Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4579
Hva slags biler kjører pst og kripos? Kjører de mer sånn store suv-lignende biler i svart og hvitt? Imotsetning til politiet som kjører små lange sølvgrå biler beregnet for fart..

I det siste har det kjørt en del mistenkelige store biler i svart og hvitt inn i den lille blindveien jeg bor i og snudd i gårdsplassen min. Den ene gangen var jeg ute mens det kjørte en svart bil inn blindveien, sjåføren i bilen glor på meg, bilen snur, og passasjeren glor på meg på tilbakeveien også.. dette, sammen med de andre like bilene som har kjørt rundt her i det siste får det til å virke mistenkelig. Kan jeg være under overvåking?
Sist endret av Blabbla; 9. september 2017 kl. 16:33.
Det er absolutt umulig for noen her å svare på om du er under overvåkning, da vi rett og slett ikke kan vite det - og det er ikke noe fasitsvar på hvordan biler PST kjører. Jeg tror også at hvis du hadde vært under overvåkning av PST, så ville du nok ikke merket det ved at du hadde busta dem i å kjøre opp i oppkjørselen din gjentatte ganger. Kanskje blindveien inn til gårdsplassen din ligger beleilig til for å snu for folk som kommer kjørende på hovedveien? Og hvis det er tilfelle, så er det kanskje ikke rart at man stirrer litt på vedkommende som står på gårdsplassen, typ "Oi, litt kleint...", liksom.

Jeg skal ikke si at du garrantert ikke er under overvåkning, men min mening er at du høres litt i overkant paranoid ut. Grunnen til at jeg sier det er at du har ingenting å gå på, annet enn "mistenkelige biler i oppkjørselen", og at jeg vet hvordan hjernen kan spille triks med deg og få ting til å virke som du vil. Har man noe å skjule, er det lett å få den noiaen (se mitt siste innlegg, som bare er bullshit, men som jeg fikk til å stemme 100% den dagen). Jeg trodde helt ærlig det var en PST agent som innstallerte noe på maskina mi, men det er så far off at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg i ettertid.



Atter igjen, jeg skal ikke si at du absolutt ikke er overvåket, fordi det kan ikke jeg vite på noen måte, men du kommer ingen vei med å stresse over det. Om du tenker mye på dette, så kvitter du deg med alt ulovlig på eiendommen din og ligger lavt en stund, bare i tilfelle, og for din egen psykes skyld!

Sitt clean, og ikke tenk mer på det.
Sist endret av brennesle; 9. september 2017 kl. 16:52.
Husker du hva slags bil merke å modell det var? Farge har også noe å si.

Røde biler er typisk norsk undercover, gjerne SUV bmw.
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Husker du hva slags bil merke å modell det var? Farge har også noe å si.

Røde biler er typisk norsk undercover, gjerne SUV bmw.
Vis hele sitatet...


Det var svarte biler og hvite biler. La ikke merke til merke, men de så alle ganske like ut. Store suv-lignende biler.

Noe sånt som det er:
Har du noen grunn til at de skulle bruke tid og resurser på overvåke deg?
Sist endret av downlow; 9. september 2017 kl. 17:09.
De gangene jeg med sikkerhet kan si at PST har vært rundt i bil i min umiddelbare nærhet så har det vært leiebiler - eller som passasjerer i politiets ordinære cellebiler.
Forskjellig bil hver gang, med mindre den er uniformert, selvfølgelig.

Dette var i Agder politidistrikt.
Tast inn REGNR (mellomrom) og registreringssnummeret på kjøretøyet du ønsker å få informasjon om, og send meldingen til telefonnummer 2282. Etter kort tid mottar du opplysninger som gjelder på oppslagstidspunktet for det aktuelle kjøretøyet. 3kr pr melding.

