Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 6138
Hey freaks! Nå vil jeg begynne å si at jeg trenger ingen pekepinn på bivirkninger og at roids ikke er bra, men tenker å kjøre en kur igjen mdd Winstrol for å øke den anabole effekten under trening, er det noen her som vet hva og hvilke øvelser jeg burde gjøre? Er 2,5 år siden jeg trente sist. Er 183 cm og 74 kg tung, så har ikke veldig mye fett akkurat, ønsker å bli breiere og få større armer og bryst, noen her som kan linke til noe bra treningsøvelser? takker for svar!
Wsup dude.
Greit at du sier du ikke trenger noen moralpreken, men kom igjen a? Du er 183cm/74 kg og ikke trent på 2,5 år og er ikke sikker på hvem øvelser du skal kjøre engang..
Du kan ha veldig gode resultater ved å trene rent enn så lenge, da du sikkert har typ 10 år med trening foran deg for å oppnå maksimalt naturlig potensiale.

Hvis du fortsatt insisterer på å ta noe smågodt vil jeg anbefale deg enten Dianabol eller Turinabol fremfor Winstrol, for ditt formål - det er litt mer egnet for å bygge masse.
Hva øvelser angår kan du egentlig bare søke deg frem til en ganske basic split - nettet flyter av forslag.
Have fun.
Anders ;)
Trådstarter
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Wsup dude.
Greit at du sier du ikke trenger noen moralpreken, men kom igjen a? Du er 183cm/74 kg og ikke trent på 2,5 år og er ikke sikker på hvem øvelser du skal kjøre engang..
Du kan ha veldig gode resultater ved å trene rent enn så lenge, da du sikkert har typ 10 år med trening foran deg for å oppnå maksimalt naturlig potensiale.

Hvis du fortsatt insisterer på å ta noe smågodt vil jeg anbefale deg enten Dianabol eller Turinabol fremfor Winstrol, for ditt formål - det er litt mer egnet for å bygge masse.
Hva øvelser angår kan du egentlig bare søke deg frem til en ganske basic split - nettet flyter av forslag.
Have fun.
Vis hele sitatet...
oki, takk for svar.
Ja, vet jo hva jeg skal bruke, hantler, fristang og ikke apparater, husker mange av øvelsene jeg brukte..men lurer på om det er noe som er bedre å trene enn det, når man er på roids? men hva med trenbolone liquid? er jo hyperanabolt? var litt skeptisk til stækking i skinka, men det er vel bedre enn sånne tabletter som d-bol? Jeg vil bli markert og få blodårene til å sprette ut av arma igjen hehe. Ja jeg vet jeg har det, men klarer ikke trene naturlig, trenger en ekstra boost
Er jo bare å plukke et program med høyt volum på roids. FST-7, GVT eller PPLPPL(med høyere volum) for eksempel skal nok kunne gi deg hva du trenger.
Anders ;)
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Er jo bare å plukke et program med høyt volum på roids. FST-7, GVT eller PPLPPL(med høyere volum) for eksempel skal nok kunne gi deg hva du trenger.
Vis hele sitatet...
Okay takk for svar Sjekka ut det og fst-7 lignet veldig på programmet jeg fulgte før, kanskje det var det samme? Men har du kunnskap om steroider? Hvilken vil du anbefale til meg, om du vet noe?
Sitat av Behring09 Vis innlegg
Okay takk for svar Sjekka ut det og fst-7 lignet veldig på programmet jeg fulgte før, kanskje det var det samme? Men har du kunnskap om steroider? Hvilken vil du anbefale til meg, om du vet noe?
Vis hele sitatet...
Har ikke noe personlig erfaring nei, så kan ikke hjelpe noe videre enn hva jeg har blitt fortalt av digre gutta.
Anders ;)
Trådstarter
Okay


(ja er litt paranoid som blurer til bildet på badet hehe)

