Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1003
Hei jeg er en gutt på 18 år gammel, har hørt at det er vanskelig og få seg jobb i Norge. jeg har både hørt fra venner, betjente og kolleger og lest dette på nett. Jeg har aldri søkt heller, kan noen her gi meg tips holder meg til Oslo. PS. jeg har skrevet CV og søknad.
Sitat av Echodius Vis innlegg
Vis hele sitatet...
OK hade bra! ikke kommenter vis du ikke skal si noe fornuftig. liker ikke negative mind.
Sitat av Jonas2350 Vis innlegg
OK hade bra! ikke kommenter vis du ikke skal si noe fornuftig. liker ikke negative mind.
Vis hele sitatet...
Hey! Echodius gir deg faktisk en link som omhandler tema du ønsker svar på. Hvis du som ny bruker kunnet tatt deg bryet med å søke i forumet så hadde du funnet mange tråder om nøyaktig dette temaet. Lurer du på noe mer, så svarer du feks i en gammel tråd så vil du få svar der

Det handler nok ikke så mye om å være negativ, men heller bevistgjøre for deg at det ligger enormt med informasjon tilgjengelig på freak.
Sitat av Jonas2350 Vis innlegg
OK hade bra! ikke kommenter vis du ikke skal si noe fornuftig. liker ikke negative mind.
Vis hele sitatet...
Et tips for jobbsøkingen: Du må tåle haugevis med avvisning og gjerne en hel del nedlatenhet. Det må du tåle å stå i om du skal lykkes.