Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 967
Er det mulig kjøre til Nederland/Frankrike/Spania i disse tider? Eller er grensene SPERRET.
I Frankrike er det vel mye strengere med pålegg om å vaere innendoers om man ikke skal handle mat eller gjoere noedvendige ting.Passere landet på motorvei i bil tror jeg man kan-mail ambassaden dems og spoerre
Sitat av Hankaren26 Vis innlegg
Er det mulig kjøre til Nederland/Frankrike/Spania i disse tider? Eller er grensene SPERRET.
Vis hele sitatet...
Tror grensene er sperret nå. Har i hvertfall lest at Frankrike har sperret grensene. (Danmark har det jo også.)

Et annet poeng er at UD fraråder reiser til utlandet, noe som igjen gjør at hvis du reiser ut nå så tviler jeg på at reiseforsikring gjelder.
nrk-reporter fikk jo reise fra berlin til italia via oesterrike for noen dager siden så går vel bra og passere ut fra norge og-paa egen risiko dog
Sist endret av hollow; 12. april 2020 kl. 08:36.
Trådstarter
22 3
Lenge tror vi dette varer?
Tror flyreiser blir mulig først. Så hvis det ikke var et viktig poeng å kjøre bil er nok det enklest. Da forholder du deg også bare til en grense.
Mange land vil kanskje fortsatt har krav om 14 dagers karantene ved innreise selv om grensene er åpnes.
Trådstarter
22 3
Sikkert umulig å svare på, men når tror dere situasjonen roer seg, og man kan fly?
Sitat av Hankaren26 Vis innlegg
Sikkert umulig å svare på, men når tror dere situasjonen roer seg, og man kan fly?
Vis hele sitatet...
Muligens iløpet av året om jeg skal gjette.