Her veide jeg vel 70 eller noe, er 2 mnd siden og har gått opp litt i fett siden da, men som dere ser er det ikke noe spesielt med muskler på meg, men da er det kanskje lettere å anbefale meg en type steroide? Har lyst til å ende opp sånn her:

https://imgur.com/a/pzarI <- Bildet til høyre her, bredere skuldre, større armer, mer v-shape, ja dere skjønner sikkert hva jeg mener men antar jeg må bulke for så å rippe ned senere kanskje? Prøvde bare noe russere en gang i 2 uker, så vet liksom ikke helt hvilke roids jeg burde innta for å bygge mer muskler.. hmm
Sist endret av Behring09; 15. november 2017 kl. 16:48.
Sitat av Behring09 Vis innlegg
Okay takk for svar Sjekka ut det og fst-7 lignet veldig på programmet jeg fulgte før, kanskje det var det samme? Men har du kunnskap om steroider? Hvilken vil du anbefale til meg, om du vet noe?
Vis hele sitatet...
Forskning har vist at for naturlige er høyere volum, i alle fall til en hvis grad vil gi mer muskelvekst.
Men det er vanskelig å si om dette gjelder for de på steroider, ettersom det er en økning i proteinsyntese i musklene som fører til muskelvekst. Det steroider gjør er å øke proteinsyntese i musklene, samt at den er forhøyet lengre. Dermed blir det vanskelig å si om disse resultatene er relevante for en på steroider.

Ut ifra empiri kan det virke som om en 1-split, med armer, bein, bryst, rygg og skulder er mer effektivt, ettersom det er slik de både de som konkurrer i olympia trener, samt hvordan de trente før. om du feks. leser Arnold sin bok: Encyclopedia of Modern Bodybuilding, er det også slik han trente.

Her er forøvrig en diskusjon på en subreddit akkurat om dette, så du kan lese litt mer der og danne deg et bilde av hva du tror blir å være best for deg.

Ser også du spør etter hvilken type du skal bruke, du kan lese mer om hva som anbefales her i tillegg kan du der også lese om eventuelle bivirkninger osv.
Sist endret av Skepty; 15. november 2017 kl. 17:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva faen skal du med winstrol? Kjør testo eller no.
Anders ;)
Trådstarter
Sitat av Skepty Vis innlegg
Forskning har vist at for naturlige er høyere volum, i alle fall til en hvis grad vil gi mer muskelvekst.
Men det er vanskelig å si om dette gjelder for de på steroider, ettersom det er en økning i proteinsyntese i musklene som fører til muskelvekst. Det steroider gjør er å øke proteinsyntese i musklene, samt at den er forhøyet lengre. Dermed blir det vanskelig å si om disse resultatene er relevante for en på steroider.

Ut ifra empiri kan det virke som om en 1-split, med armer, bein, bryst, rygg og skulder er mer effektivt, ettersom det er slik de både de som konkurrer i olympia trener, samt hvordan de trente før. om du feks. leser Arnold sin bok: Encyclopedia of Modern Bodybuilding, er det også slik han trente.

Her er forøvrig en diskusjon på en subreddit akkurat om dette, så du kan lese litt mer der og danne deg et bilde av hva du tror blir å være best for deg.

Ser også du spør etter hvilken type du skal bruke, du kan lese mer om hva som anbefales her i tillegg kan du der også lese om eventuelle bivirkninger osv.
Vis hele sitatet...
Okay takk for svar, skal sjekke ut linkane

