Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 656
Jeg prøvde å stille dette spørsmålet på Kvinneguiden, jeg fikk 1 godt råd angåen.de Magnesium og B-vitamin?
Her er greia:
Jeg skal ta båt i morgen i 5 timer, og jeg er en av de som blir bilsyke/sjøsyke av bare litt bevegelse. En forbannelse jeg dessverre aldri vokste ifra. De gangene jeg derimot har prøvd sjøsyketabletter (Postafen og Marzine) så har jeg fått helt ekstremt ubehagelige kilinger/kramper i leggene. Dette er så plagsomt at jeg må konstant bruke leggmusklene som en slags lindring. Noe av det mest plagsomme jeg har opplevd innenfor helse.

Så det jeg lurer på: finnes det noe som kan hjelpe mot disse krampene/kilingene? Det er så ubehagelig at det blir umulig å holde meg i ro. Jeg må liksom gå og trampe med føttene i høyt tempo for å få bittelitt lindring. Så blir det liksom å velge mellom disse ekstreme kilingene og oppkast med kvalme. Finnes det hjelp for meg, eller er jeg dessverre et håpløst tilfelle?
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvd Idoforom? funker fjell for meg når jeg skal på flere timers bil turer (ta 2)
Bruker Magnesium mot Restless legs. Det blir ikke borte, men lindrer en god del. Det finnes forskjellig typer Magnesium,så du får nesten prøve deg frem til hva som virker best for deg. Magnesium Malate er det jeg bruker. Litt dyrere, men det sies at kroppen opptar mer av denne typen enn den som finnes i de fleste tilskuddene.