Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 9788
Venter på noen pakker med medisiner. En pakke passerte Oslo Letters og så NOOSLA rett før helgen. Har den da passert tollen?

En annen pakke står det ankom Norge den 30.oktober (This shipment is progressing through the postal system to the final destination.), etter det har det ikke kommet nye oppdateringer...lover vel neppe helt bra?

En tredje pakke fra Polen, burde jeg ha fått, men siste oppdatering er bare at den er sendt fra Polen. Kan jo være at det bare tar sykt lang tid med brevpost derfra? Hadde den blitt stoppet ville vel den først blitt registrert her i Norge?
Det pleier å stå "til importvurdering" hvis den er i tollen.

At pakken har forlatt Polen, betyr ikke at den er på vei. Det betr bare at den er skannet for siste gang i Polen. Deretter kan den plasseres på transittlager mens den venter på transport videre, gjerne flere dager. Jeg irriterer meg selv over lang transport-tid fra Tyskland til Norge.
Ok, da satser jeg på at de er i postkassen snart.