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva faen skal du med winstrol? Kjør testo eller no.
Vis hele sitatet...
Hva tror du? Bole og gaine muskler? Som jeg har skrevet flere ganger har jeg ikke så mye peiling, men ble anbefalt å bruke winstrol av en fyr om jeg ikke ville stække, men nå lurer jeg på t-bol og injecte i skinka likevel egentlig Istedetfor å spørre "hva faen" jeg skal med winstrol, kan du jo bruke kunnskapene dine på å forklare meg kanskje hvorfor jeg ikke burde ta det da?
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er veldig vanskelig og ikke komme med en moralpreken når du høres ut som et troll.
Du MÅ tillegne deg kunnskap selv, visst ikke kommer du til å gå på en smell. Du vet jo ikke hvordan man trener, du kan heller ingenting om substansene du har tenkt til å bruke. Prøv ihvertfall og trene naturlig i noen måneder, for å få litt kunnskap om trening og kosthold.
Men om du absolutt skal trosse alt som minner om sunn fornuft, så kan du prøve test-e 250-350mg i uka som første kur.
som andre sier, skal du først utsette kroppen for bol så kjør noe som faktisk virker og som gir deg det du er ute etter.
Du trenger jo ikke sette spruta i pompen, kjør den i låret så ser du lettere at ting er som de skal være.

du er jo rimelig rippa nå, så du vil jo tåle helt greit å få væskeøkning i kroppen under kur. Er du på i si 3 måneder så har likevel tid til å miste vannet i kroppen før sommer og badestrand.

Høres ikke ut som du har kjørt slikt før, og fra folk som har brukt endel penger og tid på å vokse så sier de fleste at den aller første kuren er den som gir mest økning i masse. Om du ser det i lys av dette så vil du jo på en tyngre testo kur, kanskje i kombo med deca. Da dette vil gi deg mest effekt. Det er forresten et norsk forum som er dedikert til slike tema. Kanskje du skulle hengt der en stund og lest deg opp før du bestemmer deg for kur, lengde på kur og hvilke medisiner du skal velge.

Det er jo ingen andre enn deg selv som kan avgjøre hva du skal ta, hvor lenge etc. men å lytte til folk som kanskje har vært i gamet i et par tiår kan være veldig greit. Du får lese deg opp på "do and don't"'s under kur. Ta de rette prøvende hos lege før, under og etter kur. Og for at det skal være noe poeng å kure så må du ha kontroll på både trening, og ikke minst mat. Du trenger rett og slett en bygger diett med nok protein, kvalitetsfett og de riktige karboene som varer. Og selv om du legger tid i diett så kan det godt være du trenger å spe på med protein shakes, vitaminer og mineraler.
Anonym bruker
"Oppblåst Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er jo et prima eksempel på folk som ikke burde trykke.

1. "Husker øvelsene jeg tok for 2.5 år siden" ---- Hvis dette er nivået på treningen din burde du seriøst komme tilbake om 5 år.
2. Bildet ditt sier alt. Du spiser ikke engang.

Gain 10 kg natty på et år med god mat og trening. 1 år. Går fort. Krever innsats, men det er jo det det handler om? Eller vil du ha alt gratis? Aint no free lunch. Ikke vær en feig jævel. Ha litt baller..
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Behring09 Vis innlegg
Okay takk for svar, skal sjekke ut linkane



Hva tror du? Bole og gaine muskler? Som jeg har skrevet flere ganger har jeg ikke så mye peiling, men ble anbefalt å bruke winstrol av en fyr om jeg ikke ville stække, men nå lurer jeg på t-bol og injecte i skinka likevel egentlig Istedetfor å spørre "hva faen" jeg skal med winstrol, kan du jo bruke kunnskapene dine på å forklare meg kanskje hvorfor jeg ikke burde ta det da?
Vis hele sitatet...
Gainer ikke særlig med muskler på winstrol. Det er for å deffe. Kjør testo/susta/trenbo/diana, også sparer du winstrolen til etter den kuren. Fiks antiøstrogen. Det er ikke bra å ta steroider uten å ha lest seg opp først.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eller kjør en ren dianabol kur, siden du ikke vil stikke. Er nok mer hva du leter etter enn winstrol.
Husk på nedturen etter endt kur da, sånn i tilfelle du syns det er
Kjipt å trene (reint) nå liksom. Har nettopp kjørt min 2 kur og tror med det at dette blir siste gangen..
Føler seg som konge under kur men man er virkelig ikke konge når all AAS er ute av kroppen og den naturlige testosteron produksjonen ikke er kommmet seg igang enda. Dette åpenromme er hardt å komme seg gjennom for de fleste, derfor vi ser så mange tilfeller av folk som slutter å trene etter endt kur, eller kaster seg rett på igjen for å ikke møte veggen. Dette er også en av grunnene folk får en avhengighet ovenfor steroider
Sist endret av olsenjane; 16. november 2017 kl. 07:47. Grunn: Skrivefeil
Testa ut diverse AAS i 1 års tid med 4-6 ukers pause mellom vær kur. Fortsettet med trening etter endt kur men d var ikke lett uansett om jeg hadde fullt PCT plan til punkt å prikke.
Det var først på siste kur bivirkninger bynte å trå til, alt fra depresjon, angst, å dårlig ereksjon.