Er kjøretøyet registrert på et bilutleiefirma eller hos politiet selv har du nok rett i dine antagelser. Er kjøretøyet registrert på Ola Normann er det høyst sannsynlig tilfeldigheter.
Sist endret av DårligVane; 9. september 2017 kl. 18:09. Grunn: Autokorrektur
Sitat av downlow Vis innlegg
Har du noen grunn til at de skulle bruke tid og resurser på overvåke deg?
Vis hele sitatet...
Antagelig tror de at jeg er en terrorist. Men politiet og jeg har ikke noe godt forhold så det er mulig de bare plager meg.
Sitat av Blabbla Vis innlegg
Antagelig tror de at jeg er en terrorist. Men politiet og jeg har ikke noe godt forhold så det er mulig de bare plager meg.
Vis hele sitatet...
Såpass? Noen ide om hvorfor de tror du er terrorist da?
Den klassiske "politiet følger etter meg" paranoia.

Hvis du tror PST "kjører disse bilene", Kripos "kjører disse bilene" og nark spaning "kjører disse bilene" så sier det litt om hvor på bærtur du er allerede. Ut i fra disse bilene så tror jeg du heller har en mafiabande etter deg enn norske myndigheter. Bare sånn for å gjøre paranoiaen din enda verre.
Sist endret av Mr.NicePrice; 10. september 2017 kl. 15:49.
Sitat av Mr.NicePrice Vis innlegg
Den klassiske "politiet følger etter meg" paranoia.

Hvis du tror PST "kjører disse bilene", Kripos "kjører disse bilene" og nark spaning "kjører disse bilene" så sier det litt om hvor på bærtur du er allerede. Ut i fra disse bilene så tror jeg du heller har en mafiabande etter deg enn norske myndigheter. Bare sånn for å gjøre paranoiaen din enda verre.
Vis hele sitatet...
Ikke det at jeg tror han har PST eller lignende etter seg, men jeg gir ihvertfall TS sjans til å forklare seg da før jeg angriper med ting som: "du er på bærtur" "paranoia" osv..
Hva vet du om det egentlig? Med tanke på den bittelille informajonen han har delt med oss
Sist endret av Alge; 10. september 2017 kl. 15:56.
Dette er ikke USA hvor all snut kjører rundt i en Crown Vic. De kjører alt fra Mercedes, BMWer, gamle VW kassebiler, Volvo stasjonsvogner. Godt og kort det meste som har fire hjul. Det er ingen foretrukken farge. Meningen er jo ikke at man ikke skal klare å identifisere dem som sivilipoliti.
Sist endret av Esoterisk; 10. september 2017 kl. 16:51.
Kan du ikke bare spørre de hvis du ser noe mer til dem? Hvis det er en blindvei vil jeg si at det er ganske uproft hvis de forsøker seg på noe slags spaning.
Du kan søke opp registreringsnummeret gratis hos vegvesenet også FYI

https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjo...8yopplysninger

Poenget med spaning er jo å ikke bli oppdaget, så om dette MOT ALL FORMODNING kommer tilbake som noe mere enn "Ola Normann" må du si ifra, for det er i såfall drit komisk xD
Terrorist ja... blir jo noe nysgjerrig av det du skriver ^^
Sist endret av knert1; 11. september 2017 kl. 07:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Du kan søke opp registreringsnummeret gratis hos vegvesenet også FYI

https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjo...8yopplysninger

Poenget med spaning er jo å ikke bli oppdaget, så om dette MOT ALL FORMODNING kommer tilbake som noe mere enn "Ola Normann" må du si ifra, for det er i såfall drit komisk xD
Terrorist ja... blir jo noe nysgjerrig av det du skriver ^^
Vis hele sitatet...
Man får ikke opplysninger om eier på nettet.
Sitat av Fiyah Vis innlegg
Man får ikke opplysninger om eier på nettet.
Vis hele sitatet...
Beklager, jeg huska visst litt feil
Sender du skilt nr til 2282 så får du navn på eier