Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2800
Hei,

Er byen et sted å gå nå for tiden flr å møte damer? Ser for meg at det kan være litt barrierer og avstandsregler etc som ghør det litt vanskelig.

Noen som har vært på byen i nyere tid som kan meddele råd?
Det er klart det er litt vanskelig å få seg noe på byen når "jeg ville ikke tatt i deg med en en meter lang pinne" er nasjonale retningslinjer for sosial omgang. Mulig dette rett og slett ikke er tiden for mye one night stands.
Byen er elendig sjekke- og mingle arena for tiden. På de fleste utestedene får man ikke lov til å stå, kun sitte på anvist bord, og man får ikke lov til å snakke med de på nabobordet engang pga corona reglene. Man kan bli kasta ut om man søker kontakt med andre eller prøver å mingle.
Mitt inntrykk er at det er mye lettere nå. Da stedene stenger 12 så er folk mer interessert i å bli med på nasj og det virker som om folk er mer keen på å møte nye folk enn ellers
Aldri funket før, tror ikke det funker nå heller. Lenge tenkt på å ta meg en tur - aldri vært på byn uten å være lobotomert. Skal ta å sjekke en av dagene, for din skyld.
Sist endret av Tøffetom; 27. august 2020 kl. 13:45.
Det funker like bra nå som før corona. Alt handler om kommunikasjon og hvorvidt gira dama er på deg.
Har vurdert å ta en tur, men er litt redd for dette viruset. Er et halvår siden jeg var ute sist så jeg savner en øl.
Savnet også en øl her en kveld og har heller ikke vært på byen siden mars. Ble til at jeg tok en øl hjemme. Smakte akkurat like godt, men det var jo elendig selskap på den baren og ikke ble nachspiel heller. Spøk tilside, en kamerat bruker fortsatt apper for treff. Han sier at nå er det mange som er like ensomme som ham, så anledningen er der. Men at mange av de han har pratet primært ønsker treff av semi-fast karakter. Altså ikke helt som før, litt sånn på sparket, litt impulsivt liksom og at det blir mer meldinger og fram og tilbake før det blir konkretisert og han holder seg til en dame som han møter par tre ganger per måned. Ikke nødvendigvis helt uten risiko mtp corona, men betydelig mindre enn tradisjonell tinder opplegg slik tinder var før corona. Kan være verdt et forsøk?
De gir totalt faen der jeg bor ihvertfall. Var godt over 150 folk i et lokale. Er ikke noe smitte her for øyeblikket, og har ikke vært mer enn 30 tilfeller totalt siden pandemien startet. Jeg syns det er like lett å prøve seg på folk nå som altid.
Det er dritvanskelig å komme skikkelig i prat med folk på byen nå,både du og dama risikerer å bli kasta ut om dere nermer dere hverandre,