Tok ca et halvt år før ereksjon bynte å virke som normalt, 3 år gikk d før jeg fikk has på depresjon, å angsten er der enda men ikke så ille at det ikke er til å leve med.

Alt i alt så angrer jeg ikke på at jeg bynte, men jeg var i bynnelsen av 20 årene å tenkte jeg hadde sterk nåkk psyke til å takle det men så feil kan man ta.

AAS er bare midlertidig så fremst du ikke vil vie livet ditt til det...
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du bør lese deg opp mye selv før du tar AAS, ikke bare hør på 1 person men bruk tid å søk opp spørsmålene dine og spør flere plasser, folk er forskjellige. Særlig med tanke på PCT etter og bieffekter under kuren.

En plass å begynne er 12 uker med test e som du setter med sprøyte. Sprøyte virker kanskje skummelt men det er en fordel å spare deg selv for mest mulig skade på lever. Til PCT og i tilfelle esto bivirkninger bør du lese deg opp på clomid, nolva og aromasin etc, vet ikke hva som er lettest å få tak i her. uke 1-12 tar du test, så tar man gjerne clomid uke 14-17 kanskje noe nolva etter det. Aromasin er hvis det oppstår problemer mens du tar test e.

reddit og google er din venn, 50-100 timer på research før du setter noe som helst.

Alder er også en faktor, er du under 20-22 ville jeg tenkt meg om en ekstra gang, og så en gang til.
Grunnlaget ditt for å begynne på dette er ganske tynt ennå. (bokstavelig talt). Det er noen få riktige måter å gjøre det på, og veldig mange som er bortkastet. For det første brenner du penger og utnyttelse av steroidene når du starter før du har trent på deg en skikkelig fysikk først. For det andre er winstrol mer et lite tillegg for å gi musklene et tørrere utseende, gjerne brukt en stund før konkurranse. For det tredje vil absolutt alt du vokser på en kur forsvinne like fort som det kom, og det er litt mot sin hensikt når trening handler om å bli sterkere, større og føle seg bra.

Skal du gå denne veien bør du ha skikkelig med treningserfaring først, spesielt fordi man ikke kjenner kroppen sin så godt og du kommer sannsynligvis til å trene på deg en skade.. Og dermed er varer og trening "bortkastet" på sitt vis.
Tren tung styrkeløft over tid, er du like ivrig om noen år vet du at dette er noe du vil. Da kan du starte med 3-500 mg testosteron enantate per uke, og forbli på til du ikke gidder mer. Min mening er at av og på kurer er bortkastet tid og gir deg lite helsegevinst.
Man bør også sjekke blodverdier jevnlig hos lege, så her er det både sprøytestikk hver 5. dag og kjedelige legebesøk med i pakka.

For all del, er det noe du må gjøre så gå for det, men i innsats og penger er det bedre måter å gå frem på for et mer permanent resultat.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke gjør det. Les over førsteinnlegget ditt. Det er så tydelig at du ikke burde gjøre det.