kan dette være et tegn på utbøffa saker)
Legg baggien på hardt underlag og slå på den slik at hasjen pulveriseres, det trengs ikke mye kraft til dette.
Bland i mekket diit og kos deg
en grei måte å kvalitets teste hash på er å brenne litt på den. jo mindre og strammere boblene er jo reinere er hashen. veldig mye av den afghanen/sortingen som flyter rundt er såkalt "border-hash". dvs urein hash(blir blanda ut før den blir shippa ut av landet). denne vil nok ikke boble i det hele tatt.
at all sortings er feit bønne er en urban myte! noe rein fin afghan finnes det selfølgelig der ute.
dra frem lighteren så har du noe å gå etter
Sitat av laddish Vis innlegg
Et tips angående mekking av myk hasj
Klem ned biten du skal mekke til en tynn plate
legg den så i i en baggie eller lignende i frysern.
Etter kort tid vil den bli knallhard (er den fortsatt myk etter en tid i frysern kan dette være et tegn på utbøffa saker)
Legg baggien på hardt underlag og slå på den slik at hasjen pulveriseres, det trengs ikke mye kraft til dette.
Bland i mekket diit og kos deg
Vis hele sitatet...

Noen andre som benytter seg av denne metoden? Vil temperaturforskjellen ha noe innvirkning?
Sitat av minigolf Vis innlegg
Noen andre som benytter seg av denne metoden? Vil temperaturforskjellen ha noe innvirkning?
Vis hele sitatet...
Siden ikke hasjen blir varmet opp vil du heller ikke "koke" bort noen virkestoffer.
Den tiner/mykner igjen før du får rulla/fylt brønnen din
Er du interisert av mer info om hasj anbefaler jeg bøkene til Cherniak og Hashish! av Robert C. Clarke. Gode bøker med mye info om alt rundt emne.
Educate yourselfs!!!
1 bit godis + 1 bit sorting.
klem og "kjevle" sortingbiten til en rund flat plate og pakk denne godt rundt godisen
varm den samlede klumpen veldig svakt og forsiktig (hold den minst 10 cm over flammen, liten flamme- eller bruke en skje/sølvpapir og gjør det samme men husk å snu den noen ganger)
når godisen begynner å bobble ut av sortingen er den klar, hvis du får glør på sortingen varmer du ikke forsiktig nok.
gi den 1/2 sekunder i full flamme for å sette prikken over i'en
mekk
klipp og spre mekket utover
varm mekket med lighter/brenner
gni på nytt
klipp etc til du er fornøyd (pipe eller joint mekk etc)
Sitat av Phanorama Vis innlegg
Kom over noe svart afghaner som jeg ble litt usikker på.
Riktig nok så har jeg ikke røyka så mye av det men husker å mene at jeg ble grisefjern av det,litt lei hvis jeg røyka det i lengre perioder.

Noen som har sett denne typen før?
Smaker omtrent ingenting når man spiser det,er det normalt??
Blir litt skev av det men standard tjall blir jeg mer skakk av..

Virker mykt som faen og lukter meget godt,lukter skikkelig svarting liksom.

Kan dette være bøff?

Bilde:
http://img80.imageshack.us/img80/5010/dscn2004.jpg
Vis hele sitatet...
har akkuratt samme type jeg å, ingenting galt med denne her
Mekk den skikkelig og prøv og røyk den uten tobakk så merker du at det ikke er noe bøff
Det er ikke noe "galt" med den ,men den er overprisa og har lite thc.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Anders89 Vis innlegg
Det er ikke noe "galt" med den ,men den er overprisa og har lite thc.
Vis hele sitatet...
Det hørtes litt påståelig. Finnes forskjellige batches osv. Og selv om det er THC som er hovedkomponenten når det kommer til rusgivende stoffer må man ikke ignorere de andre cannanobiodene.
Har sett denne en del ganger i det sisste! Bare bøff!
Sitat av Mr Smoch Vis innlegg
Jeg var i Goa nydelig. Den sortingen som taxi sjåførene og gateselgere solgte, var sånn som Phanomara beskriver. Seig, svart og lukter digg,og klin lik som på bildet, men å røyke den var skikkelig nedtur/skuffelse.
Jeg har kun røyka sorting i Norge, og der har den truffet som en knyttneve (kul dealer..heldig)

Fikk dog tak i skikkelig god sorting. Lå litt arbeid og flaks bak, etter mye om og men så befant jeg meg i ei luguber sjappe som lå ved et veikryss v en elv langt ut på landsbygda bak strendene.
Sortingen der var på halve prisen av på gata, virkningen helt drøy, men som sagt et litt skummelt sted, Indiske junkies med skinnjakker (-hei det var 30 grader der!)

Pakketur til India i jula var genialt.

Sorry at dette ble litt off topic..
Vis hele sitatet...
Hvor i Goa var du? var der sjæl i jula! fikk riktignok ikke røyka no siden jeg var med familien... sorry OT
Jeg hadde aldri røykt noe av mekket til noen av dere.

Just sayin.
Sist endret av Naturgrønn; 4. juni 2010 kl. 01:28.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Jeg hadde aldri røykt noe av mekket til noen av dere.

Just sayin.
Vis hele sitatet...
Bare lurer.. Er det pga av hvordan man mekker eller hva som blir mekket? det er ikke alle som har mulighet til å dyrke urt selv..Ser ikke noe forskjell på å fyre kvalitets hasj mot god grønt utenom preferanse.